27 Mayıs 2016 Cuma

Yalnızlık Maviye Yakışmıyor

mavi, şiir, blog yazısı, yaşamın içinden


Hayat hızlıca akıp gidiyor. Yalnızlık bedenimde ilerleyen bir lanet gibi. Kırgınım hemde saç uçlarıma kadar… Her gelen umutlarımdan bir parça koparıp aldı. Daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum. Sende git… o gitsin, hepiniz gidin…Ben bana ait yalnızlığım ile yaşamaya devam ederim. Seni unutabilmek için, ellerini silah gözlerini mermi sayarım. Zaten seni unutmak için yürüdüğümüz o yollara dahi basmıyorum. Her gün farklı yollardan geliyorum kendime. Her gün lanet ediyorum hayatıma. Aynadaki yüz bile bana ait değil. Oda senin. Sevme beni, bırak ben seni yine karşılıksız seveyim.Sen istediğin kadar uzağa yürü, kimsesiz hissettiğin o yollarda yüreğim hep omzunda olacak…


SHARE THIS

Author:

1 yorum:

  1. Okuduklarımda bir şey var anlayamadığım. Yine de okutturan bir şey.

    YanıtlaSil