13 Mart 2017 Pazartesi

Ne Gerek Vardı?

dertleşme, umut, kader. hayat, yaşanmışlık, hayaller

       Mevsimler anılar kadar hızla akmıyormuş iyi anladım. Mevsimler birikmiyormuş öyle çabucak. Eski zamanların vazgeçilmez ağrıları duruyor halen bedenimde. Unutmayı her istediğimde yeni bir iz hatırlatıyor olanları. Umudumu kaybettim bir iki gün önce. Beni halen hatırlayanınız var mı?

       Sanırım ben unuttum bazı şeyleri. Unuttum mesela erken yaşta beni bırakan dostumun ölüm saatini, mesela ilk mavi olduğum günü unuttum, İlk defa kalbimin delice attığı günleri unuttum, birçok ilki unuttum ben. Bazı şeyler hatırlıyorum. yalnızlığın cazip gelen bazı yönlerini iyi hatırlıyorum, insanlardan uzak durduğum o güzel günleri hatırlıyorum.

       Gece? Unuttum artık gecenin karanlığının maviyi sarıp sarmaladığı günleri. Gece artık hiç tanık olmadığım bir yüzünü gösteriyor bana. Yalnızlığı derinden hissettiren birkaç yön. Karalanmaktan hiç hoşnut olmayan bir kağıda döktüm içimi. Neredeyse gece kadar karanlık oldu. Yine saçlarımdan kurtuldum. Yine bana ait ne varsa yerle bir oldu. Artık kısaltmalar kullanmıyorum. Uzun uzadıya paramparçayım. Kısa kalmış cümlelerden sıkıldım.

       Şimdi bu yazıyı yazdığım yargılayacağım kendimi. Ne gerek vardı, öyle değil mi?

SHARE THIS

Author:

18 yorum:

  1. Bence gerek varmış ki paylaşmak istemişsin. Sen fark etmesende içinde bir şeyler değişmiştir belkide...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Zamanla değişecek de. 💎💎

      Sil
  2. Karalanmaktan hiç hoşnut olmayan bir kağıda döktüm içimi. Ne güzel bir söz cidden çok şey barındırıyor biraz daha uzun isterdim yazıyı o içimfe kaldı sadece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa yazdığım için kılacağını tahmin etmiştim yorum bildirimin gelince. Uzun uzadıya paramparça olunca yazı kısa kalsın istedim sanırım. Güzel yorumun ile anlam kattın. Sevgilerimle 💎💎

      Sil
  3. Demek ki unutması gereken an gelmiş.
    Onca acının bir yerde bitmesi gerekiyormuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizce gerçekten bitecek mi?
      Umarım bunca acı bir gün son bulur. 💙💙

      Sil
    2. Sanırım hiçbir insan hayatının bir anındA, bir tür acı çektiğini unutmaz. Ama o acıyı ilk anki canlılığı ile de hayatı boyunca yaşayamaz. O tortulaşacaktır.

      Mutlaka bıraktığı bir iz olacaktır. Ama iz. İz, asıl değil, malum. Acının gölgesi, kendisi değil yani.

      Tıpkı güneşte bileklikle güneşlenirken tüm kolun yanıp de ince bir bileklik izinin kalması gibi.

      Sil
    3. Bu izi taşımak umarım yormaz beni. Bir acının hakiki izini ömür el verdikçe taşıyacağım. Umarım çok fazla göz önünde olmaz bu iz.

      Güzel yorumunuz size sarılma isteği uyandırdı. Sabaha kadar derdimi anlatacağım o kişi sizmişsiniz gibi hissettim bir an için. Sevgiyle kalın 💙💙

      Sil
  4. Ben de çok şeyi unuttum, belki aynı şeyleri değil ama kendimden bir parça buldum bu yazıda! Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen unutmak gerekiyor. Un ufak edipte unutmak. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Kalbine dokunmak bana iyi hissettirdi💙💙

      Sil
  5. İçine büründüğüm ruh halini yansıtmışsın adeta. Çok güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık. Betimlemelerin, bazı yerlerdeki metaforların okurken gülümsetiyor beni. Daha da iyiye gitmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Güzel yorumun da beni gülümsetti. Hayatın seni hep gülümsetmesini dilerim. Sevgilerimle 💙

      Sil
  6. bu tür duygular sayesinde tecrübe kazanıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Acı dahi duysam unutulmaz bir tecrübe. 💙💙

      Sil
  7. Ne denirki yaşanmışlıkların ortasında kalmış bir acının koyunda kalmış bir parça ekmek gibi.. yalnızlık köhne bir Bir sokakta kalmış bir hüzün gibi sevmek bir hiçliğin içinde gizlenmiş gece gibi .. .O güzel yüreğine sağlık canım benim dilerim herşey güzel gönlüne olur sevgililer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim güzel sözlerine ne denir ki. Çok öpüyorum seni. Umarım hayat bizler için iyi ilerler. Her şey seninde gönlünce olsun canım benim. 💙💙

      Sil
  8. Bence blogumuza herseyi paylasabilmeliyiz. Gereksiz degil hiç bir duygumuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle tabiki. Ama bazen diyorum insanlar neden duygularımı merak etsin ki. O zamanlar kızıyorum işte.

      Sil