10 Eylül 2016 Cumartesi

Mavi Aydınlıklarımız Olsun



      Hayat bazen ucu bucağı görünmeyen bir denize benzer. Dışarıdan hayranlıkla seyredilir belki ama daha soğuğunu hissetmeye cesareti olan görülmedi. Mavinin müthiş bir manzarı var.

      Denizi hareketlendiren hain rüzgar çarpıyor şuan yüzüme. Omzumda geziniyor. Kollarımı dolaşıp parmak uçlarımdan sıyrılıp yok oluyor. Beni en iyi bu rüzgar tanıyor. Ne elim ne ayağım, tutmuyor. Titriyorum zangır zangır.

      Ellerim tutunacak bir yer arıyor. Etrafımda ne bir insan ne de bir nesne var. O an hayalimde çizdiğim yalnızlığıma tutunuyorum. İnsanları tanımadan sevmek istiyorum. Tanıdıkça soğumak değil.  Hayatı basite almıyorum. Ama iyi insanlar biriktirmek lazım.


      Bir özlem aldı beni. Eşi benzeri olmayan bir acıyı hissediyorum. İnsanların beni kırmasından korkmadan sadece yaşıyorum. Bizzat kendim açıyorum kalbime ulaşan kapıyı. Daha yolda yürümesini bilmeyen adamı, kalbimin en dar sokaklarında yürümeye zorluyorum. E haliyle düşüyor. Bense kaldırmak için deli bir çaba içindeyim. Ama nafile. Kalkmak istemiyor ki.

      Korkak insanlar tanıdım. Çok korkak. Kendine ayrılmış ömrü bile yaşamaya aciz insanlar. Ben bu insalar ile yaşamak istedim. Onun hayatını da yaşamak. Onunla onu yaşamak istedim. Ama olmayacak bir hayal. Artık umut falan da kalmadı. Mavi tükenmeye başlıyor artık. Bu hayat sana ait. Sahip çık ve yaşa diyorum kendime.

      Mavi yalnızlıklarım var benim. Adı Aziz Bey. Onu kırmak ve yorgun yaşlı bedenini daha da acıtmak istemiyorum. Daha kaç günüm var bilemeden sürekli ağlamaktan yoruldum. Ben son anlarımda gülmek istiyorum. Ve sen değerli mavi kelebek ne halin varsa gül.
   Saygılar, sevgiler efendim....

SHARE THIS

Author:

8 yorum:

  1. "İnsanları tanımadan sevmek istiyorum. Tanıdıkça soğumak değil. Hayatı basite almıyorum. Ama iyi insanlar biriktirmek lazım." Kesinlikle çok haklısın. Bu satırları okurken içimde bir şeylerin hareketlendiğini hissettim. Hepimiz faniyiz. Hiç bir şey bize kalmayacak. İyi insanlar biriktirmeliyiz. Kalemine sağlık canım. Yine okumaya doyamadan, son satırda buldum kendimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunla beni yalnız bırakmadın. Çok teşekkür ederim canım. En güzel satırlar senin olsun. Masmavi ve bol gülmeli bir gün olsun bugün 💙💙

      Sil
  2. Iyi insanlar biriktirmek lazım sözünü çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Kesinlikle iyi insanlar biriktirmeliyiz💙

      Sil
  3. Seni üzenlerin listesini çıkartıp katliam yapalım ha ne dersin sevgili yazarcım😂😊😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha😂😂 Çok tatlı bir teklif. Düşünülebilir 😂😂 Yorumun için teşekkür ederim canım 💙

      Sil
  4. Gücü karşı tarafa yüklemeyin.Güç siz de.Omzunuzu silkin ve devam edin yolunuza :) Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekler ve güzel yüreğiniz göstergesi olan yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgiler 💙💙

      Sil