13 Mayıs 2017 Cumartesi

Neden Yazıyorum?

blog yazısı, bir deli mavi, mavi kız, neden yazıyorum



        Merhaba mavi kelebekler. Oturdum kitap okuyordum, biraz da düşünüyordum. "Neden yazıyorum ki ben" dedim. Bu kısa sorgu ardından dedim bir yazı yazayım. Bu yazıya da böyle başladım. İşte düşündüm sonra yine "Acaba diğerleri neden yazıyordur?" Dedim herkese tek tek mesaj atacak halim yok en iyisi mim yapayım. Veeee hazırım. Yeni ve tek soruluk bir mim yapmaya karar verdim. O halde sevgili mavi kelebekler "NEDEN YAZIYORSUNUZ?" Önce hazırladığım bu mim'e cevap vereyim sonra da cevabını merak ettiklerimi yazayım. Umarım sürüp gider bu mim.


        Yıllar yıllar önceydi. Tam olarak 22 yıl evvel bir temmuz gecesi kuş sesleri eşliğinde mavi bir kız doğuvermiş, yani ben. Annem göbek bağımı atmaya kıyamayınca defter arası yapmış. Sanırım bu nedenle zaten yazmak için bir zeminim veya temelim, artık ne demek isterseniz, işte o varmış. Sonra üzerine yıllar ve yaşanmışlıklar da eklenince ve bu el kalem ile de buluşunca kendimi yazmaktan alıkoyamadım. Bu şekilde yaşamak deyimi ile eşdeğerdir benim için yazmak. Her zaman mutlu şeyler yazmasam dahi yazmaktan asla vazgeçemem...

Hayatım boyunca yazabildiğim için şanslı olduğumu söyleyip durdular. Bir satır yazmanın insanda ne kadar derin yaralar açtığını hep göz ardı ettiler.       12.01.2017

        Ve sıra geldi mim'lediklerime;


 ACEMİDEMİRCİ                           ECE EVREN                       HİKAYE KALPLİ KADIN
                              GİZLİ ÖZNE                        DAHA MUTLUYUZ
TAHSİNBEY                              GÖKHAN TEKİN                             PERSEPHONE



SHARE THIS

Author:

17 yorum:

  1. Merhabalar.
    Yazma hikayeniz gerçekten çok güzelmiş, özellikle de göbek bağı defter arası bölümü :)

    Bu konuda beni de mimlediğiniz için teşekkür ediyorum. Fakat daha önce bu konuda yazmıştım aşağıdaki linkten yazımı görebilirsiniz.

    http://www.bloggokhantekin.com/2015/06/blog-yazmaya-baslama-hikayem.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun diyelim. Hemen girip yazınıza bakıyorum. Okuduğunuz için teşekkürler 😊

      Sil
  2. Ben seni neden böyle seviyorum, hem bunu keşfediyor, hem de bu yaşında yaşıtlarını neden arkalarda bıraktığının ayrıcalığını anlıyorum. O son cümle var ya mavişim, "Hayatım boyunca yazabildiğim için şanslı olduğumu söyleyip durdular. Bir satır yazmanın insanda ne kadar derin yaralar açtığını hep göz ardı ettiler." o kadar doğru bir tespit ki bizim gibi hissetmeyenler zaten bunu anlayamazlar. Anlamamaları eksiklik midir? Hayır... Ama içinde bir şelale varsa birinin,fazlaca zorlamışsa onu hem yazdırır ve çıkarken de acıtır. Mim konusu çok güzel. Mimlediğin için teşekkürler. İlk fırsatta hazırlarım. Seni sevgiyle kucaklıyor öpüyorum. İyi ki varsın ve iyi ki yazıyorsun kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biricik ablam benim. Bizim bir an evvel bir araya gelip sarılıp dertleşmemiz lazım. Beni anlayabilecek yegane kişi sensin ablam. Seni çok öpüyorum. Merakla yazmanı bekliyorum. 💙💙

      Sil
    2. Sanırım aynı şehirdeyiz. Çok sevinirim ben canım. Bugün başka yayınlarım vardı. Bu mimi düşüne taşına detaylı yazacağım bir tanem :)

      Sil
  3. Güzel mim olmuş ve bir çok hikayeye ulaşacağımız kapı görevi görmüş yazınız. Bu aralar boşladım ama yazmaya devam edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samet yazmalısın kesinlikle. Hep bana boşladın derlerdi ama merakla yazmanı bekliyorum. 🙂🙂

      Sil
  4. Senin yazma hikayenin temeli bir nevi doğuştan atılmış. Bende öyle bir temel yok maalesef :) Ama yinede böyle bir mime cevap vermeden olmaz. Mim için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneciğim sağolsun. Sen çok iyisin arkadaşım. Yazmaktan sakın vazgeçme. Merakla bekliyorum.

      Sil
  5. Göbek bağı defter arası diye okuyunca direkt gözümün önün de içine göbek bağı gizlenmiş bir ayraç geldi:)) anneciğin iyi yapmış,ayrıca o açılan derin yaralar derin mutluluklara dönüşsün diliyorum.Mimlere katılmasam da okumaktan keyif alıyorum. eline yüreğine sağlık sanırım epeyce sürüp gidecek bir mim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah benim canım annem o kadar özledim ki onu. Umarım herkes yazar ve ben de öğrenirim neden yazıyorlar. Çok teşekkür ederim. 💙💙

      Sil
  6. bir kaçış, iç döküş ;)

    YanıtlaSil
  7. seni nasıl etiketleyeceğimi bilemiyoum, son yazımın düzenlemesi senden gelir diye bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim sevgiyi değil ama imkansızı sevmeyi yazacağım senin için :)

      Sil