7 Mayıs 2017 Pazar

Umudum Acımdan Büyük(Ordan Burdan)

   
umut, dertleşme, bir deli mavi, aşk, şiir, seslendirme, semanur kök


        O iyi insanlar o güzel atlara binip çekip gitmemiş meğer. Halen buralarda takılıyorlarmış. Başıma çok garip olaylar geldi dostlar. Biricik bloguma virüs bulaşmıştı. Bir Deli Mavi'yi kaybetmekten çok korkmuştum.  Ama öyle olmadı. "Yardım eder mi acaba?" dediğim bir iki isim var zaten ve sevgili  Gökhan TEKİN sorduğum ilk andan itibaren üşenmeden yardımcı oldu bana. Tema değişikliği sonrası sorun halloldu. Eski temamı kaybettiğim için üzülmüştüm fakat Gökhan Bey yeni bir tema kurmayı bırak logo dahil bir çok şey yaptı blogum için. Ne kadar teşekkür etsem de az geliyor bazen.

        Kendimle ilgili keşiflerim de oldu. Mesela yoğurdu çok seviyormuşum, balın tadını bilmememe rağmen sevmemekte inat ediyorumuşum, dünyanın sonu denilen olaylara dahi alışabiliyormuşum, feminist değilmişim, bazı kadınlardan korkuyormuşum hatta. blog yazmaya bile ara verebiliyor hatta eskiden günde bir yazı yazarken, şimdilerde vaktim olmasına rağmen yazamıyormuşum. ha bu arada ben aşırı kişisel yazıyorum galiba :(

        Bu aralar çok stresliyim. Yeni bir şey deniyorum. Aslında epeydir istiyordum ama yeni cesaret edebildim. Şiir seslendirmeleri yapmaya başladım. Az evvel 2. videoyu youtube'a yükledim. Aslında beni korkutan şey herkesin dinleyecek olmasıydı. Ama babam onayı verdiği için o korkumda kalmadı. O beğendiyse bana yeter. İlerleyen dönemlerde onun muazzam şiirlerini de seslendirmek istiyorum. (tabi izin verirse). Neyse şiiri şuralara bir yere bırakayım, yorumlarınızı bekliyorum.♥




                 Şu sıralar şiir kitapları ile ilgileniyorum. Harika şairler keşfettim. Diğer yandan zaten harika şairleri de okuyordum. Ali Lidar, Tarık Tufan, İbrahim Tenekeci... ileride şiirlerini okumak istediğim isimler arasında. Havalar kadar hızlı değişen ruh halim de bu aralar durgun ve tepkisiz, nedendir bilinmez ama insanları dinlemek ve hiçbir şey anlatmamak istiyorum. En kötüsü de eskisi kadar sık defter almıyorum elime. Sevgiler saygılar...

           Bu arada bu hafta çekiliş sonucunu açıklayıp cumaya kadar kargoya vermeye çalışacağım.

SHARE THIS

Author:

17 yorum:

  1. Rica ederim. Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan. Blog yazarken bloga yüklediğimiz resimlere dikkat etmeliyiz, hatta sadece resimlere değil, bilgisayara indirdiğimiz her şeyde virüsler olabilir. Bloga herhangi bir şey yüklemeden önce virüs taramasından geçirmekte fayda var ve en önemlisi sağdan soldan her bulduğumuz kodları yüklememekte fayda var.

    Bu arada şiir çok güzel olmuş, seslendirme gerçekten mükemmel ben çok beğendim. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız. Bundan sonra ekstra dikkat edeceğim. Tekrar çok teşekkür ederim.

      Şiiri begenmenize çok sevindim.

      Sil
  2. İlk denemeni de dinlemiştim.Şimdi bu şiiri de dinlemiş oldum.Yolun açık olsun sevdiğin maviliklerle...
    Yeni deneyimlerin neşe getirsin ya da istediğin ne varsa.Geçiş dönemleri oluyor öyle biraz sancılı.Ama hep geçiyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hepimizin umudu mavilikler kadar sonsuz olsun. 💙
      Güzel günler dilerim 💙

      Sil
  3. Tam da her şey kötü giderken birden çıkarlar karşına. Hediye gibidirler. Senin de öyle olmuş:) Yeni şeyler denemeli insan okuduğun şiirleri dinliyorum. Farklı şairler ve şiirler seçiyorsun. Ben de başarılar diliyorum. Yolun hep açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten armağan gibi oldular. Dinlemen beni çok mutlu etti. Her birimizin yolları açık olsun. Mutlu olmanı dilerim💙💎

      Sil
  4. Dünyanın bütün sabahlarını yanımıza alıp da gidelim..
    Yüreğinize sağlık,başarılarınızın devamını dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölelim dicektim az kalsın, ölmeyelim,,,
      Çok teşekkür ederim, ve hoşgeldin. 😊😊

      Sil
  5. CNm benm hem geçmş olsın hem tebrik edermm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Geçti şükür 💙💎

      Sil
  6. Seslendirme çok iyi, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  7. İki seslendir mende gerçekten çok güzel olmuş canım benim devamını bekliyoruz inşallah hadi bakalım 😊 geçmiş olsun Deli mavim benim çokta güzel olmuş yeni halı temanın ikinizin de emeğine sağlık benim Deli mavim güzel yüreklim 😊😊😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. 💙💙Beğenmen beni çoooooook mutlu etti. Aslında tüm emek Gökhan beye ait. Hepsi onun eseri. 💎💎

      Sil
  8. Geçmis olsun canim siir çok güzel sen devam et 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 💙💙 beğendiyseniz ne mutlu. 💙💜

      Sil