6 Eylül 2016 Salı

Bir Deli Kadın


      Çığlık atarak uyandı kadın. Derin ve kimsesiz bir çığlık. Alnından akan ter, ela gözlerinden akan yaş ile karışmış, telaşlı nefes alışları hiç sakinleşmemişti. 

      Balkona çıkıp sigarasına sarıldı. Daha biri bitmeden, diğeri yanacağını bilircesine çıktı paketten. Gidip sert bir kahve yaptı ve dizlerini kırıp oturdu ufacık sandalye tepesine. 

      Dışarı çıkmak gelmiyordu kadının içinden. Sanki her adım atışında dahada yaşlanıyordu. Eve gelip balkona çıktı yine. Bir sigara daha yaktı. Yüzüne düşen saçlarını bir eliyle geriye itiyor, yandıkça haz duyduğu sigarası diğer elinden düşmüyordu. 


      Gecenin en nemli anında yine derin bir nefes alış ile uyandı kadın. Sanki gözleri kapanınca nefes alamıyor uyanıp bu ihtiyacını gideriyordu. Uykusu daha da azaldı geceler geçtikçe. Günleri kısacık, geceleri upuzun hayaller kurdu. Nefesinde uyudu gecenin, başını kadının dizine koyup saatlerce durdu gece. Kadın saçları ile sakalı ile oynuyordu gecenin. 

      Mavi ile gece birbirine karıştı. Sevdiler yalnızlığı. Her biri ayrı ayrı sevdi. Ne kadın biliyordu bir olmayı, ne de gece biz olmayı. Olmadı da zaten. Kadın kitap kokusu eşliğinde uykusuz yarınlar çizdi kendine. Gece kim bilir nerde. Geceden haber yok...
Saygılar, sevgiler.

SHARE THIS

Author:

18 yorum:

  1. Hoş geldin. Mutluluk verdin? Mavi ve gece. Ortalaması lacivert yani. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz ile siz bana mutluluk verdiniz. Mavi ve Gece. Lacivert olabilir güzel bir yaklaşım. Sevgiler 💙

      Sil
  2. Ne kadın biliyordu bir olmayı, ne de gece biz olmayı.

    O son dizelere bittim ben..
    Severim böyle yazıları okumayı. Sen yine yaz ki ben yine okuyayım. Kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım. Artık yazmak için varım diyebilirim. Okuduğunu bilmek beni mutlu etti. Sevgiler 💙

      Sil
  3. Ne kadın biliyordu bir olmayı ne de gece biz olmayı. İki ayrı yüreği ne de güzel anlatmışsınız. Gece bir daha mavinin üzerini örtmeyecek belki de.Mavi gecenin sakallarında süzülmeyi özleyecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum. Belki de olmayacak bunların hiçbiri. Ama umudum var iyi günler için. Denizler kadar bir umut. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Sevgiler 💎

      Sil
  4. Merhaba yazın çok güzel olmuş ellerine sağlık :). Bu arada benim bloguma da uğrarsan çok sevinirimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve uğrarım 💎 Teşekkürler 💎

      Sil
  5. Geri dönüşünü bu kadar geç fark ettiğim için affet beni :( Ama nedenini tahmin ediyorsundur.
    Sana söylemiştim geriye bomba gibi döneceğini. İlk satırdan itibaren, okurken dinlendiğimi hissettim. Güzel yüreğine, güçlü kalemine sağlık. Hoş geldin. İyiki geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu süreçte yalnız olmayacaksın canım. Hep yanındayım. Yazmayı bırakmak çok saçmaymış. Bunu seni okurken daha iyi alıyorum. Hosbuldum. Iyiki Geldim💙

      Sil
    2. Şu hayatta yaptığım en doğru şeylerden biri de, senin gibi bir dosta sahip olmak şüphesiz. Kötü gün dostu bulmak zordur. Bulunca değerini bilmek gerek 😊❤️

      Sil
    3. Canım benim💙 Birlikte aşılmayacak hiçbir şey yok. Eminim. Bu süreçte kimseye takılma. Güzel hikayelerine bak sen. Şu kızın yüzüde bi gülsün artık. 💙💙

      Sil
    4. Tamam sen yabancı değilsin :) O kız yakında çok gülecek 😛 Küçük bir tüyo vereyim dedim. Finale az kaldı zaten :)

      Sil
    5. Yuppiiii😉😉 Yaaaa teşekkür ederim canım. Takipteyim zaten, hele bir gülmesin 😂😂 Finale çok az kalmasın yaaa😢

      Sil
  6. Nasıl güzel bir yazı, ellerine sağlık. Çok güzel ifade etmişsin duyguları. O metaforlar öyle ustaca yerleştirilmiş ki yazıya keyifle okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel bir yorum. Çok teşekkür ederim. Yorumunla bir gülümseme kattın. Sevgiler💙💙

      Sil
  7. çok beğendim, ilk kez okumama rağmen keyif aldım yazından =) eline, hayal gücüne sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Yüreğin dert görmesin. Güzel yorumun için teşekkür ederim 💙💙💙

      Sil