12 Eylül 2016 Pazartesi

Biraz Daha Benden


Bir kadın saçını neden toplar dedi uzaktaki ses...

      Dokunmaya kıyamadığım saçlarımı kestirdim yakın bir tarihte. Geriye kalanıda en tepeden topluyorum. Herkesin sorduğu bir soru. NEDEN❔

      Hiç size ait olanın fazlalık gelişi olmadı mı? Bana bu aralar tamda bu oldu. Bu saçlar bana çok fazla geldi. Hiç düşünmedim. Bu kez makası ben vurmak istemedim ve kuaförüme gittim. Beni ikna etmek için çok çaba harcadı ama kabul etmedim.


      Arkadaş çevremde de büyük bir üzüntü ile karşılandı. Değişim belkide her zaman mutluluk verici değildir. Neyse...

      Saçlarımın rüzgara karşı gelişine bayılırdım. İlk pişmanlığım işte tamda bu nokta da başladı. Saçlarım beni bu noktada yoksul bıraktı. Zaten uçlarına kadar can kırıkları dolmuştu. Dokunsan paramparça olacak.

      Bir dönem çok şikayetçi olduğum siyah rengide tekrar taşımaya başladım. Araya da bir iki mavi attılar. Ohhh misss!!!

      Elimi sırtıma götürdüğümde saçlarıma dokunamıyor olmak biraz üzücü olsa da, bu duruma alışmam gerekiyor. Çok şükür ki saçlarım çabucak uzuyor. Yani sanırım.

      Şimdi diyorsunuz ki bu kız bu saatte bunları niye yazıyor? Çok haklısınız. İnanın bilmiyorum. Sanırım yazmayı seviyorum. Hayatımda olan en ufak değişikliği bile yazmak istiyorum. Neyse çok abartmayım.

      Bu arada bugün kurban bayramı. Eğer evde olsaydım, babamın bayram namazından gelmesini bekleyip  harçlık almak için sıraya girer, elini öperdik.  En son annem babamın elini öper, babam annemi alnından öper ve babam kahvaltıya oturana kadar kimse masaya geçmezdi. Onları gördükçe sevginin büyüklüğüne inanırdım. Babamın deyişiyle ben annenle önce evlendim, sonra tanıdım, çok sevdim ve büyük bir saygı duyuyorum.

         Halen bunların hayalini kurduğum doğrudur. İleride bende eşimi böyle bir saygı ve büyük bir sevgi ile karşılayacağım. İyi bayramlar mavi kelebekler...
          Saygılar, sevgiler sunuyorum...

SHARE THIS

Author:

16 yorum:

  1. İnsan zaman zaman değişmeli. Değişiklik insan psikolojisini olumlu etkiler. Anne ve baban ne kadar da güzel bir geleneği devam ettiriyorlar. Maşallah. Dilerim sen de,bizde böyle güzel bir aile kurariz. Ve böyle bir sevgi ile evliliklerimizi yürütürüz. İyi bayramlar bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişilik iyidir. Değer verip yorum yaptığınız için teşekkür ederim. İyi bayramlar.

      Sil
  2. Bayramınız kutlu olsun.Değişiklik iyidir bence de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. İyi bayramlar diliyorum 💙

      Sil
  3. En güzeli kimin ne dediği değil senin ne hissettiğin önemli olan :) O an için buysa seni mutlu eden bırak öyle kalsın. Saçlarımız uzar sana bir şey olmasın :) Olumlama yap kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonradan genelde pişman olurum ben. Umarım bu kez olmam. Bakalım. İnşallah alışırım. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım. Mutlu ettin beni💎💎

      Sil
    2. Benimde saçlarım uzun ama cayır cayır dökülüyor mesela bu aralar sebeplerini biliyorum.Uzun olduğu halde dökülüyor ve kestirmek zorunda kaldım. Kısa değil ama sonuçta ne için olduğu önemli Anladın ??:)

      Sil
    3. İşte ya bu neden saçlarını kesmeye yeterli değilse ne olacak? Neyse sağlık olsun... gerisi hallolur.

      Sil
  4. Mavi mavi maviii... Sen ne yaptın? Ben de bu aralar uzun saçlarımdan vazgeçmeyi düşünüyordum. Tereddüte düştüm. Ama kadınız ve hayatımızdaki değişiklikleri seviyoruz. Değişiklik iyidir. Bir atasözü der ki; herkes benimle aynı fikirdeyse, yanılmış olmaktan korkarım :) Değişiklik iyidir, iyidir. Masvavi bayramlar ❤️💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Aynen değişiklik iyidir. 💙 Artık olan oldu zaten. Bakalım gerisini zaman gösterecek. İyi bayramlar canım. Sevdiklerinle olman dileğiyle. 💙

      Sil
  5. Biraz buruk olacak ama iyi bayramlar diyeyim. Hayat öğretiyor yaşadıkça.Bazen de bunu çok fazla acı vererek yapıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenmek için acı. Sanırım haklısın. Okuduğun için teşekkür ederim. Iyi bayramlar 💎

      Sil
  6. Okurken bende kendimi kötü hissetim yahu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok niye kötü hissedesin. Herşey yoluna girecek. Okuduğun için teşekkür ederim. Sevgiler 💎

      Sil
  7. Mutlu bayramlar. 4 yılda bir aynı travmayı yaşayan biri olarak seni çok iyi anlıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları yaşıyor olmamız çok üzücü. Tabi herşey bir ders. Mutlaka güzel şeyler olacak💙 Benim umudum tam. Sevgiler 💎

      Sil