16 Mart 2017 Perşembe

Mavi'den Dörtleme; Şubat Favorilerim



Şubat favorileri, favori ürünler, kitap yorumu, dizi yorumu, film yorumu, makyaj ve kozmetik

       Selam mavi kelebekler. Bir dörtleme ile sizlerleyim.. Tabi yaptığım birkaç hile de var. Şöyle ki evet bir dörtleme yapacağım ama dört ana başlık ile yapacak ve bu dört başlık içinde dört tane daha konudan bahsedeceğim. Napim yaa dörtlemeler kısa gelmeye başladı. Neyse lafı dolandırmadan hemen başlayayım.

                                          1- KOZMETİK VE BAKIM

       Biraz garip olacak biliyorum ama favori dört üründen bahsetmek istiyorum. Çok makyaj yaparak dışarı çıkmıyorum ama yine de ürünleri takip ediyor ve tabiki deniyorum.

Makyaj ve kozmetik, ürün yorumları
Neutrogena Visibly Clear CC Krem 50ml

Kesinlikle memnun kaldığımı söyleyeceğim bir ürün. Özellikle fondötenin ağarlığını hissetmekten rahatsız olduğum zamanlarda kullanacağım. Ciddi bir kapatıcılığı yok ama zaten yüzümde lekeler olmadığı için benim için yeterli bir ürün. Gratis'ten 17.90tl gibi bir fiyata almıştım. Çok memnunum.En açık tonu bana gayet uygun. Denemelisiniz.





Eyeliner ürün yorumu,

Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner


Evet sıra geldi benim gibi eyeliner çekme özürlü birinin bile rahatlıkla kullanabileceği bir ürüne. Aslında çok korkarak aldım ama gayet iyi ve rahat bir kullanımı var. Bendeki black rengi ama mavi bile var. Bunu da Gratis'ten 15.90tl gibi bir fiyata almıştım. Ama indirimli fiyatı diye biliyorum. Bu da tavsiye edebileceğim bir ürün.



Balm ürün yorumu, ürün denemesi

Rival de Loop Young Lip Butter


Sıkıntı ve stres ile boğuşan biri olarak dudaklarımın sıkça çatladığını ve kuruduğunu söyleyebilirim. Aslında Rossmann alışverişi yaparken sadece dış görünüşünü beğenip almıştım ve ucuz olması beni biraz ürküttü ve Rival de Loop markasını araştırdım. Ve oldukça iyi bir marka aslında kendi ülkesinde. Ürün fiyatı 9.90tl idi sanırım. Dudakları uzun süre nemli tutabiliyor. Tavsiye edilir.


Saç kremi, ürün yorumu

URBAN Care Argan Oil Saç Kremi


Uzun süredir kullandığım bir marka olduğu için başka serilerini kullanırken pek korkmuyorum. Argan yağlı saç kremini de sırf merak ettiğim için kullandım. Bir iki kişi yağlandırıyor  falan demişti ama ben öyle bir sorun yaşamadım. Bu saç kremini de Gratis'ten 14.90 tl'ye aldım. Zaten bildim bileli hep bu fiyattı. Çok memnunum. Tavsiye edilir. Her saç tipine uygun seriler var.




                                             2-KİTAPLAR DOSTTUR
   
       Geçtiğimiz ay idefixten alışveriş yaptım. Biraz garip isimli kitaplar seçtim sanırım. Ama hiç pişman olmadıklarım var. O nedenle paylaşmak istedim.
       
kitap yorumu, bir deli mavi
Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu

Şu ana kadar niye okudum ki şimdi bu kitabı dediğim bir kitabı yok Haruki Murakami'nin. E haliyle kitaba bayıldım ve finalde şaşkınlıktan öldüm. Bu kitap ile ilgili bir inceleme yazısı planlıyorum. 

Biraz bilim kurgu, biraz fantastik ve bolca düşündüren bir kitap. Başta biraz sıkılıyorsunuz ama sabırlı iseniz kesinlikle kitabı bitirin asla yanıltmıyor. Keyifli okumalar.

Fiyatı: 28.90 tl 





kitap yorumu, bir deli mavi
Sana Gül Bahçesi Vadetmedim

Yazarın tek kitabı ve kendi hayatından esinlenerek yazdığı bir kitap. Ve kesinlikle zaten psikolojik durumu çok parlak olmayan kişilerin okumasını pek tavsiye etmiyorum. Biraz insanı boğan bir anlatımı var kitabın. 

Uzun süre önce kitabı hiç beğenmediğini söyleyen yorumlar okudum ve almaktan vazgeçmiştim. Ama kesinlikle bir başarı ve hayata tutunma öyküsü bence. Ben çok beğendim. Ama her duyguyu fazlaca derin hissettiriyor. Keyifle korkmadan okuyun bence. 

Fiyatı: 21.00 tl 





kitap yorumu, bir deli mavi
Karısını Şapka Sanan Adam

Bir Nöroloji doktorunun hastaları ile aşırı empati kurmasıyla ortaya çıkan oldukça ilginç ama bir o kadar da komik bir anlatıma sahip kitabıdır. Kesinlikle asla okuduğum için pişman değilim.

Bazen duygusal bağın gerektiğini çokça anlatmış kitapta. Aslında tam olarak umutlu değildim çünkü fazlaca övmüşlerdi kitabı haliyle çıtayı yüksek tutmuştum. Ama beni asla yanıltmadı bu kitap. Herkese tavsiye ediyorum.

 Fiyatı: 14.00 tl






kitap yorumu, bir deli mavi
Kırılmadık Bir Şey Kalmadı

Evet popüler bir yazar okudum. Ama tabiki hüsrana uğramadım. Çok tavsiye almıştım kitapla ilgili ben de dayanamadım ve aldım. Zaten Özdemir ASAF şiirlerinin aşığı olarak yazılarının da mükemmel olduğu kanaatindeyim. 

Deneme ve öykü tarzında yazıları mevcut. Aşk, kırılmışlık, aforizmalar derken bir de baktım bitti kitap. Şiddetle tavsiye ediyorum. Sakın kötü yorumlara aldanmayın sevgili mavi kelebekler. Keyifle okuyun.

 Fiyatı: 22.40 tl





                                         3- BİRİ FİLM Mİ DEDİ?

      Bir deli asla filmsiz yapamaz. Harika filmler ve ufak diziler izledim hemen paylaşmak istiyorum. Hadi bakalım iyi seyirler size.

kayıp oda, film yorumu, dizi yorumu, mini dizi, bir deli mavi
The Lost Room

The Lost Room bana göre izlediğim en güzel mini dizi idi. Bayıldım demek bile az kalır yanında. Şöyle ki olaylar bir anahtarın ortaya çıkışı ile başlıyor ve harika ilerliyor. Yıllar önce bir otel odasında ölen bir adamın geride bıraktığı nesneler ile ilgili bir olay örgüsü var. 
Anahtar her kapıyı açabiliyor ve kişileri o otel odasına götürüyor. Harika bir film/dizi daha fazla spoil yok. İzleyin ya banane. Keyifli izlemeler.

İMDb: 8,3/10





film yorumu, bir deli mavi
Ove Adında Bir Adam

Zaten bir inceleme yazısı yazmıştım. Ama burada da bahsetmek istiyorum. Eşini kaybetmiş bir adamın kendini suçlaması ile başlayan bir olaylar zincirini konu alıyor. 

Sevgili ana karakterimiz Ove intihar etmek için her yolu dener ve tam hayata yeniden tutunmak istediği anda sevgili karısına kavuşur. Mutlaka izleyin demekten başka elden ne gelir. Keşke zorla izletebilsem sizlere. İyi seyirler diyelim bakalım. 

İMDb: 7.5





film yorumu, bir deli mavi
Predestination: Zamanın Ötesinde
Ne acayip bir filmdi be bu dediğim bir film kendisi.  Barda oturan bir adamın barmene tüm hayatını anlatması ile başlayan ve olaylar nereye gidiyor be böyle dediğim çok ilginç bir filmdi. Ha aşırı tavsiye etmiyorum çünkü biraz sıkıcı ilerliyor. Olayın tüm heyecanı sadece sonu. 

Ama izlediğinizde finalde "yok artık yaa" diyeceksiniz eminim. Benimde aslında sıkılıp az kalsın kapatacağım bir filmdi. Ama sonunu biraz geriye sarıp tekrar izledim "nasıl yani" diyerek. Bana kalırsa sabredip izleyin acık. İyi seyirler.

İMDb:7.5



film yorumu, bir deli mavi
Sıkıysa Yakala

Şu popülerlik düşmanlığı bitirdi beni. Sırf popüler olduğu için erteleyip durduğum aslında çok eski bir film. İzledim ve hiç sıkılmadım. Hatta bolca kahkaha da attım. Bence herkes izlemeli.

Bir sahtekarlık nasıl ustaca yapılır ve insan ailesine kadar nasıl kandırılır delice anlatılmış bir film. Zaten Tom Hanks hayranı oluşum filmi çekilir kıldı. Bana göre bu film ilk 10 da olabilir bende. Tabi komedi dalındaki sıralamada. İyi seyirler. 

İMDb: 8.0



                                     4-MÜZİK HAYATTIR

       Aslında bu kısımda paylaştıklarımla iyi yorumlar aldım ve müzik konusunu sık olarak ele alacağım. O halde başlayalım. Valla yazmak bile yordu beni. 

                          Nigar Muharrem: Omuzumda Ağlayan Bir Sen

 

Biraz bahsetmek istiyorum şarkıdan. Aslında mart ayında ilkkez dinlediğim bir şarkıydı. Bayıldım bu şarkıya. Biraz umutsuz gibi gelmişti başta. Ama insan umutsuzluğu bile seviyor. İyi dinlemeler. Sevdikleriniz ile dinleyin...


Eypio: Umudum Kalmadı


Yazdım,yazdım yazdım yazdım derken ben bitiyorum ya. Sözleri çok hoşuma gidiyor napim yaa. Bence dinleyin sevgili mavi kelebekler. "Umudum kalmadı korkuyorum" iyi dinlemeler.


Can Yüce: Sanki Rüya
Kendisini scorptan takip ediyordum zaten sevgili Can Yüce'nin. Dillere peleseng olacak bir şarkı yapacağını tahmin etmezdim. " Yaşanılanlar sanki rüya, Yaşanılanlar aşktı güya..." Mutlaka dinleyin canlar. 


Lindsey Stirling: Roundtable Rival



Biraz da müzik dediğim zamanlar sürekli olarak dinliyorum zaten kendisini. Harika keman çalıyor tatlı kızımız. Valla uzun zamandır bu kadar iyisini dinlememiştim. Keyifli dinlemeler. Artık veda vakti sevgili mavi kelebekler. Spotify'de bir şarkı bir anlam listesi yapmaya başladım. Bana anlam katan herkese teşekkürler. Sevgiyle kalın...



SHARE THIS

Author:

4 yorum:

  1. Elinize saglk cok.güzel bir paylasm olmus :)

    YanıtlaSil
  2. lip butter aklımda bulunsun kuzum :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzum ben çok memnun kaldım. Umarım beğenirsin. Sevgilerimle 💙💙

      Sil