22 Haziran 2016 Çarşamba

Ya Masallar Böyle Olsaydı

mavi, deneme, mizah yazısı, blog, masallar

Size bugün bir mavi kız klasiği olan "uyanın" başlıklı bir yazı yazmak istiyorum. Normalde bunları bizim miniklere anlatıyorum. Biraz ürkütüyor onları, "ya böyle masal mı olur" diyorlar. Peki ya masallar böyle olsaydı...


Hayat güzel gök mavi, çimenler yeşil. Güzel ılık bir rüzgar da esiyor haliyle uyku kaçınılmaz. Bu arada siz uyurken neler oldu neler.

Herkes iyi çocuk oldu,gördü şirinleri, gözlüklü şirin, şirine ile evlendi,çocukları oldu.Süslü şirin aynasını kırdı, inzivaya çekildi. Şirin baba saçını sakalını siyaha boyattı, Müslüm baba oldu.



Tom ve Jerry kardeş çıktı. Pepe okula başladı. Cedric 10 yaşına bastı. Çakal kendi kurduğu tuzağa yakalandı ve öldü. Keloğlan saç uzattı rap yaptı.

Winx Clup kızları bütünlemeye kaldı.Yedi cüceler boylandı. Uyuyan güzel prens gelene kadar sıkılıp kalktı. Rapunzel modaya uyayım derken perma yaptı saçlarına.



Kül kedisi üvey annesini öldürmekten müebbet yedi. Şimdi mahkumlara hergün kek yapıyor. Üç silahşörler savaşmaktan vazgeçip dansa başladı. Bugs Bunny havuç yemeyi bıraktı.Kırmızı
başlıklı kız metal müzik yapmaya başladı.



Temel Reis ıspanağı bıraktı "böyle kas olmaz" deyip spora yazıldı. Ali Baba cinnet geçirip tüm çiftliği yaktı. Avarel daltonaları bıraktı, tövbe edip hacca gitti.

Tamam tamam rüya bitti uyanın. Ya masallar böyle olsaydı. Yine sevilir miydi acaba. Ben halen masal okuyorum ve çizgi filmleri izliyorum. Gerçek hayattan daha saf daha güzel konular var.

Demem o ki iyiki bu kadar ciddi hayatımıza rağmen, ayarı kaçırtan masallar var. Geçenlerde çalışma arkadaşlarımın beni anlattığını düşündükleri için bana gönderdikleri bir resim ile bitirmek isterim yazımı.


Mavi huydur bende, Yüreğime sığmadı, gökyüzünü boyadı.

Saygılar, sevgiler.


SHARE THIS

Author:

6 yorum:

  1. Çook güzel. Masallarda çok güldüm. Keloğlan, Rapunzel :))))))) Bakış... Esprilisiniz. Ben bu yönde biraz Annem'e çekseydim buralar kırılırdı. "Realist miyim, ben neyim?" diyeceğim de... Sınıf arkadaşlarımla,- üniversitedekilerle yani, lisede yabancılık çekiyordum çünkü- bir araya gelince hiç de espri fakiri olmadığımı anlasam da yine şunu da anlıyorum; frekansı yakalarsam ortaya çıkıyor bende. Ama sizde koşulsuz espri var. Bu sayfayı tanıdığıma memnunum. Mavi selamlar :)

    Not: Bu masalın devamı yok mu? :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende aynıyım frekansı tutturursam espiri çıkıyor. Beğenmenize çok sevindim. :) :) Genelde bizim küçükler pek sevmez böyle masal mı olur derler. Ama ben sürekli anlatırım. :) :) Devamı var en kısa zamanda ikinsini yazacağım sizin için. Teşekkürler.

      Sil
  2. Aaa, bakın iyi düşünün, devamı gelebilir isteklerimin... Çocukluğum filan tutar sonra :))))

    YanıtlaSil
  3. Şirin baba ve Keloğlan'a koptum :DDDD. Mavi benim de favori rengim. Sondaki söz çok güzel olmuş bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim:) :)

      Sil
    2. Rica ederim :)

      Sil