14 Mart 2017 Salı

Neler Oluyor Hayatımda?


       Çılgın zamanlar olmasa da geçiyor bir şekilde günler. Bazen bir neşe bazense keder ile gelip geçerken zaman, ben sanki beddua yemişçesine yerimde sayıyorum. Yahu hayatım hiç mi yolunda gitmez? Gitmiyor vallahi. Son 2 yılda başıma gelen 22 yaşıma gelene kadar gelmedi valla. Yok iyi bir gusül gerekiyor sanırım.

       Neyse bu aralar yapabildiğim tek şey evde oturmak, kitap okuyup yazılar yazmak olduğu için bunu değerlendiriyorum. Neredeyim, neler yapıyorum, nasılım, neler olacak, ne konuşalım, hebele hübele... Neler oluyor hayatta, bir de şu rüya gerçek olsa... Hadi başlayalım. (vlog çekmek istiyorum yaaa)

                              1- Abi Kemik Değil, Kas Bu

       Ah şu sıralar  nasıl ağrı çekiyorum ben. Canım nasıl yanıyor bir bilseniz. Ufak bir iş kazası geçirdim.Belimde yine ufak bir iki yırtık var. Yürümekte zorlanıyorum ve haliyle ağrıdan uyuyamıyorum. Bu kadar sinirli ve asabi olmamın tek nedeni bu. Fevri kararlar almaktan çok korkuyorum. O yüzden kitap okumaya sardım. Teknolojiden uzak kalmak istiyorum fakat o konuda başarılı değilim. Zaten izinliyim fizik tedavi saatlerim hariç hep evdeyim. (Bu arada dizi ve film önerilerine acayip açığım)

                              2- Kendimi Yeniden Keşfediyorum

       Şu sıralar kendimle alakalı yeni şeyler keşfediyorum. Bir romantizm unsuru olan bahar yağmurlarını aslında sevmediğimi keşfettim. Sucuk gibi ıslanınca olaylar değişiyormuş valla. Geçen eve geliyorum, malum ayak sakat olunca yürüyüş yapılan yol boyunca ıslandım. Hem kendime gülüyorum, hem de yağmura söve söve 10 dk süren bir yolu 25 dk'da geldim. Bırak romantizmi odun hatta kalas deseler yok yani sevmiyorum yağmuru. Ha birde sevmiyorum dediğim Rap Müziği sevdiren birini buldum. Şimdilik ondan başkasını dinlemicem ama belki daha çok severim zamanla. Neyse kendisi "Emre ÖZKAN" olur efenim. Normalde izlemeye doyamadığım parodiler çekiyor ama rap de yapıyormuş. Sizlere bir şarkısını bırakacağım. Siz karar verin.


                                             3-Kişisel Bir İki Değişiklik

       E bir buhran halinin hazin sonuyla sizinleyim. Bazı tahminler olur belki ama bunalıma girince ne yapıyorsam yine yaptım. Saçlarımı kestirdim. Uzun zamandır bu kadar kısa kullanmamıştım. Birde tatlı bir kahve tonuna boyattım. Sanırım bir süre aynalardan uzak kalacağım. Çok üzülüyorum kısa görünce. Ha birde lens aldım. Ama çok gerekmedikçe kullanmayacağım. Yeşil renk göz yakışıyormuş aslında. Piercingler artık yoklar. Başta üzülmüştüm ama doğal halimin daha iyi olduğunu söyleyenlerin sayısı artınca bir değerlendireyim dedim. Sanırım onlar haklı. Bakalım daha neler gelecek başıma. 

                                    4-(Y)ol (G)eçen (S)ınavına Girdim

      Evet hazırlanmasam da, kitap açıp bakmasam da o sınav benim sınavımdır. Girdim YGS sınavına. Kolay bir Türkçe ile karşılaştım ve 40 dk sürdü o kısım. Peki ya sonrası? Evet sonrası yok çünkü ben uzun zamandır ne Tarih ne de Fen Bilimleri dersi gördüm. Haliyle okuduğum kitaplar ile biraz Tarih yaptım ama Fen neredeyse hiç yoktu. Ve tertemiz az karalanmış optiğimi sınavın bitişine 1 saat kala teslim ettim. Ciddi bir ağrı çektim ve oturamadım bu yüzden sınavdan erkenden çıktım. O yüzden pek başarılı bir sınav değildi. Bakalım olmadı seneye tekrar denerim, hipotenüsün tüm komşularını yenerim.☺

                                   5- Neler Oluyor Hayatta

       Diksiyon eğitimi alacağım yakın bir zamanda. Kısa bir kurs. Sonrasında sıkı bir çalışma. Trt'ye bir başvuru yaptım Dublaj ve Ses eğitimi için. Belli mi olur sanatı bir noktadan yakalarım belki. Hayatım boyunca hep Tiyatro ile varolmak istedim.. Üniversiteyi de bu yüzden çok istiyorum. Umarım ailemi bunaltmadan kendi imkanlarım ile bunu başarabilirim. Şuan bir kitap fuarı var ve sakatlığım yüzünden gidemiyorum. Neyse her şey güzel olacak...

                             6-Evlilikten Paçayı Zor Kurtardık

        Bir iki hafta önce bolca tepki toplayan bir yazı yazdım. Kadın olmanın zor olduğu söyledim ama erkekleri aslında yermedim. Bazı arkadaşlarım, dostlarım samimi olduğum veya olmadığım bazı insanlar bu konuya çok içerlemiş. Biraz bu konuyu anlatayım. Bu kadar hayali olan bir kıza evlensen mi acaba dersen ne olur? Tabiki çok üzüldüm. En kötüsü bunu karşı gelemediğim biri, yani babam söylerse haliyle epeyce düşündüm. Tüm yönlerini, iyi veya kötü demeden, dış görünüşe bakmadan ama sonuç değişmedi. İstemedim evlenmek, Ha bu arada evliliği özgürlüğün kısıtlanması vs. gibi de görmüyorum bazı insanlar gibi. Ben sadece bazı şeyleri kendim başarmak istiyorum, destek almadan. Bu yüzden şimdi olmasını istemiyorum. 


         Evet sevgili mavi kelebekler, hayatım bir karmaşa ve acı içinde geçiyor bu aralar. (fiziksel bir acı). Ha bu arada her yazımda yaptığım ölüyorum aşığım tripleri atmak yerine şunu demek istiyorum. Hayatta doğruyu deneyip yanılarak bulursunuz. Bazen yanılmak da gerekiyor. Hayata küsmek manasız bir hareket. Çünkü seni seviyorum, seni asla bırakmam diyenler daha iyisini bulduğunda sizi görmüyor bile. Yaşadım, biliyorum... Ve bir tavsiye, ister bu kız daha küçük deyip göz ardı edin, isterseniz de dinleyin. "öfke her duyguyu canlı tutar, hele ki kin asla unutturmaz, size ne yaparsa yapsın affedin, Ben affediyorum..."

         Bu arada sevgili mavi kelebekler, 1 yıl oldu Bir Deli Mavi doğalı. Çekiliş ve hediyeler vermek istiyorum. Hediye konusunda daha karar vermedim. Sizden hunharca tavsiye bekliyorum. Sevgiler saygılar.



SHARE THIS

Author:

22 yorum:

  1. Çok geçmis olsun ah o agrilarla yürümenin ne demek oldugunu iyi bilirim acil sifalar canim.yeni girisimlerinin hepsi gonlunce sonuclansin ins. Sevgiler😘❤

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Bu ağrılar artık geçsin yaa. Uzun zamandır ağlamamıştım şunlar yüzünden acıyla ağlıyorum.

    Ah hayallerim bir gerçek olsa daha ne derim ki. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Sevgiyle kucaklıyorum 😘😘💙💙

    YanıtlaSil
  3. Gecenin bu saatinde sana geçmiş olsuna geldim Semanur. Aslında torunum da 22 yaşında fakat seni ondan çok olgun ve kuvvetli görüyorum. Kayboldu kızım, nerelerdedir diye düşünüyordum hep. İnstagramdaki selamlaşmalarımız dışında seni hep düşündüm. İnşallah sancıların çabuk geçer kızım. O tepki gören yazının adını yazarsan, şimdi arayamayacağım çok uykum geldi zira. Ben bulur okurum. Neden tepki vermişler merak ettim canım. Maviyi seven yağmuru sevmez tabii. Benim de içimi sıkar yağmur. Seni, mavi ve benim favori rengim olan turuncu kalpler saçarak öpüyorum kızım. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı yazma konusundaki istikrarımı kaybettim sanırım. O yüzden genelde yok gibi bir şeyim.

      22 yaş aslında olgun olmasak da olur denilen bir yaş. Çalışmaya fazla genç yaşta başlayınca hayat insanı mecburiyetten olgunlaştırıyor.

      Güzel ablacım beni hiç yalnız bırakmıyorsun. Hep varlığını hissediyordum. Turuncuyu bende çok severim. Kocaman öpüyorum ablacım 💙💙💙

      Sil
  4. Geçmiş olsun cidden sağlık önemli değerini bilmemiz lazım. Çekilişte de bence her blogger gibi ya kitap ya da ajanda hediye edebilirsin. Bence mavi bir ajandaya kimse hayır demez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Samet geçecek inşallah. Çekiliş önerisi için çok teşekkür ederim ayrıca. Aklım çok karışık çünkü.
      Günaydın bu arada. Sevgiyle kal 💎💎

      Sil
  5. Geçmiş olsun, bütün beklentileriniz gerçekleşsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım hepimizin dilek ve istekleri gerçek olur. 💎💎

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun, bol bol dinlenin izninizde umarım diksiyon kursunda da Trt iş başvurunda da başarılı olursun :) çekiliş içinse öncelikle hayırlı olsun gönlünden geçmesi yeterli ama kitaba kimse hayır demez 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canlarııım çok teşekkür ederim. Umarım her şey yolunda gider. Kitap garanti vericem o halde. Yanında ne versem acaba. Tavsiye için çok teşekkür ederim 💙💙

      Sil
  7. çok çok geçmiş olsun. dizi ve film benim blogdan baksana. bir dolu var. dizi başlığına bak film başlığına da bak yanii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Evdeyken bolca karıştırdım zaten blogunu. Blood diye bir dizi görmüştüm sende ona başladım. Film içinde bol bol ziyarete geleceğim. Çok öpüyorum canım. 😘💙

      Sil
  8. Geçmis olsun. Ağrı çekmek hiçbir rahatsızlığa benzemez. İnşallah en yakın zamanda düzelirsin.
    Degisim hep iyi gelir insana. Huzur bulacagin seyler de iyi gelecektir. Bu tur rahatsizliklarin avantaji, insanin biraz daha kendiyle kalmasini sagladigindan, daha once farkedemedigin guzellikleri de görmene yardımcı olması. Biraz daha derinlere dalıyorsun mecburen. Madem işe de gidemiyorsun bizlere müzik konusunda önerilerde de bulunabilirsin sanırım. Önceki tavsiye ettiklerini dinlemiş ve çok beğenmiştim. Hayalleri gerçekleştirmek için yapılacak ne varsa çok değerli. Umarım mesleğin hayalin olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Bol müzikli paylaşımlar bekliyor o halde beni. Sürekli dörtleme yapınca hep müzikle alakalı yapıyorsun diyorlar o yüzden biraz seyreltmiştim müzikleri.

      Bu arada insan kendiyle kalınca cidden kendiyle ilgili yeni şeyler keşfediyor.Mesela karanlığı meğer çok seviyormuşum. Sevgiyle kal. 💙💙

      Sil
  9. çok geçmiş olsun size. Dinlenmek çok önemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Dinlenmek önemli evet. Sevgiyle kalın ☺♥

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun canım benim dikkat et kendine Deli mavim Rabbim herşeyi güzel gönlüne göre versin inşallah canım benim sevgiler 😊💐💐💐💑💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Her şey güzel gönlünce olsun. Çok öpüyorum 💙💙😘

      Sil
  11. evlen sen, evlen :)

    YanıtlaSil