25 Aralık 2016 Pazar

2016 PLUS GELMESE BARİ

blog yazısı, 2016 plus, 2017, yeni yıl, beklentiler


        2016 yılı acısıyla tatlısıyla bitti. Koca bir yılda  neler neler yaşadık. 365 gün 6 saate neler sığdırdık neler. Keskin kararlar, aşk acıları, yersiz korkular, blog temamın sürekli değişmesi, daha sık kitap okumaya başlamış olmam, bir sürü dost ve arkadaş edinmiş olmam, bir ayak bileği çatlağı, bir akciğer rahatsızlığı, insanları kırmam, özürler dilemem, ciddi bir dönüşle üniversitede alan değişikliğine gidecek olmam ve daha neler neler... Biraz dertleşme adına güzel bir yazı olacak gibi.

                    Aman Allah'ım Yine Mi İş;
      Her ne kadar sevdiğim işi yapıyor olsam dahi yine mi çalışıyorum demediğim bir gün de yok arkadaş. Geceleri çok uyuyan bir insan değilim haliyle gündüz işe gitmek zulüm gibi geliyor. 2016'ya çalışarak girmiştim. Maşallah tüm yıl çalıştım yahu!!! Yine de bana kattığı değeri asla yok sayamam mesleğimin. Ben hemşireyim dostlar, hemde yoğun bakım hemşiresi. Çok stresli, bol üzüntülü ve zor bir bölüm maalesef. Ama severek yapınca iyi taraflarını da görüyorum. Peki  neden alan değişikliğine gidiyorum? Ondan azıcık ilerde bahsedeceğim...

              Aşk Acısı Da Neymiş, Sehpaya Çarpan Parmak Diyorum;

      Evet zaten sık sık yazdığım, her ne kadar bir daha yazmam arkadaş desem de kendime engel olamadığım, aslında hiç de anlamadığım bir olaya geldik; AŞK... Çok fazla düşünmemeye, üzerinde durmamaya çalışsam da unutulmuyor bazen bazı şeyler, Kimine göre bir boşlukta geldi ve ona o yüzden tutundum, kimine göre sevmeyi çok bilmediğimden, kimine göre de yaralarımı sardığı için... Herkese göre bir sebebim var onu sevmek için. Ama ben bir sebep göremiyorum, zaten bir sebebim olsa onu devreden çıkarır ve nihayetinde unuturdum. Ama olmadı. Tabi olmayacak değil... zaman her şeyin üstesinden geliyor. Yüzünü hatırlıyorum, sevgim aynı ama bak sesini neredeyse unuttum. Zaman bir yerden başlamış görünüyor. Bakalım hayırlısı.

                Ölmeden Önce Ne Yapacaktım La Ben? 

       Önemli bir konu yapacaklarım listesi. Daha önce bahsetmiştim. 10 maddelik bir listem var ve onun için çabalıyorum. İlk maddesi için hazırlıklar devam ediyor. İkinci maddesi tamamdır. Sonlarda bir yerde ailenle aranı düzelt yazıyor. Onun için uğraşıyorum bu aralar. Ortalarda gerçek dostlar edin yazıyor. Şimdi bundan bahsetmek istiyorum. Hikaye Kalpli Kadın  zaten bir çoğunuz onu tanıyor. Benim için bir blog yazarından çok daha fazlası. Neden mi? En zor anlarımda bana çok yardımcı oldu. En mutlu anlarımda mutluluğumu paylaştı, bana gaz verdi ve gerçekleri görmemi sağladı. Benim ki minnet değil. Ben ona borçluyum. Mutluluk borçluyum ona. Bu aralar bir proje içinde. Ben amacına bayıldım. Blogger Gazetemiz projesine mutlaka göz atın derim. 

                          Ayy Neler Oldu Biliyon Mu?
      
       Ayağımı çatlattım bu yıl, nasıl oldu sormayın, delilik bu dersiniz. Solunum ile ilgili bazı sıkıntılar yaşadım. Ama geçti çok şükür. Üniversite ile ilgili alan değişikliği yapamaya karar verdim. Valla onu bunu bilmem ama kendimi yazma ile ilgili bir bölümde görmek istiyorum. Öyle bir mesleğe sahip olmak ve finalde de kitap kafemi açmış çayımı yudumlarken kendim olmak istiyorum. Bunu bir üniversite değiştirmeyecek elbetteki. Ama büyük bir adım olacak demeliyim. Bir sürü insanı istemeden kırdım, yine de hepsine teşekkür ediyorum, bana kızmak yerine özür dilemeyi öğrettiniz....

                                     Bu Ne Hız Ya?  
      
       Maşallah blog teması değiştirme açısından hızıma yetişemiyorlar. Az kalsın dün gece de değiştiriyordum. Allah'tan vazgeçtim. Biri beni durdursun valla. Bir türlü kendi temama karar veremedim yahu. Bu aralar bloguma çok kötü davranıyorum. Çok kızıyorum kendime. Havalar da soğuk zaten. Hep çay ve kitap yapıyorum. Ama kelimeler bana küser diye de bir korkum var açıkçası. Bu arada blogla ilgili bir sorun yaşadım. Eminim birçoğumuz bunu yaşıyor. Spam kullanıcılar bastı bloğumu. Bunun kolay bir çözümü varmış meğer, ben pek bilmeyen biri olarak sevgili Yalçın Güler kardeşcandan yardım istedim ve beni kırmadı. Klavuz niteliğindeki yazıya  buradan♦  ulaşabilirsiniz. 

                         Blogger Arkadaşlarım ve Sık Okuduklarım;  

       Bu yola başladığımda bana ilk yorum yapan ACEMİDEMİRCİ'ye, 
       Benden desteğini esirgemeyen DEEPTONE'na,
       Bolca teşvik eden ve tanıdığıma mutlu olduğum SEZER İLTEKİN'ne,
       Hep yanımda olan ve gerçek bir dost olan HİKAYE KALPLİ KADIN'a,
       Bana bir dert ortağı olan, mükemmel bir kitap yazan biricik ablam ECE EVREN'e,
       Tertemiz bir yüreği olduğuna inandığım ve daha sık yazmalı dediğim OKUR YAZAN'a,
       Daha sık yazmalı ve iyi ki tanımışım dediğim TAHSİN BEY'e,
       Bana bir hoca gibi ışık tuttuğu için Çağrı Mustafa Alkan'a
       Sık sık okuduğum ve dost gibi sevdiğim GİZLİ ÖZNE'ye,
       Ve daha birçok kişiye çok ama çok teşekkür ederim. Bu yılı anlamlı kıldınız ve beni çok farklı bir insan yaptınız. Sizler ile koca bir yılı devirdim ve geriye dönüp baktığımda, 'iyiki' diyorum. İyiki hayatıma girdiniz. Beni değiştirdiniz. 2017 yılını iple çekiyorum, 2017'i beklerken, 2016 plus çıkmaz umarım... Sevgiler saygılar efendim...

SHARE THIS

Author:

45 yorum:

  1. 2016+ güzel tabir olmuş. Sondaki duanıza amin demek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çıkmaz umarım. Amiin diyelim :)

      Sil
  2. Tema konusunda Çağrı abiyi geçebileceğini zannetmiyorum Semanur :) Elimden geldiği kadarıyla herkese yardımcı olmaya çalışıyorum, bir nebze de olsa yardımım dokunduysa ne mutlu bana kardeşim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an için hah dedim abla diyecek. Allah'tan demedin. Çok teşekkür ederim. Yapmak zorunda değildin. Sevgilerimle :) :)

      Sil
    2. O işin şaka kısmı yaa :) Saygınlığımı bozmamak için 1 yaş olsa abla derim yani nolacak. Rica ederim ne demek, benim işim bu.

      Sil
    3. Çok güzel bir davranış. Abla demenden rahatsız değilim tabikide. Ayrıca dedim ya yardım etmek zorunda değildin. :)

      Sil
  3. 'Biraz dertleşme adına güzel bir yazı olacak gibi.' burdan sonrasını okumadım, güzel yazıydı, yani öle tahmin ediyorum,güzel yazmışsındır,yazdın dimi :D biraz önce açıkladılar 2016 plus projesi teknik aksaklıklardan dolayı rafa kaldırılmış :) son yazılarına göre bu yazında mutluluk belirtileri gördüm çok değil 5 6 gün daha dayan yeni yıla mutlu gir kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz erken pes etmişsin beni okuma konusunda be tohtor. Neyse olsun. 2016 Plus çıkmayacak ise malum espriyi yapayım. Seneye görüşürüz.😆

      Sil
    2. Yoruma o espiriyi yapmadin diye biz sana tesekkur borcluyuz diye bir ifade ekleyip geri silmiştim iyi silmişim :D

      Sil
    3. Yaaa çok çirkin oldu bu değil mi?. Yapmadım say. Harbi bu espriyi yapanları Kınıyoruz. Bu espiriyi yapanlari ihbar hatti Alo 999. 😆😂

      Sil
  4. Yoğun yıl olmuş. Yazı da öyle :)
    Şub kitap kafe hayali tüm okuyanlarda var sanırım 😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzum herkeste var sanırım. Artık emekli olunca yaparım. 😃😃 Anca o zamana. 💙

      Sil
  5. Okuduğum her şey çok içtendi. Duyularak yazılmıştı. Biz de taa içten duyduk.
    Tüm dilediklerin gerçekleşsin. Güzel planların var. Onları okuyacağız diye düşünüyorum 2017 yılında. Tabii 2016 + değil de 2017 olursa gelen.

    Adımı görmekten çok memnunum. Çok sevdirdin sen de kendini. Ben pek söyleyen bir değilimdir. Ama yeni yıl hediyesi olsun mu bu sana. Seni çok sevdik <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için yeriniz çok ayrı. Bana o ilk yorumu yaptığınızdan itibaren hep farklı oldu. Hepte öyle kalacak şüphesiz.

      Kendimi sevdirme konusunda pek iyi değilimdir aslinda. Ama sizi cook sevdiğim kesin. İlk yılbaşı hediyem sizden oldu. Çok teşekkür ederim. Sevgiyle kucaklıyorum sizi💙💙💙

      Sil
  6. 2016 benim için de çok sevimsiz bir yıldı. Umarım Plus versiyonu çıkmaz. 😀 . 2017 yılı hepimiz için mutluluk yılı olur inşallah. 😉😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plus çıkarsa almayalım bence😂😂 Mükemmel bir yıl bizi bekliyordur umarım💙💙 Çok öpüyorum 💙💙

      Sil
  7. yazının bir çok kısmında kendimi bulmam peki? =) aşk acısı kısmını saymazsak (ki saymamız lazım), yapılacaklar listemizin benzerliği ve kitap kafe hayali.. umarım hepimizin dilekleri bir bir gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım kitap kafe hayali hepimiz için geçerli. 2017 den beklentim çok. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. Hepimiz için mükemmel bir yıl olur umarım. 💙💙

      Sil
  8. Canımm ne güzel şeyler katmışsın kendine 2016'da. Ben inanıyorum 2017 tüm güzellikleriyle gelecek sana. Hemşire olduğunu bilmiyordum, Allah kolaylık versin. Gerçekten de işiniz çok yoğun ve zor. Ama senin gibi güzel kalpli birinden de başka bir meslek yapmasını bekleyemezdim.
    Sevgiyle kucaklıyor ve öpüyorum seni.
    Küçük not: Değiştirmek istediğin kadar değiştir temanı :) Sen sana yakışanı, uyanı arıyorsun. Bulmak içinde farklılıkları görmek ve denemek lazım. (tema üzerinden mesaj verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo mesajı kaptım. 2017 bütün güzellikleriyle bizim olsun canım. Çok teşekkür ederim samimiyet dolu bu cümleler için. En iyisini bulmak için ve farkı görmek için denemek lazım. Haklısın 💙💙

      Sil
  9. Hayalimiz ortakmis :) Bir kitap kafem olsun, yazayim, kıt kanaat gecinip gideyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım okuyan herkesin aklında bir köşede var bu hayal. Umarım olur.

      Sil
  10. Umarım. Çok keyifli bir yazı olmuş. Şimdiden mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu yıllar. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙💙💙

      Sil
  11. ne güzel bir yazı olmuş içten ve samimi dilerim bu 2017 de her şey güzel gönlünce güzel yüreğince olsun dilerim tüm hayallerin gerçek olur Rabbım gönlüne göre versin inşallah deli mavim canım benim en güzeline emanet ol.. sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. 2017 yılı hepimiz için mükemmel bir yıl olur umarım. Çok öpüyorum 💙💙

      Sil
  12. Gerçekten stresli ve ağır bir mesleğin varmış. Ben her şeyi bir kenara bırakıp özellikle bu konuda sana kolaylıklar diliyorum. 2017 barışın ve huzurun yılı olur umarım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten epey stresli bir meslek. Çok teşekkür ederim canım. 2017 umarım barışın olduğu, huzur dolu bir yıl olur. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  13. Slm Canım 2016 yı çok güzel özetlemişsin :) blogger gazetemiz aracılığıyla geldim takipteyim bende beklerim bloğuma esen kal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim canım. Hemen uğruyorum. 💎💎

      Sil
  14. Seni deli mavi seni �� Bu nasıl bir paylaşım be kuzum. Vallahi sana sıkı sıkı sarılmak geldi içimden. ❤️❤️

    Bir kitap kafen olursa, ben de kitap yazmayı başarabilirsem ortak oluruz. Ben yazarım okuyucuların beğenisine sunarız (bak hemen de kendime pay çıkardım) Ha haa �� Senin dertleşmelerin bile çok sevimli. Hani benden bahsederken borçluyum diyorsun ya. O öyle değil işte. Asıl sen bana dost oldun, destek oldun, ses oldun, neşe oldun... Sen benim hayatımda nasıl büyük bir boşluğu doldurdun bir bilsen... Dur ağlicam şimdi. Yine duygusala bağladım �� Seni çok seviyorum arkadaşım. İyi ki varsın deli kız ❤️❤️ 2017,2018,2019..... sonsuza kadar, her şey gönlünce olsun kuzum. ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen o kitabı ve daha nicelerini yazacaksın canım benim. Hiç süphem yok benim. İyiki tanıdım seni 2016 yılının şüphesiz en güzel olaylarından biri. Umarım bu arkadaşlık ve dostluk hiç bir zaman bitip tükenmez. Seni çok seviyorum arkadaşım. İyiki hayatıma girdin Hikaye kalpli arkadaşım. Seni sevgiyle kucaklıyorum. 2017 bizim yılımız ♥♥

      Sil
  15. Sevgili mavi inşallah bütün isteklerinin gerçekleştiği yılların ilki olur 2017 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bütün isteklerim hepimiz için canım benim. Seni tanıdığım için mutluyum. Sevgiyle kucaklıyorum seni ♥

      Sil
  16. Umarim 2017 herkes için daha iyi bir yil olur. Simdiden mutlu yillar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu Yıllar ♥♥ Çok güzel, barış dolu bir yıl olması tüm temennim.♥♥

      Sil
  17. inşAllah bir gün kitap kafende bizde kız kardeşimle çay içebiliriz çünkü böyle samimi bir blog yazarının samimi bir kitap kafesi olacağına inancım tma, 2017 umarım ülkemize,dünyamıza, hayatlarımıza daha huzur getirir getirmeyecekse de pek gelmesine lüzum yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım benim en büyük umudum 2017 olacak♥ Umarım bir gün bir yerlerde hep birlikte çay içeriz. İnanıyorum ki çaya eşlik edecek çok güzel muhabbetleriniz var. Mutlu Yıllar dilerim ♥♥ Çok öpüyorum ♥♥

      Sil
  18. Mavi kız sen neler yapmışsın öyle. Sende bizlerle olduğun için bizde çok mutluyuz..Yoruma uzun uzadıya birşeyler yazacaktim ama hepsini unuttum desem bana gülmezsin umarım 😊😊 2017 hepimiz için çok güzel olur umarım. Sende bu ask açılarından sıyrılıp gönlünün efendi sini bulursun umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım belki de 2017 güzel bir aşkı da getirir. Hepimiz için çok güzel olmasını dilerim. Seni tanıdığım için mutluyum. Musmutlu yıllar dilerim ♥♥

      Sil
  19. +'yı görünce ilk aklıma Google + geldi. Acaba dedim başlık falan mı yanlış :) Sonra fark ettim, meğersem 2016 +'ymış. Bu yıl artık bitmeli. Ama 2017'de 2016'nın daha beteri olacaksa o zaman yandı gülüm keten helva.
    Tema konusunda da bence fazla değişikliğe gitme. Şahsen şu ana kadar kullandığın temalardan bence en güzeli buydu. Ama genede zevk senin tabii ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey çok güzel olacak... Umutlar 2017 bakalım. Umarım dediğin gibi daha beter olmaz.

      Bu tema konusunda haklısın. Tema bir müddet daha bana eşlik edecek gibi. Eksik olan şeyler çok tabi ama yine de güzel.

      Bu yıl umarım tüm dileklerin gerçek olur. Mutlu Yıllar 💎💎

      Sil
  20. Öncelikle umarım plus gelmez :)
    * Yeni mesleğini ve alanını merak ettim.
    * Sevmek için bir sebebe ihtiyaç olmadığına inanıyorum ben ama vazgeçmek için sebepler sıralamak pekala mümkün. Yine de bu sebepler vazgeçmeye yeter mi bilemiyorum.
    * Yapılacaklar listendeki en önemli 2 madde bence ailenle aranını düzeltmek ve dost biriktirmek. Emin ol diğerleriyle kıyaslayınca çok daha anlamlı bu maddeler. Bunu sana 30 yaşında ve 3,5 yıllık evli biri olarak söylüyorum, lütfen ukalalık olarak algılama. Hayatına alacağın sevgilini/eşini de önce dost olarak görebiliyor musun ona bak.
    * Kitap cafen İstanbul'da olursa sık sık uğrarım. Hatta Kadıköy, Üsküdar, Beşiktaş civarlarında olursa daha sık uğrarım. Çay canavarıyımdır, benen söylemesi :)
    * Yalçın'ın da dediği gibi ben de bayağı hızlıyım tema değiştirme konusunda. En içime sinen tasarım bile bir süre sonra sindiği yerden çıkıp başka yerlere göç ediyor :)
    * Yazdıklarını vakit buldukça severek okuyorum, hep yaz ve bir gün kitap çıkarmak istersen redaksiyon ve sayfa tasarımı/mizanpaj konusunda elimden geleni yapacağım bil. Ayrıca güzel sözlerin için teşekkür ederim, ben ışık tuttuğumu bilmiyordum ama eğer öyleyse ne mutlu bana :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bana bir yılbaşı hediyesi niteliğinde. Değerli sözleriniz için çok teşekkür ederim. Kitap kafe açmak için elimden geleni yapacağım, Siz uğrayın yeterki, Size demlik demlik çayım var.

      Üniversite ile ilgili alan değişikliğini hemen yazmak istemedim, Bazıları çok hızlı bir dönüş olarak nitelendirdi. Ama fikrinizi de almak isterim bu konuda. Kitap çıkarmayı gerçekten istiyorum. Ama babama göre biraz daha zamanım var.

      Ayrıca sözlerinize çok değer veriyorum bilin. O yüzden bana ışık tuttuğunuzdan emin olun. İnanın son bir ayda hayatımda olan birçok değişiklik sizin eseriniz. Tekrar değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  21. Merhabalar hüzün sarısı blog keşif etkinliğinden geliyorum, banada beklerim :)
    sevgiler :)

    yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil