11 Aralık 2016 Pazar

Manuş Baba Kimdir?

manuş baba kimdir, manuş baba, manuş babanın hayatı, manuş baba hakkında


'''' Senin geçtiğin yollardan yalnızlık çıkar gelir 
Ve böyle akşamlarda içim biraz daha erir,,,,

            Nev-i şahsına münhasır bir ismi birlikte tanıyalım istiyorum mavi kelebekler. Manuş Baba 1 Aralık 1986 Tarsus/Mersin doğumludur. Küçükken annesinin onu manuş diye sevmesinden etkilenerek bu ismi bulmuş ve harika şarkılar ile bizleri buluşturmuştur. Aslen ailesi Diyarbakırlıdır. İlk okulun bir bölümünü Tarsus'ta okumuş, sonrasında babasının mevsimlik işçi olarak Antalya'ya gitmesiyle birlikte oraya taşınmışlardır.


'''' Sor bana neden diye
Aşklar biter mi bir gün diye,,,,

         Öğrenim hayatına Antalya'da devam etmiş. Lise çağlarında babasının ona aldığı gitar ile müzik hayatı başlamıştır. Müzikle ilgili çeşitli eğitim ve dersler almış ve 2010 yılında Akdeniz Üniversitesi Güzel Sanatlar Faküktesi'nde müzik bölümünü kazanmıştır. Sonrasında albüm ve sanat hayatı hızlıca başlamıştır. Konserlerine devam ediyor.

'''' Ne kadar söz varsa
Düne ait
Şimdi yeni bir şeyler
Söylemek lazım,,,,


       Manuş Baba insanı sakinleştiren hayli güzel bir sese sahiptir. 7 Aralıkta Kadıköy'de sahne aldı. Bende biraz onu anlatmak istedim. Aslında bir tavsiye üzerine dinlemeye başladım kendisini. Bu kadar içime işleyeceğini bilemedim sanırım. Bir sürü cover parçası var sesini çok seveceksiniz eminim. Ben kendisini de çok seviyorum. Dinlemenizi umuyorum. Mutlu günler mavi kelebekler.





SHARE THIS

Author:

13 yorum:

  1. Ben bu tür sakin şarkıları çok seviyorum beğendim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiyseniz ne mutlu bana :) Ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için ben teşekkür ederim 💎

      Sil
  3. İyiymiş Semanur, beğendim valla kızım. İlk senin yayınınla başladım güne. Güzel tanıtmışsın. İstanbul'un hüznünü de anlatıyor şarkı. Sevgiler, günün güzel geçsin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım.Başta biraz farklı geliyor ama çok çabuk alışıyor insan ♥ Beğenmene çok sevindim ablacım. Çok öpüyorum.

      Sil
  4. "Bırak Seveyim, Rahat Edeyim " demesi yeter :-)

    YanıtlaSil
  5. Hiç duymamıştım. Dinleyeyim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Hiç Duymamıştım güzel şarkı Artık dinlerim arada :) emeğine sağlık deli mavim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka dinle kuzum. Çok güzel şarkıları var :)

      Sil
  7. tüm şarkılarına bayılıyorum. Özellikle 'SEVDA' şarkısının cover'i süper olmuş. güzel yorumlamış. Aşkın Kederi şarkısına da bayılıyorum. Evlerinin Önü Yonca çooook güzel olmuş. Dönersen ıslık çal zaten ilk akla gelen şarkılarından biri. peki gerçek ismini biliyor musun manuş baba'nın

    YanıtlaSil