22 Aralık 2016 Perşembe

Adı Aşk

Deneme, aşk, mavi, bir deli mavi, günce, kişisel blog, özgün içerik

      Bu sabah nasıl güneş doğdu hatırlamıyorum. Bir türlü aydınlanmadı hayatım. Geceyi kitap okuyarak geçirmenin beni bir nebze rahat ettireceğini düşündüm, olmadı.

       Kaç bardak kahve içtim bilmiyorum. Ayların hatrı kaldı üzerimde. Böyle, sanki bir yumruk, göğsümün tam ortasına yemişim de üstüne haz duyuyorum gibi. Benim canım çok acıyor, anlatamıyorum.

      Anlatmak istiyorum, kelimeler yazıyorum, cümleler, satırlar... Derken bir bakıyorum sayfalar olmuş, içimi dökmek istiyorum avuçlarına. Sonra bir hışımla vazgeçiyorum. Kızıyorum önce kendime. Yahu sevgisini senin için harcamayana, ömrünü harcama diyorum.

       Yeminler ediyorum, sözler veriyorum, bir daha asla diyorum. Olmuyor, yine onu yazıyorum. Onun yazan ellerime kırgınım... Bak şuan başkasına bakıyor diyorum, şimdi başkasını seviyor, bak şimdi başkasını düşünüyor. Deli oluyorum, bundan daha da deli. Ellerime daha da kızıyorum. Onun elleri ile ısınmak varken, neden diyorum, neden ceplerimdesiniz.

       Günlüğümü yakıyorum sonra, onu anlatan ne varsa yakıyorum. Sonra çok üzülüyorum, çok geç dahi olsa, yanan ateşin içinden alıyorum defterimi. Ellerimi yakıyorum... Kül olan defterim yalnız onun adını saklıyor. Tüm defter kül oluyor ama onu yazdığım, adının olduğu her satır alevler arasından sapasağlam çıkıyor. O an anlıyorum ki, bir ben yanıyorum onun için.

      Bizim çıkılacak bir yokuşumuz  kalmadı. Her köşe başında bekleyen ben artık çıkmaz sokağım. Yokuşu tırmanırken elimden tutmayanın, düz yolda yanımda yeri var mı sanıyorsunuz? Kendi güvensizliklerini bana yamamasına artık izin verir miyim sanıyorsunuz? Yüreğimde daha fazla kalır mı sandınız?

       Hepiniz yanıldınız...

      Bugün elini uzatsa yine tutarım, gel dese yine aynı severim. Ben sevgimden gram eksiltmedim. Ama artık yoruldum, çok yoruldum be. Sol yanıma dokunamıyorum acıdan. Derin nefesler alıyorum ortalık yerde...yetmiyor...

      Küçükken düştüğüm zamanlarda dizimi hep annem sarardı. Şimdi sarmıyorum bile. Siz siz olun, kimseyi uğrunda ölecek kadar sevmeyin... Yeter artık doktor, beni odama götür, acı çekiyorum...

SHARE THIS

Author:

31 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş, hayatımda bir defa aşık oldum o da çok uzun sürmedi, aşk gerçekten çok güzel bir duygu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. aslında bakarsan o adamın sana yaptıkları senin için iyi olmuş denebilir. eğer böyle olaylar, durumlar olmasaydı sen bu günde ki sen olamayacaktın :) şuan ki gücüne kavuşamayacaktın.
    her şeyin iyi bir tarafı vardır sevgili bir deli mavi :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her şerde bir hayır diyorsun yani kuzucum. Haklısın :) :)

      Sil
  3. Üzücü, incitici... Yine de insan bu duyguları başka birine değil de 'ona' hissediyor olmanın büyüsüne kapılmaktan kendini alamıyor. Gel dese yine aynı severim'e gelince; öyle olmasa aşk olmuyor zaten :) Acısını bile sevdiğimiz tek duygu bu. Kendine fazla yüklenme bana kalırsa. Ne güzel sevebilen kocaman bir yüreğin var. Benim tek gördüğüm bu. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun ile içimi rahatlattın, gülümsettin. Sanırım olmayan veya zor olanlara takılı kalıyor aklım. Sevgilerimle :)

      Sil
  4. Sevmek, meşakkatli iş. Karşındakinle alakalı da değil ki. O sevmeyince sende de bitecek diye bir şey yok. Kalp kendi bildiğini okuyor. Kalbine sağlık ne de güzel yazmış kalemin. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar haklısın ki kuzucum, o sevmese dahi bitmiyor. Olsun...
      Yorumun için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle :)

      Sil
  5. Olmuyorsa zorlama diyor ya gençler ben de öyle diyeyim. Devam etmek için zorlamadığın gibi unutmak için de zorlama. Akışına bırak.
    Kalemine sağlık. Bir de kalbine... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Haklısınız unutmak için zorlamanın alemi yok :)

      Sil
  6. çok içli olmuş, derinden bir of çektirdi

    YanıtlaSil
  7. Asıl sevgi budur işte. Ne yazılabilir ki üstüne ? Eğer gerçekse bu yazdıkların, dayanmak çok zor. Anlıyorum diyebiliyorum sadece, zira aynını yaşıyorum Semanur. Sevgimle kucaklıyorum seni kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım :) Keşke hissettiklerim ve yaşadıklarım gerçek olmasaydı.

      Sil
  8. Semanur'cum yazmaya devam etmelisin... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kesinlikle hepimiz devam etmeliyiz. :)

      Sil
  9. Hangi odana ? Sürekli onu düşünerek ağladığın, uyumadan önce onu düşündüğün, ateşe attiğin defteri yazdığın, onunla ilgili her olayina sahitlik eden dört duvarla çevrili yerden mi bahsediyorsun ? Yani uzunca bir yorum yazabilirim fakat beni çok iyi anladın dışarısı daha güzel :) yanildiniz bölümüne de değinmek isterim zamanin birinde şunu demiştim dört çocuklu dul olarak gelse yine evlenirim bugün ise bu lafı her hatirladiğımda kendimi aptal hissediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sami bu yorum bana yetti. Ne cevap vermeliyim onu da bilmiyorum :(
      Haklısın desem çok basit olacak... belli bu haklı haksız meselesi değil.
      Ama çok deniyorum inan, şuan kendimi aptal hissettim :(

      Sil
  10. Sevip sevilmemek sevilmediğini bilerek daha çok sevmek. Ve sevmeye inadına devam etmek. Kaleminin gücüyle benim kalbime de dokunuyorsun. Ah be! Diyor insan. Güzel seven insanları neden incitiyorlar. Kalemine sağlık yüreğine kuvvet canım. Yine çok etkilendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Çok mutlu oldum beğenmene. Çok öpüyorum ♥♥♥

      Sil
  11. Sevgi, bu tam da. Sen sev. Eli uzatıp uzatmamak değildir belki de konu. ANdır. SIRASIdır. Sen çok samimisin. Karşılığını göreceğine inanıyorum.

    Yürekten!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten inanıyor musunuz buna?
      Çok mutlu oldum :) İyi günler her birimizi bulur umarım :) ♥

      Sil
  12. aşk bir sessizliğin gölgesi gibi bir maviliğin duruluğu gibi aşk her dilde her yürekte iz bırakan ...ve aşkı bulama bilmek ...Yüreğine kalemine sağlık deli mavim çok güzel bir yazı olmuş her zaman ki gibi .....Sevgiler ..dilerim bir gün aşk kapını çalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk umarım her birimizin yüreğine dokunur canım. Çok teşekkür ederim. Çok öpüyorum 💙💙

      Sil
  13. Ask mutlaka karsilikli olmak zorunda degil. Aci da duysak büyülü bir duygu vazgeçilmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle vazgeçilmiyor. Ben yapamıyorum :)

      Sil
  14. Aşk çıplak elle kor ateşi tutmak gibidir, tutmazsanız kalbiniz donar soğuklardan tutarsanız da yanmaya razı olursunuz. Ortası var mı? Bence yok.
    Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Güzel kalplere dokunmak dileğiyle :)

      Sil
  15. Çok sevdiğim bir söz var: "Seversin, kavuşamazsın; aşk olur." Aşkın meşke dönüşmesini temenni ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım dönüşmeyecek. Zamanla kaybolup gidecek gibi. Anlamlı yorumunuz için çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  16. Aşk denen şey günümüzde artık çıkar ilişkisine dönmüş vaziyette. Hakkını vererek seven kim kaldı ki. Şimdiki aşklar internet paketi bitene kadar. Ömürlük değil, seyirlik olmuş adeta.

    YanıtlaSil