27 Mayıs 2017 Cumartesi

"Görünen Adam" Mı?

görünen adam, onur ünlü, görünen adam izle, dizi yorumu, internet dizisi

          Gerek aynada görünen; görünmeyenler olsun, gerekse aynada görünmeyen; görünenler, biraz Eşref Şerif, çokça Kurtuluş ve az birazda İpek derken izleyen herkesi ekrana bağlayan yepyeni bir Onur Ünlü dizisi başladı gençler. Şu zamana kadar tavsiyem üzerine izleyen hiç kimseden olumsuz bir dönüş almadım. Harika bir dizi olduğunu söyler ve çok kısa bahsedip sözü Kurtuluş'a bırakmak isterim.

       

          Kurtuluş Göreleli bizim dünyamızdan epey farklı bir dünyada yaşayan genç ve umutsuz bir aşıktır. Hafif pısırık bir karakteri olan kurtuluşun dünyasında herkes görünmezdir. Yalnızca aksesuarlar görünür. Kişiler ise aynalar ve yansımalar aracılığıyla görünür olur. Kurtuluş "SHER TEQ" teknoloji şirketinde iletişim departmanında çalışan biridir. Şirketin sahibi Eşref Şerif ise kötü planlar peşindedir. Ve bir kaza sonucu beklenmedik biçimde Kurtuluş görünür olur. Fakat bu kez de kimse onu görmez ve aynalarda görünmez.

          Yani kısaca şöyle söyleyim gençler şu zamanın vıcık vıcık aşk dizilerine oranla bana göre bu camianın tek eksik noktası tamamlanmış oldu. Umuyorum ki daha da büyük bir kitle ile uzun yıllar devam eder. Ama içimden bir ses kısa süreli planlanmış bir proje olduğunu söylüyor derken öyle olduğunu da öğrenmiş oldum. Bu arada en önemli ayrıntıyı demedim. Dizi yalnızca youtube'da.

          Sevgili Onur Ünlü abimizden tek ricam bizi sensiz bırakma. "Onur ÜNLÜ Kafası" diye bir deyim var artık bunu da unutma. Senin izinde olanlar var... Sevgiler...



Sonra bir sabah seni gördüm. Sonra bir sabah daha gördüm. Sonra hep seni gördüm.                                                    Onur Ünlü - Beş Şehir

SHARE THIS

Author:

16 yorum:

  1. Dizi mi ben onu film sanıyordum :s hangi kanalda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ilk film olarak düşünülmüş. Sadece youtube'da kesinlikle izle :) 💙

      Sil
    2. Yarın pazar izlym bi :)

      Sil
    3. Izle kuzucum 💙💙

      Sil
  2. ben de bakıyorum, güzel gibi :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir öneri mavişim. Sevgiler kızıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacıııım özlettin kendini 💙💙💙 Umarım iyisindir. Çok öpüyorum.

      Sil
  4. Yine de beklentiyi yüksek tutmayın, var biraz acemilik Türkiye'de ilk defa bu tür şeyler yapılıyor :) bende eleştirimi yazdım blogumda =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk iki bölümde bende dedim aslında. Ama ilerledikçe iyiye gitti sanki. Normalde hepsi çekildikten sonra bölünüp kısa finaller koymuşlar. Ona rağmen gittikçe daha da seviyorum. 😊😊

      Sil
  5. Onur Ünlü gerçekten bambaşka bir kafada, insana kendini seyrettiriyor. Bu diziye göz attım, farklı bir yapım, Youtube'da olması da ayrıca hoş bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle. "Onur ÜNLÜ kafası" diye boşuna demiyorlar :)

      Sil
  6. Dizi izleyemiyorum pek.İnternetten tek izlediğim dizi Fi.Onu da psikolojik çözümlemeler için izliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fi'yi okuduğum için bir türlü izlemek gelmiyordu içimden :) Bi ara ona da bakacağım :)

      Sil