9 Haziran 2017 Cuma

Kalender Dergisi: Sağım Solum Edebiyat

kalender dergisi, edebiyat dergisi, sağım solum edebiyat, necip fazıl kısakürek


        Merhaba mavi kelebekler. Öyle uzun bir ara verince yazmaya dedim şuan içinde olduğum tatlı bir durumdan bahsedeyim. Şuan "KALENDER" isimli bir edebiyat dergisinde yer alıyorum. Uzun bir aradan sonra bir yere ait olma hissini bana yaşatan harika birçok kişiyle de bir aradayım. Bana çok iyi geldiği aşikar. Biraz dergiden bahsetmek istiyorum.

        Alışılmışın çok dışında, popüler olmak için benliğini değiştirmeyen bana göre nadir dergilerden. Aslında dergi epeydir var da ben işin acemisiyim. Öyle olmasam cidden sağı solu edebiyat olan bu dergiyi evvelinden takip ederdim. Ama olsun geç olsun da güç olmasın. Ekibin kalemi epey kuvvetli bu arada. Bu ay Necip Fazıl'ı ağırlıyor sayfalarında dergi. Neyse bana müsaade sevgili mavi kelebeklerim. Bu arada dergiyi temin etmek ve sosyal ağlarını takip etmek isterseniz az aşağıya bakıverin. Mutlu haftalar, aylar hatta yıllar dilerim. 

Temin Etmek İçin: www.dergiyurdu.com  adresine bakabilirsiniz.
İnternet Sitesi İçin Tıklayın
İnstagram Sayfası İçin Tıklayın
Facebook Sayfası İçin Tıklayın
Twitter Sayfası İçin Tıklayın

SHARE THIS

Author:

21 yorum:

  1. Popülerite uğruna benliğin koruyan dergiler mutlaka güzeldir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Mutlaka okuyun isterim:) :)

      Sil
  2. Yakışır kızıma. Üye olmam lazım. İnceleyeyim şimdi. Tatlı kızımı çok öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel ablam. Sen bana mesaj at adresini ben sana dergiyi gönderirim de. 💙💙💙

      Sil
  3. Güzel haberdi. Tebrik mi edilir böyle durumlarda :)) Tebrikler o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Güzel haberler çoğalır umarım. Hepimiz için 💙💙

      Sil
  4. Güzel haber Tebrik ederim canım benim bende bir göz atayım :) sevgiler deli mavim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Okumanı çok isterim. Çok öpüyorum 💙💙💙

      Sil
  5. Dijital yayıncılık artsa da dergiler de kitaplar gibi yerini her zaman koruyacak diye düşünüyorum, edebiyat dergileri kadar farklı konular da yayın yapan dergilerin de yine çoğalmasını diliyorum.Kaleminize kuvvet..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir umut ben de dergilere zarar gelmez diye umuyorum. Hele de kendini bozmadan ilerleyenler hep sürer gider umarım. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için 💙🍁

      Sil
  6. Çok sevindim adına gerçekten. Böyle girişimleri, katılımları görünce mutlu oluyorum. Bende hemen bakıyorum merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Umarım seversin. 😊😊

      Sil
  7. Mecmua alanında seçeneğin çok olması gerçekten güzel. Yalnız keşke dergi içeriğini az da olsa görüp fikir sahibi olabilmek için birkaç sayfası kamuya açık olsaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun bir zamandır bir işi övgü ile anlatmadığımdan mütevellit yazmayı başaramadım. Ama eğer isterseniz size dergiyi gönderebilirim. Hatta çok isterim. :)

      Sil
    2. Ben de okursanız çok mutlu olurum :) :)

      Sil
  8. Öncelikle hayırlı olsun. Hayallerine yavaş yavaş ulaşıyorsun galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sanırım yavaş yavaş her şey yoluna giriyor ha, ne dersin? :) :)

      Sil
    2. E bi zahmet yoluna girsin bağğğğzı şeyler :)

      Sil