7 Aralık 2016 Çarşamba

Kasım Ayı Okumalarım

kitap, inceleme yazısı, emrah serbes, cengizhan göçer

      Selam mavi kelebekler. Aslında ayın biri gibi yazmayı planladığım bir yazıydı fakat bazı nedenlerden ötürü yazma fırsatı bulamadığım 'okumalarım' konseptli bir yazı yazmak istedim. Kasım ayı benim için kitap okuma açısından, verimli bir aydı.Kitap içerikleri ile ilgili çok bilgi vermeyeceğim fakat sormak istediğiniz bir şey olursa yorum bölümünde yazmaktan çekinmeyin. O halde hadi başlayalım.




beni ağlamayı unutma, okumalarım
             
                    Beni Ağlamayı Unutma;
       Sevgili Cengizhan Göçer'in merakla beklediğim yeni kitabıydı. idefix.com'dan sipariş ettim ve okudum. Zaten kendisini sosyal ağlardan yakından takip ediyorum. Şunu söylemem gerekirse harika bir iş çıkarmış. İlk okuduğum kitabı 'Kelebeğin Son Günü' kitabından aldığım hazzı aldım diyebilirim. 
       Yazım dili sade ve samimi okurken insanı kesinlikle sıkmıyor. İki günde okudum. Sade bir türk kahvesi ve bu kitap bana hayli iyi gelmişti. En sevmediğim ama yapacağım bölüme geldik. Puanlama, kitap için 8/10 puan diyebilirim. Mutlaka okuyun...





frambuazlı hayat, okumalarım
          
                 Frambuazlı Hayat;
       Sevgili Deep Tone'a ait bu kitabı alalı hayli oldu ama yeni okuma fırsatı bulabildim. Kitabı hayli zor buldum.  D&R'ın sitesi sayesinde alabildim. Sevgili Deep'i okuyanların hayli aşina olduğu bir dili var kitabımızın. Mavi rengin hakim oldu bir dış tasarımı olunca, kitabı kucaklamak geliyor içimden.
       Kitap okuyucuyu alıp götürüyor zaten. Sıkılmama garantili bir kitap. Bir fincan çay ve sahil kenarı bir kafede bir günde okumuştum kitabı. Bol bol da okuttum. Arkadaş çevreme de tavsiye ettim. Puanlama bölümüne gelince, kitap için 7/10 diyebilirim. Keyifli okumalar.






müptezeller, okumalarım
                  Müptezeller;
      Evet öyle bir adamın kitabı ki bu. Behzat Ç karakterinin doğmasına vesile olan kişi. Emrah Serbes'in okuduğum ilk kitabı olan 'Her Temas İz Bırakır' kendini okutan muazzam bir kitaptı. Sonrasında bu kitabı okudum. Yazar burada ne anlatmak istemiş? sorusuna 'abi sanane yaa, adam ne güzel yazmış işte' diye karşılık vermek geliyor insanın içinden.Tam bir inceleme yazısı yazacaktım benden önce davranan birini gördüm ve yazmayayım dedim.
        Kitabın aşırı samimi bir dili var. Bir kitabı okurken bu kadar karmaşık duygulara girmemiştim. Kitap hem güldürüyor, hem şaşırtıyor, hem de azıcık 'oha lan' dedirtiyor. Kitabı iki günde okudum. Puanlama bölüme gelince 9/10 diyebilirim. Keyifli okumalar.





Allah için sev, okumalarım
        
                         Allah İçin Sev;
       Sevgili Bilal İşgören'in severek okuduğum bir kitabı. Bu kitapta idefix.com alışverişim ile sahip olduğum bir kitap. Sevginin aslının Allah için sevmek olduğu oldukça güzel bir yazım dili ile işlenmiş kitaba. Bayıldım demeliyim. Kendisini twitter üzerinden takip ediyorum. Oldukça mütevazi ve samimi bir adam. Kendisine hayatında başarılar diliyorum.
       Yazarın okuduğum ilk kitabı değil. Daha önce de 'Ağlamak Geliyor İçimden' kitabı ile karşılaşmıştım kendisiyle. Yazım dili insanı mest ediyor demeliyim. Puanlama bölümüne gelince 8/10 diyebilirim. Mutlaka okuyun.





harry potter ve lanetli çocuk, okumalarım
       
                Harry Potter ve Lanetli Çocuk;
      Sevgili J.K Rowling'in devam niteliğinde yazdığı bir kitaptır. Ayrıca tiyatro oyunu olarak da sergilenmiştir. Nedeni nedir bilinmez ama umduğumu bulamadım ben kitapta. Harry'nin oğlu Albus'un hayli yer aldığı bir kitap. Ha okunur mu? Evet ben üç günde okudum. 
       Kitabın aşina olduğum bir yazım dili vardı ama dedim ya bir şey eksikti sanki. Okuyanların beni aydınlatmasını isterim. Sıkılmadım kitabı okurken ama taşları yerine pek oturtamadım. Puanlamaya gelecek olursak 6/10 diyebilirim. Keyifli okumalar.







aşık bir adam, okumalarım
     
                        Aşık Bir Adam;
      Gelelim Karl Ove Knausgaard'ın mükemmel kitabına. Aşık bir adamın yapacağı ve yapması gereken fedakarlıkların konu alındığı mükemmel bir kitap. ' Sırılsıklam aşık olmuştum ve her şey mümkündü. Her şey anlam yüklüydü' diyor yazarımız. Bağımlısı olacağınız bir kitap bundan eminim.
       Yazarın aşırı doğal bir dili var. Okuyucuyu bunaltmıyor. Bir itiraf romanı niteliğinde karşımıza çıkıyor. Yazarımız da pek yakışıklı valla. Önce kitaba sonra yazara tutuldum. Puanlama kısmına gelecek olursak 9/10 diyebilirim. Keyifli okumalar.






yalnızlar için çok özel bir hizmet, okumalarım
         
                    Yalnızlar İçin Çok Özel Bir Hizmet;
      Murat Gülsoy'un okuduğum 3. kitabıydı. Ve okuduğum için oldukça mutluyum. Yalnızlığın, ölümün ve geç kalmanın fantastik bir biçimde, profosyonel bir biçimde işlendiği mükemmel bir kitap. İki günde okumuştum, hayli akıcı bir dili var.
      Kitabın okurken kendini sorgulamaya iten farklı bir anlatım tarzı var. Kitap ile yalnızlığa gözlerimizle bakabilme ve onunla konuşma yetisi kazanıyorsunuz (ayy benim Aziz Beyim var zaten). Puanlama kısmına gelecek olursak 7/10 demeliyim. Keyifli okumalar.







kara pazarlar, okumalarım
      
                          Kara Pazarlar;
       Sevgili Ece Evren'in anlatmaktan ve bendenizin okumaktan asla bıkmayacağım bir aşkın hikayesi. Ahh tam benlikti bu kitap. Sevmenin yaşı yok dostlar. Ahh sevgi için bir kadın neler yapıyor, ne güzel ve umut veren bir kitap. Hayatına giren sevgisizlere rağmen, sevgisini hiç esirgemeyen bir kadın.
       Ece ablamızın mükemmel kitabı oldukça samimi ve doğal bir dille yazılmış. İki günde okudum. Bir inceleme yazısı da yazacağım yakında. Çok ayrıntı vermeyim o yüzden. Puanlamaya gelecek olursak 9/10 demeliyim. Mutlaka okuyun.






ne güzel şey hatırlamak seni, okumalarım
                
              Ne Güzel Şey Hatırlamak Seni; 
       Kasım ayında okuduğum 4 şiir kitabı var. Ama ben bir tanesini yazmak istiyorum. Tabiki aşık olduğum Nazım Hikmet'i seçtim. Harika şiirlerinden seçmeler bulunan, mükemmel bir kitap.
       Nazım Hikmet'i bilenler bilir, adam mükemmel yazıyor. Sanki kalem ile kitap içinde vals yapıyor. Severek okudum. Puanlamaya gelecek olursam 10/10 tabiki. Okuyun, okutun.

SHARE THIS

Author:

41 yorum:

  1. Ne güzel, bol bol kitap okumuşsun. Seçimlerin de çok hoş canım. Senin adına çok sevindim. Ben de Deeptone kitaplarını çok merak ediyorum. En kısa zamanda okuyacağım. Dün kendisi ile uzun uzun konuşma fırsatı buldum. Göremediğim bir çok şeyi görmeme vesile oldu. Böyle bir insanın yazdıkları da kim bilir ne güzeldir. Konudan koptum yine :) Emeğine sağlık canım benim. ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de okuduğum için oldukça mutluyum canım. Özellikle Yani kitabını oldukça beğendim.
      Ece ablamın kitabı mükemmel bu arada kuzum. Tavsiye ederim. Yorumun için çok teşekkür ederim bitanem ♥♥ Çok öpüyorum :)♥

      Sil
  2. Ne güzel kitaplar. Kasım ayı benim için okuma açısından verimsizdi:( Kalemine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Benim hayli boş vaktim vardı. Sanırım o yüzden bu verim. Çok öpüyorum :) ♥♥

      Sil
  3. Bayağı kitap okumuş güzel kızım. Ben felsefe'de takıldım. Gece gündüz demeden filozofları okuyorum.
    Ağlattın beni Semanur kızım. Ama sevinçten. Aslında kitap editör elinden geçmemiş ve yeniden yazsam üstünde oynamam gereken bir kitap. Beni çok mutlu ettin. Yılbaşı hediyesi gibi bir şey oldu. Gözlerinden öpüyorum kızım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy güzel ablam yaaa. Sen ağlama sakın. Beni çok mutlu etti kitabın. Iyiki okumuşum dedim. Sen bana en güzel hediyesin ablacım 💙💙

      Sil
  4. Keşke bu kadar okuyabilsem bende. Güzel kitaplar okumuşsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Fazla boş vaktim vardı sadece 💙💙

      Sil
  5. Ne güzel kitap listesi yapmışsınız, keşke ben de bu kadar okuyabilsem:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hayli boş vaktim vardı. O yüzden okudum denebilir.💙💙

      Sil
  6. Ne güzel kitaplar okumuşsunuz. Ben maalesef kpss sıkıntısından dolayı neredeyse 3 aydır pek okuyamadım. Bundan sonra eskiye dönüşüm başladı inşallah. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa sınavlar boldu bu aralar. Ama ben hiçbirine girmedim. Sanırım o yüzden. 💙💙

      Sil
  7. Ben de bu ay az okudum ama sindirerek uzatarak okudum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında az olsa dahi etkileyici kitaplar okumak önemli. 💙💙 Çok öpüyorum 💙

      Sil
  8. Önerileriniz çok işe yarar hatta ''Aşık Bir Adam'' çok ilgimi çekti yakın zamanda almayı düşünüyorum.. Bu arada Kızkardeşlerarasından geliyorum Blog Keşif etkinliğinden moda üzerine yazılar yazıyorum sayfam ; farkliolmakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okumalısınız. Hemen uğruyorum sizede.💙

      Sil
  9. Yaaa bende kasımda sadece hocaların sınavda sorumlu tuttukları kitapları okumakla uğraştımm :( ne güzel seçimlerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınav zamanları zor tabiki kuzum. Güzel kitaplardı. Okumalısın💙💙

      Sil
  10. Ya, vizeler yüzünden hiç okuyamadım ben bu ay. Sen ne güzel okumuşsun, ayrı ayrı bayıldım hepsine ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa vaktim oldukça fazlaydı. Ondan okuyabildim. 💙💙 Çok öpüyorum seni canım 💙

      Sil
  11. Harry Potter'ınkini merak ediyordum. Sen taşlar yerine oturmadı demişsin ppuanuı da düşük vermişsin Harry Potter serisinin üstünden yıllar geçti özlemiştim aslında ama eski tadında kalmamış gibi hissettim. Deep Tone'un kitabını da oldukça merak ediyordum sende olumlu bahsetmişsin. bu ay çok cici kitaplar okumuşsun bakalım ben ne okuyacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben aşırı derecede severim Harry Potter'ı. Bilmiyorum umduğumu pek bulamadım. Ama okursan tekrar yorumunu beklerim kuzucum. Deep çok güzeldi cidden. 💙💙💙

      Sil
    2. Tamam kuzum ok ur okumaz yorumlarım zaten. Teşekkürler 💜💜💜

      Sil
    3. Bekliyor olacağım canım.💎💎

      Sil
  12. ne güzel kitaplar müptezelleri ben de okudum hatta yazmayı planlıyordum blogda bende mi yazmasam acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kuzum ya yazın siz. Okuruz ne güzel. Çok öpüyorum 💙💙

      Sil
  13. Paylaşımınız için teşekkürler. :)
    Özellikle Harry Potter'ın son kitabını okumak istiyorum ama zirvede bıraktığı için Rowling ablamız bu kitabı bu seriye yakıştıramayacağım gibime geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım nedeni bu. Zirvede bıraktığı için serinin yeni kitabına alışamadım. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için 💎💎

      Sil
  14. Kasım ayı okumanız adına verimli geçmiş anlaşılan. Müptezeller adlı kitabı sizin listenizde görmekten de çok mutlu oldum o kitap nedense çok başka benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayli verimli bir aydı. Emrah Serbes efsane. Yorumunuz için ayrıca teşekkür ediyorum :) :)

      Sil
  15. Gercekten verimli olus kasim ayi.. benimse tamamen bostu kasim kitap okumak acisindan.. sinavlarim hep okumali derslerdendi.. vaktim oldugunda hakkimi izlemekten yana kullandim, ama su an size cok ozendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size hak veriyorum. Hayli sınav ile dolu bir aydı. Benim yalnızca vaktim çoktu. Sevgilerimle :) :)

      Sil
  16. Ne kaar güzel semanurcum bur suru bol bol kitaplar okumussun ne mutlu sana :) en son şiir kitabin favorim 👍 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum bende bayılıyorum o şiir kitabına :) Bol kitaplı günler diliyorum canım ♥♥

      Sil
    2. Merhaba semanur, benim yorumum erikle ilgili olmayacak. Şu an mobilden girdiğim için blogger ın standart mobil teması görünüyor. Bende bu kadar yorum alan bir blog böye basit bir temaya sahip olamaz deyip masaüstü görünümüne baktım. Kullandığın teman çok güzel ama şablon kısmından mobil önizmeleyi kapatmanı öneriyorum. Sevgiler...

      Sil
    3. Daha önce denemiştim ama çok kastığını gördüm. Mobil görünümü biraz düzenleyebilirim ama çok haklısınız. Teşekkürler.

      Sil
  17. Ne güzel bir ay olmuş Kasım sizin için...
    Sizi + ekledim.
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ blog sayfama beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Bir ay için gercekten süpersin canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aralık ayı da iyi gidiyor. 💙💙

      Sil