8 Eylül 2016 Perşembe

Saklı Bahçe Açığa Çıktı

      Merbaha mavi kelebekler. Bugün insan kalabalığından ve gürültüden uzak olmak için en yakın arkadaşımla Büyükada'ya geldik. Neler mi yapıyoruz? Tamam itiraf edeyim bu bir günlük değil. Aslında memnuniyetimi dile getirmemin bir yolu. Tüm günün yorgunluğu, güneş, deniz ve kumun yarattığı bitkinliği alması için yemek ve tabiki çay içebileceğimiz bir yer arıyorduk. Bir mekanda balık falan yedik ama çay yoktu. E haliyle çaysıdım. O mutsuzluk ile otelin yolunu tuttuk. Yolda gelirken bir mekan gördük.

      Yarın sabah kahvaltı yaparız falan diye konuşurken bir çay içip dönmek istedim. İçeri girdik. Herşey el yapımı. Biz gittiğimizde turşu kuruyordu adam. Çayı da çok güzeldi. Sahibi Ahmet Beyde çok ilgilendi bizimle. Sağolsun. Oturup saatlerce muhabbet ettik. Orta yaşlı kültürlü bir adam.



      O kadar iyi niyet kimsede bulunmaz. Hele bu zamanda. Çay içerken öyle ikramsız olmaz deyip kek aldı bizim için. Burası SAKLI BAHÇE.  Büyükada'nın kocaman kalpli bir işletmecisi tarafından işletiliyor. Adımın mavi oluşuna bakmayın, kolay ısınamam ben insanlara. Ama bu kadar güzel yüreklisi kalmadı.

   
  
      Çok güzel bir asma bahçesi var. Tam kafa dinlemelik yer. Ahmet abi bize üzüm koparıp getirdi. Tek işletiyormuş burayı. Zor oluyormuş. Hafta sonları bir hayli kalabalıkmış. Fasıl yapıyorlarmış. Sanırım her geldiğimde geleceğim bir mekan, yanına uğrayacağım bir abi keşfettim.  Herkesin gelmesi için SAKLI BAHÇE'yi açığa çıkardım. 

 


     Huzuru ve samimiyeti özleyen herkesin gelmesini isterim. Şiddetle tavsiye edilir. Demli çayınızı, güzel yürekli bu adamın elinden içmeniz dileğiyle. Sevgiler, saygılar efendim....


SHARE THIS

Author:

13 yorum:

  1. Yazınızı okuyunca kalkıp gitmek istedim, umarım bir gün bende gidebilirim Saklı Bahçe'ye. Samimi ve güzel insanlar ayrı bir huzur veriyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle samimi insanlar huzur veriyor. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgiler 😊💎

      Sil
  2. Çok güzelmiş. Deniz aşırı ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz aşırı olması aslında iyi. Kaçacak güzel bir yer buldum diyebilirim. 💎

      Sil
  3. Her sabah otobüse bindiğim durağın yanında bir simitçi abi var. Çay da yapar. :)) Bazen hafta sonları erkenden kalkar 7-8 gibi giderim yanına. Maksat muhabbet ve çay. Hatta evdekilerle kavga ettiğim zaman orada alırım soluğu. Çok iyi niyetli bir abi. Paramı evde unuttuğum zaman bana simit ve harçlık veriyor... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel yürekli insaların var olduğunu bilmek mutluluk verici. Güzel yorumun yüzümde tebessüme dönüştü. Çok teşekkür ederim. Sevgiler 💎

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Huzurun tanımı sanki💙

      Sil
  5. Büyük adayı hiç canlı görmedim ama hayranlığım çok fazla.Bir gün gelirsem istanbula mutlaka gideceğim mavi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelip görmeni isterim. Hatta Saklı Bahçeyi ve iyi yürekli sahibini de tanımalısın💙 Yorumun için teşekkür ederim canım 💙

      Sil
  6. İstanbul da yaşadığını öğrendiimmm 😊 Bunu merak ediyordum. Ve gerçekten Saklı Bahçeyi çok merak ettim. Büyük adayı severim ama henüz bir yerleri keşfetmişliğim yok. Bu konuda beceriksiz olduğum doğrudur. Sen keşfettikleri hep yaz ki bana da ışık olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım. 💙 aslında adaya kafa dinlemek için gittim. Saklı Bahçe çok sakin bir yer. Huzur veren bir su sesi var. İçeride salıncak bile var. Bayıldım. Mutlaka görmelisin. Müthiş bir ilham kaynağı oldu. Ne hikayeler yazarsın oralarda💙💙

      Sil
    2. Kesinlikle görmek istiyorum. Asıl ben teşekkür ederim, gördüğün güzellikleri bizimle paylaştığın için :) Kalemine, yüreğine sağlık.

      Sil