29 Mayıs 2017 Pazartesi

Kahramanlar Vardiyalı Çalışır

baba, babalar günü, kahramanlar vardiyalı çalışır, baba sevgisi


        Gerek bugün, gerekse geçmiş günlerde  "yaaa bu nasıl hayat" diyenler bitmiyor maalesef. Nasıl bir hayat ki gerçekten? İstenilen dünya ne daha doğrusu? Sanırım tüm insanlık bu konuyu araştırırken heba oldu. Benim dünyamda olaylar az biraz farklı galiba. Benim buralarda kahramanlar vardiyalı çalışır. Evet evet vardiya...

        Durun hemen öyle tepki vermeyin. Batman elinde çantası ile bürosuna, süperman tebdili kıyafeti ile şirketine gitmiyor tabi. Söylemek istediğim şeyler epey farklı. Aslında konu şu ki; bir fabrikada işçi olarak çalışan, az maaşa sesini çıkarmadan ailesi için elinden geleni yapan kahramanlarımızı kastediyorum. Yani babalar...

        Benim kahramanım da vardiyalı çalışır. Her ne kadar aramıza  kilometreler girse de, onun en ufak surat asışı benim gözlerimden kan akmasına sebep olur. Babamdan bahsediyorum yahu. Onun benim için yaptıklarından ve benim onun için yapacaklarımdan. Ben hayatıma dört elle sarılma sebebimden bahsediyorum. Herkes seviyordur babasını, onlarında evlatlarını sevdiği gibi. Bazen sevgisini gösteremiyor tabi babalar ama her baba sever kanından olanı. Hatta kanından olmayanı bile.

        Benim kahramanım vardiyalı çalışır. Elleri çatlaklar ile dolu. Her çatlağın bir hikayesi vardır. Her hikayenin de bir kaybedeni. Yani her çatlak aslında bir kaybediştir babam için. Onun ailesini düşündüğü kadar kimsenin beni düşüneceğine inanamam ki. Şimdi omzuna yaslanıp kırıldığım ne varsa anlatmak isterdim, onu da yapamıyorum. Büyüdüğümü ve ağlamak için geç olduğunu söylüyorlar.

        Ben senin omzuna başımı bir koysam var ya üfff, ne gözyaşları akar. Acıklı romantik aptal bir film misali ağlatırız bir kesimi. Ama ne savaş anıları, ne askerlik, ne de küçüklük anıları... Ben hepsini dinlemeyi reddettim. Sen de anlatmayı kestin zaten. Tüm gün akan terine karşılık bir havlu uzatmadım sana. Affet baba...




SHARE THIS

Author:

23 yorum:

  1. Çok duygulandım,ailemiz en değerlilerimiz :))

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir yazı olmuş Rabbım cümlemizin ailesine sağlıklı huzurlu güzel ömürler versin inşallah Yüreğine sağlık deli mavim Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımın içi. Rabbim dualarımızı kabul etsin. 💙💙 Çok öpüyorum seni 💙💙

      Sil
  3. Allah başınızdan eksik etmesin. Ne kadar güzel bir yazıydı Semanur. Çok duygulandım kızım. Ağlama, gözlerinden öperim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gece senin sayende bir eksiğimi anladım ablacım. Ben şefkat duygumu epeydir gizliyormuşum. Sana ne kadar teşekkür etsem az. Ağlayım biraz sonra geçiyor biliyorsun...hep geçer...

      Sil
  4. Kuzum benim zor okuduğum yazılardır kalp atışımız babalarımızla ilgili yazılar ,okudum tüm uğurladıklarımızla birlikte rahmet olsun babacığıma da.
    Sağlıklı huzurlu sizlerle huzurlu bir ömrü olsun öpülür o çatlak eller sımsıkı sarıl olsun ağlayın ,gülün arada silin burnunuzu ve gözyaşlarınızı elleriniz sımsıkı ya ya gerisi vız gelir tırıs gider sonrasın da ohh be deyip katıla katıla gülün kim karışır ki.
    sağlıkla birlikte güzel günleriniz olsun kuzum öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep derim zaten o çatlaklara gömün beni. Rahmet olsun tüm uğurladıklarımıza. Bu vakitte seni üzmek en son isteyeceğim şeydi. Bağışla lütfen. Çok öpüyorum. 💎😟

      Sil
  5. Babalar ve kızları, daha ötesi yok...

    YanıtlaSil
  6. Baba sevgisini anlatan mükemmel bir yazı olmuş, elinize sağlık.
    Tüm babalara gelsin bu yazı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aynen babalar günü de yaklaşıyor. Tüm babalar için gelsin :)

      Sil
  7. offf ağlatın beni :) kızlar içiçn babaları çok değerlidir aynı zamanda babalar içinde kızları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tüm insanlar için babalar önemlidir. Beğenmene sevindim. Sevgiyle kal :)

      Sil
  8. bizde tam tersiydi, bbam sevgisini belli ederdi ben edemezdim, KEŞKE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde o kadar çok keşkem var ki canım. Inan çok benzer şeyler. Şimdi zaman geriye doğru aksa da telafi etsem. Yakın mesafede bile uzağız artık. Çok öpüyorum seni 💙💙

      Sil
    2. benim artık öyle bir şansım yok

      Sil
  9. Sanırım hayatın hep kötü tarafını yaşadım, gördüm. Öyle babalar gördüm ki çıktığı kapıdan bir daha giremedin diye dualar bile edildi. Babana olan sevgin çok güzel. Onu kendine çok yakın hissetmişsin. İyi ki de hissetmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Samet ne babalar var. Ben de hayırsız bir evladım yinede. İyi ki yakınız babamla. :)

      Sil
  10. Selam Sema Nur,

    Yazını bir Yapı Kredi Yayınları hikayesi okur gibi okudum. Bence bu tür yazıları ya hiç yazma ya da daha uzun yaz ki tadı damakta kalmasın. Bak, hemen bitince doyamadım ben yazıya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok utandım yorumunuzu okuyunca :) Hep kısalığı nedeniyle kızıyorlar bana. Haklısınız da, daha uzun yazacağım söz :)

      Sil
  11. Benim kahramanım toprağın altında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hissettiğinde hep yanında. Seni üzmek istemezdim :(

      Sil