20 Mayıs 2017 Cumartesi

İmkansızın Kavuşmak İhtimali




        Şişşşt söndürün ışıkları. Dökün, ellerinize yama olmuş acıyı şu kocaman odaya. Ağrıyan bacağınızı, dönen başınızı, sızlayan sol yanınızı ve dökülürken gururunuzdan gizlemeye çalıştığınız tüm yaşınızı.

        Beni bu odada yalnız bırakın, beni karanlıkta bırakın, beni ellerimi üşütmekten alıkoyamayan aciz bir adamla bu odada bırakın. Derin nefesler çekin arada. Arada elleriniz gözyaşlarımı silsin.

        Sonra onun bakışları takılsın bana. Elimin, bedenimin, gözlerimin ve titreyen dizlerimin hesabını sorsun herkesten. Beni öyle sahiplensin ki, ben bile unutamayım bir ömür. Bir ömür ellerim yakasında asılı dursun.

Sonra çok sevsin mesela. Saçlarımı soğuk suya tutunca hızla atan kalbim, onun gözlerine denk gelince de böyle hızla çarpsın. Dudaklarımın yanında ki çukur onu görünce daha da gömülsün içeri. Sevdiğini söyleyen o adam yalnızca beni görecekse gelsin yanıma. Yoksa boş versin...

        Bencillik bu diyeceksiniz belki, belki biraz kızacak bakışlarınız bana. Belli ki daha fazla çabalamak için gücüm yok. Yani şunu diyorum, kör olalım onunla, hatta belki de çok hasta. Ama hastalığın en dayanılmaz anında gitmeyelim. Biraz anne-baba olmayı öğrenelim onunla. Biraz daha sevmeyi mesela. Ama diyorum ya zoru görünce dünyadan vazgeçelim ama birbirimizden geçmeyelim. 

        Benden şu şairliğimi alsın mesela. Düşündürecek, üzecek, hatta yazdıracak kadar çok acı yaşamama engel olsun. Beni sevmesin, oturup yanı başıma iki çift laf etmesin, saçlarıma dokunup belki biraz, kokuma nefesini katmasın, tamam bunların hiçbirini yapmasın ama yanımda kalsın biraz. Büyüyene kadar mesela, aklım başıma gelene kadar, böyle yaşamamın aptalca olduğunu söyleyene kadar mesela, acıyla yaşanmayacağını anladığımda tekrar gitsin...

        Ama tabi ben hiç büyümeyeyim, aklım hiç başıma gelmesin, böyle yaşamak aptalca gelmesin, acıyla yaşamak mutlu etsin beni. Ben biraz daha devam edeyim buralarda. Biraz dediysem 3-5 yıl falan. Sonra sorun değil bendeki deli adamı kitabımdaki satırlara gömer, unutur giderim. Unuturum dediysem öyle işte...

Meltem SERT'e sevgilerimle...




SHARE THIS

Author:

15 yorum:

  1. Yıldızlara bakıp da, rengarenk çiçekleri görememek ne zor olmalı. Bir de beklenen gelmiyor çünkü insan o geldiğinde başka şeylerle meşgul oluyor. Ayrıca mutluluk güzele sahip olmak mıdır yoksa sahip olduğunun güzelliklerine değer vermek midir? Bence bu soru bütün sorunun temeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bence mutlu olmayı beklememektir. Yorumun için teşekkürler. 😊

      Sil
  2. Yaaa çok beğendim, deneye deneye senin gibi yapabilirmiyim acaba😕 Bir de etiketi nasıl yapıyoruz yaa ben de seni etiketlemek istedim cııks yapamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen zaten daha iyisini yapıyorsun. Ismini yazıp, şecili hale getirip, bağla kısmına basınca link kısmı geliyor canım. Sonrakiler de denersin. Sana çok teşekkür ediyorum. 💙💙

      Sil
    2. Dağın başındaym şuan bi paraşüt sevdasına geldim buralara eve bi gideyim yazdığın her şeye cebap vercem :) 😘😘 o kalplet de hep mavi hep

      Sil
    3. Canım benim 😍😍 ne güzel şeyler yapıyorsun öyle. Bahtin yüreğin kadar temiz olsun canım benim.💙

      Sil
    4. okuudm şimdi tekrar ve tekrar dün giremedim o kadar üşüdüm ki dağda, kendimi battaniye ve sıcak su torbasına teslim ettim tüm akşam.ilkparagrafı okudum hapsolmasın o odaya dedm kıymet bilmeyecek sevdiğinden emin olmadığı biri olmasın, ardndan dilekleri okudum, öyle bir sahiplenin ki demişsin....çok sevsin ve ne olursa olsun vazgeçmesin, bunları ütopik bulmamıza sebep olacak şeyleri düşündüm, üzüldüm.acıyla mutlu olma sevgili Mavi, acıları silmeye odaklan, dene uğraş ne var biliyor muussn, o acılar biz düşündükçe daha da derinleşiyor

      Sil
    5. ha bu şarkıyı da hemen kullaacağım:) çok sediğim bir arkadaş bana dinle deyip duruyordu hiç elim gitmemişti aklıma gelmemişti :)güzelmiş

      Sil
  3. Akmış yine yüreğinden damla damla kelimeler ,çok beğendim canım yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yaa💙💙 özledim seni buralarda görmeyi. Çok öpüyorum.

      Sil
  4. Yine döktürmüş mavişim. O duygu geçişlerini anlatmak öyle her babayiğidin harcı değil. Çok güzeldi. Sevgiyle kucaklıyorum seni canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ablam benim. Benim için çok değerlisin. Yorumun çok mutlu etti. ������

      Sil
  5. Çok güzel sözler, bu şiiri sev, kendim hakkında çok şey düşünmeme izin ver:)

    YanıtlaSil