9 Mayıs 2017 Salı

Çekiliş Bitti: Kazananları Açıkladım

bir deli mavi, çekiliş sonucu



        Merhaba mavi kelebekler. Bildiğiniz gibi Bir Deli Mavi 1 yaşını doldurdu. Ve hediyeler vereceğimi açıklamıştım. Gelen yorumlar  ile birlikte bir çekiliş başlatmıştım. Hazır söz verdiğim süre dolmuşken ve de müsaitken çekilişi yaptık bir arkadaşımla birlikte. 

        Bu sırada çok eğlendiğim için sık sık hediyeler vereceğim galiba. Veeee açıklıyorum. Birinci yıl çekilişinde kazanan ilk isim Aslıhan'ın Dünyası ve diğer isim de Samet Tutal.

        Bu güzel çekiliş sonrası her iki arkadaşımı da kutlarım. Mail adresime iletişim bilgilerini gönderir göndermez hediyeleri kargoya vereceğim. Hepinize sevgiler...

SHARE THIS

Author:

26 yorum:

  1. Blog dünyasında nice yıllar diliyorum. :)
    Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Ben de tebrik ediyorum.

      Sil
  2. 😟😢Kendime üzülüyor, kazananları tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha nice çekilişler olur umarım canım. 💙💙

      Sil
  3. Sizi yeni keşfettim tam da zamanında olmuş :) Nice bloglu senelere.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun diyelim. Hoşgeldiniz💎💎

      Sil
  4. İyi,güzel günlerde seni anarak kullansınlar inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ediyorum kazanan arkadaşları :))

    YanıtlaSil
  6. Samet oğluma ve diğer arkadaşımıza sevindim mavişim. Diş tedavilerim var. Göremediğim yayınların varsa affet. Koşa koşa gidiyorum. Nice yıllara diyor sevgiyle gözlerinden öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Ece ablam önemli bir durum değil Inşallah? Sen ıyi ol yeterki boşver geri kalan şeyleri 💙💙

      Sil
  7. Tebrik ederim kazan arkadaşları senide emeğine sağlık canım benim daha nice yıllara inşallah Deli mavim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tebrik ediyorum. Çok teşekkür ederim canım benim. Çok öpüyorum. 💙💙

      Sil
  8. Kazanan arkadaşları tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  9. Çok çok istediğim bir hediyeydi çok teşekkür ederim mavi 💙💙 diğer arkadaşı da tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim hayırlı olsun. Beni hatırlarsın sana hep. Tebrik ediyorum her ikinizi de. 💙💙

      Sil
  10. Kazananları tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Harbiden ben mi? Oha çok sevindim ya çok teşekkür ederim. Çok şanssızım aslında ama nasıl oldu acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samet sana ulaşmak ne zor oldu yavv. Evet adresini mail atar atmaz kargo da olacak. 😊😊 tebrikler 🙂

      Sil
  12. Güzel bir çekilişti yine kazanamadım:)Ama sağlık olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha olacak inşallah Samet. Bir sondakiler olur.

      Sil