2 Mart 2017 Perşembe

Maviden Dörtleme; Dinlediğim İlginç Şarkılar

michal alia kamal, ilginç şarkılar, daha önce duymadıklarınız

        Bir klasik haline gelmiş, BİR DELİ MAVİ'nin olmazsa olmazı dörtlemelerden bir yenisi ile karşınızdayım. Bir video girişi havasında olsa da yazı yazdığımı unutmadan devam edeyim. Şarkılarımın ilginç olduğu söyleyen birçok insan var. Bazen müzik listemi alıp "e kim bunlar hiçbirini tanımıyorum" diyen bile var. Bende bugün herkese ilginç gelen şarkılar içinden tam dört tane seçtim. Ve sizinle paylaşmak istiyorum. O halde başlayalıııııııımmmm!!!


                        1-Light İn Babylon: İstanbul
        Solisti İran asıllı olan ve diğer iki üyesiyle dünya diğer bir deyişle evrensel müzik yapan bir gruptur. Uzun süre İstiklal caddesinde boy göstermiştir, halen sokakları sevdiklerini söylerler. Şimdi bu güzel grubun dinlemeye doyamadığım ikinci şarkısı ile sizleri baş başa bırakayım.




2-Emir Can İğrek: Müzik Kutusu
        İlginçtir ama sıkı bir Bip Akustik takipçisi olunca yeni seslerin keşfi de zor olmuyor. Alternatif müzik yapan güzel bir sestir kendisi. Kim olduğunu hiç araştırmadım. Bu yazıyı yazıyorum diye bakıp emin olmadığım bilgileri paylaşmak istemiyorum. Bence sadece yaptığı müzikle ilgilenip dinleyelim sevgili arkadaşımızı. Sizi şarkıyla bırakayım ben çok konuştum yine.




3- Nada: Gece Düştü
        Nada Müzik olarak karşılaştığım, çok sesli bir grup olan Nada, ilginç bir alt yapıya sahip. Aslında marjinal şarkı sözleri olduğu kesin ama kliplerinin biraz feminizm koktuğu da bir gerçek. Umarım beğenirsiniz. "bu geceyi atlat, yarınlar hep güzel olacak." Sizi şarkıyla bırakayım.



4-Hindi Zahra: Beatiful Tango
        Fas asıllı güzel şarkıcı uzun yıllardır Fransa'da yaşamaktadır. Şarkılarını özellikle yatmadan dinleğim tatlı bir tınısı mevcut. O halde iyi dinlemeler der ve giderim. Herkese mutlu günler... Sevgiler, saygılar...



SHARE THIS

Author:

18 yorum:

  1. Güzel şarkılar sayende bilmediğim şarkıları dinlemiş oldum :)) Son şarkı güzelmiş tınısı Ellerine sağlık deli mavim sevgiler canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. İlk grubun çok ilginç şarkıları da var. Mutlaka dinlemelisin. Çok öpüyorum. Sevgiler 💙💙

      Sil
  2. benimde duymadığım şarkılar ama çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenemen beni çok mutlu etti. Light in bobylon'un çok güzel şarkıları var. Tavsiye ederim. Sevgilerimle 💎💎

      Sil
  3. Ayyy kızım gelmiş. Hepsini sabırlı bir şekilde dinleyip kızımı hissedeyim dedim. Zevkli Semanur kızım benim. Sevgilerimle canım. Kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ablam benim. Dinlemene çok sevindim. Beğenirsen daha da mutlu olurum. Hep yanımda olduğun için de çok teşekkür ederim. Kocaman sarılıyorum sana.💙💙💙💙💙

      Sil
  4. Bilmiyordum sayende duymus oldum. Bilmedigimiz seyleri de tanimak güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenmişsindir. Okumana ve dinlemene çok sevindim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  5. Beautiful derken ki ses tonu çok hoş geldi bana. Bir de şu Müzik Kutusu gerçekten çok samimi bir şey, şarkı gibi değil farklı. "Yani bence olmalıyım" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Samet. Ben de şarkının o kısmına takılı kaldım. Beğenmene çok sevindim. Teşekkür ederim 💎💎💎

      Sil
  6. Hindi Zahra'yı seviyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  7. Oldukça farklı bir liste olmuş. :)
    Daha önce Light In Babylon'u dinlemiştim, farklı bir tarzı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım farklı müzikler dinliyorsun derken haklılar.
      Light in bobylon gerçekten çok güzel. Türkçe şarkılara da el attılar. Hoş olmuş. Yorumunla mutlu ettin. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  8. Ne güzel bir fikir verdi.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni fikirlere yol açtıysam ne mutlu bana. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil