6 Aralık 2016 Salı

Mavi'den Haberler

MAVİ, BLOGER, DOMAİN, ALAN ADI, HABER, HAYATIMDA OLANLAR

      Ölmeden Önce Yapılacaklar;

       Selam Mavi kelebekler. Hayat nasıl gidiyor bakalım. Benim bu aralar yolunda giden şeylerim var, aman nazar değmesin. Bir kursa başladım, hafta sonlarımı bundan sonra ona ayıracağım. Ama kurs hakkında detay vermeyeyim. Bir liste hazırladım. Sevgili Çağrı Mustafa Alkan'dan aldığım bir tavsiye üzerine, kendime 10 maddelik bir 'ölmeden önce yapılacaklar' listesi hazırladım.  İlk maddesi için hazırlıklara başladım. Bu kurs da bunun için.

      Radyo Yayını;

       Yakın zamanda (tam ne zaman bilmiyorum) sıkı bir şekilde radyo yayını yapmaya başlayacağız dostlarla. Bunun için tabiki alt yapı ve teknik desteğim yok ama güzel şiir okuduğumu ve muhabbetimin çekildiğini söylerler. Bakalım bunu da denemeden öldüm demek istemiyorum. Yayınlar hep aynı gün ve aynı saatte olacak. Bunun için daha sıkı çalışmaya başladım.

      Depresyon Mu O?

       Depresyona girdim ama tatlış bir depresyon. Bu nasıl oluyor mu diyorsunuz? Polar kalpli bir pijama ve bolca nutella desem yeterli sanırım. Bir nedeni yok. Arada bana geliyorlar biliyonuz. Daha sık yazıyorum ama defterlere. Blogumu ve değerli Mavi kelebekleri dertlerimle boğmayacağım. Artık 'ben kimim?' sorusuna yanıtımı buldum dostlar. Ben mavi kızım, umudu denizler kadar olan ve Polyanna bir kimseyim.

      Birdelimavi.com Olduk;

       Alan adı almıştım ve teknik bir bilgim olmadığı için yönlendirme yapamamıştım, Siz bakmayın çok konuştuğuma, utanırım ve kimseden yardım alamam ben. İnsanlar kullanıldığını hisseder diye korkarım. Bu yüzden yönlendirme için biraz bekledim. Veee bugün tesadüfen sevgili Mustafa Sönmez'in kişisel blogunda alan adı aldığım sitenin yönlendirmesini konu alan bir yazı ve bir video gördüm ve onun sayesinde birdelimavi.com olduk. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Mutlaka okuyalım onu, çok faydalı paylaşımlar yapıyor.

      Yine Mi Dövme?

       Tekrar dövme yaptırmaya karar verdim. Şimdilik askıda ama yakında uygulayabileceğim bir karar. Peki ne dövmesi? Her iki el bileğime yazı yazdıracağım. Sağ bileğime 'Eppur Si Muove' yani 'Her Şeye Rağmen Dünya Dönüyor'. Sol bileğime ise 'Per Aspera Ad Astra' yani 'Zorlu Yollardan Yıldızlara'. Bakalım neler olacak. Size veda edeyim zira balkondayım ve hava çok soğuk. Donduuuuuuuuuuuum... Saygılar, sevgiler dostlar...

   

SHARE THIS

Author:

46 yorum:

  1. Aaa çok sevindim canım. Hayatının yoluna giriyor olması beni çok mutlu etti. Daha güzel haberlerini de alacağız inşallah. Kocaman öpüyorum seni ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum beni çekip çıkaran sensin. Emeğini asla göz ardı edemem. Bir insan koluna ağırlık yapsada, nasıl sımsıkı tutulur senden Ögrenmeleri lazım. Beni sımsıkı tuttun. Çok öpüyorum seni canım ♥♥♥

      Sil
  2. Ömrün güzel ve uzun olsun :) kararlarının hepside hayırlısıyla gerçek olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Hepimizin ömrü güzel olsun :) ♥

      Sil
  3. Şu 21 yaş sendromundan da çıkmanı bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya. Çıkacağım çok kararlıyım. Bol bol sizi okuyorum. Ve yazdıklarınızı hayatıma entegre etmeye çalışacağım ♥♥

      Sil
  4. Radyo yayını harikaymış. Merak ettim :)) Dinlemeyi çok isterim :)) Alan adı da hayırlı uğurlu olsun diyeyim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Sana özel olarak haber vereceğim. İstersen yayına da bağlanabilirsin :) Çok öpüyorum ♥

      Sil
  5. Dövmeleri merak ettim yaptırdıktan sonra resim bekliyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka paylaşacağım :) Valla bende merak ediyorum :)

      Sil
  6. Sayfanızı ilk defa ziyaret ediyorum. 2017 de sizde dahil hepimizin dileklerimizi yerine getirebileceğimiz güzel bir yıl olur. Sizi takibe aldım.
    Ziyaretime beklerim:)

    http://mothers-dream.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2017 hepimize huzur getirsin. Hemen uğradım takipteyim :) ♥

      Sil
  7. yaa güzelim benim her şey gönlünce olsun artık :) öpüldün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy olsun valla yaa kuzucum :) Hepimiz için her şey güzel olsun :) ♥

      Sil
  8. birdelimavi.com ve radyo konusu hayırlı olsun. Güzel gelişmeler içindesin. Bekliyoruz artık.

    Yapacaklarının gerçekleştiğini de okumak dileğimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayına başlayınca haber vereceğim inşallah :) Dinlemeniz beni çok mutlu eder. :)

      Sil
  9. depresyondan aman çık tabii yaaa dövme ve radyo hadi hayırlısııı. com da öyleee, bi de 21 yaşa da yorum yapmıştıım görmedin miii yaa amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ben onu görmemişim :) Çok teşekkür ederim :) Ayy çıkacam inşallah depresyondan:)

      Sil
  10. Bence her insanın ölmeden öncesi yapmak istediği bir çok şey vardır. Ama bunu listelemek ne güzel bir fikir. Bende yazını okurken bir tane de ben yapayım diye geçirdim aklımdan. Umarım hepsini bir bir geçirirsin hayata. Hele tam bir radyo tutkunu ve şiir sever olarak radyo yayınını dört gözle bekliyorum canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aayyy dinleyip yayına katılmanı çok isterim :) Bir liste yapma fikri gerçekten güzel :)

      Sil
  11. Radyo yayını bence harikaymış. Bol heyecanlı ve müthiş geçen saatler olur umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy kuzum dinlersen de çok mutlu olurum :) Hatta katılabilirsinde :)

      Sil
  12. Ne güzel haberler... Hep böyle görmek istiyorum seni;) Depresyon zaman zaman hepimize uğruyor:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy hep böyle kalırım inşallah :)Bir daha bozulmaz moralim. Hepimiz mutlu olalım :) Çok öpüyorum :)

      Sil
  13. Semanur Hanım, güzel müjdelerle dolu bu yazınız. Alan adınız da hayırlı olsun. Aldığınız kararları emin adımlarla gerçekleştirmenizi dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım herkesin hayatı mükemmel ve sorunsuz ilerler :) Sevgilerimle :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hepimiz için öyle olur umarım :)

      Sil
  15. biri bitti desen daha 9 madde var :D baya yoğun :D radyo fikri çok güzel bende hep bir radyom olsa diye hayal ederdim internet radyosu açmayı düşündüm bir ara sonra vazgeçtim :) başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 maddeden ne olacakmış, niye beni umutsuz yapıyorsun :( Radyoda konuğum olursan çok sevinirim :) Sevgilerimle :)

      Sil
  16. Ne güzel kararlar almışsın Semanur inşallah hepsini tek tek gerçekleştirirsin :). Radyo fikrine bende bayıldım. Şiir ha, okumayıda dinlemeyide çok severim. Artık açınca bizi de bilgilendirirsin ne zaman saat kaçta program onu da söylersin. En sıkı dinleyicin ben olurum :). Sevgiyle kal ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok teşekkür ederim. Konuğum olursan da beni çok mutlu edersin :) Radyo işi beni korkutuyor. ama bunu da yapmadan ölmek istemem :)

      Sil
  17. Radyo yayını mı ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yakın bir zamanda başlayacağız :)

      Sil
  18. Yaaa ne güzel olmuş sayfannnnnn. Hayırlı uğurlu olsun canım. Radyo yayını dinleyici olmak için bile heyecanlandım, senin heyecanını paylaşıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzucum. Beğenmene sevindim. Hazırlıklar tamam. Cumartesi akşamı yayına başlıyoruz inşallah. Çok öpüyorum. ♥♥

      Sil
  19. Semanur :) Sen ne tatlı bir kızsın ya. Ben biraz gençliğime benzetiyorum hallerini. Com oldun demek hayırlı olsun. Mustafa Sönmez çok değerli kardeşimdir. Bu konuda şans gülmüş sana. Radyoda benim bir şiirimi okursan sevinirim mesela. Hepsi hayırlı olsun kızım. Bol şanslar sana. Sevgiyle kucaklıyor öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablam benim. Tatlı olan sensin aslında. Cumartesi ilk yayınımızı yapacağız ablacım :) Şiirlerini okumayı çok isterim :) Çok öpüyorum seni ♥♥ Mustafa bey hakkında sana katılıyorum ablacım :)

      Sil
  20. Bak sen bizim deli maviye ne güzel şeyler yapıyor muş:) Radyo fikri çok güzel kuzum bekliyoruz heyecanla ve merakla dinleriz inşallah o güzel sesin den şiirleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy inşallah canım benim. Çok öpüyorum ♥♥♥

      Sil
  21. Çok güzel bir liste ve kendi adına aldığın kararlar olmuş canım.. Merakla bekliyorum gelişmeleri. Dövmeleri de yaptırınca foto koysana :) Seviyorum çok dövmeleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam kuzucum. Dövmeleri yaptırır yaptırmaz koyarım. Çok teşekkür ederim yorumun için Öpüyorum. ♥♥

      Sil
  22. Bu güzel yazıya gerçekten sevindim Mavi, dövme ya da dövmeleri merakla bekliyorum. Ayrıca radyo yayınlarını da haber edersen sevinirim. Bu arada birdelimavi.com çok daha iyi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dövmeleri yaptırınca hemen atacağım. Birdelimavi.com'a alıştım bende. Desteğiniz için minnettarım :)

      Sil
  23. Yeni alan adın hayırlı uğurlu olsun kardeşim. Nice mutlu bol blog yazılı, bol yorumlu, bol ziyaretli yılların olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz için dilerim öyle olur. Çok teşekkür ederim. Ablasının canı :) :)

      Sil