27 Mayıs 2016 Cuma

Mavinin Her Tonu

mavi, blog, şiir, mavinin her tonu

Bıkmış gibiyim bu aralar. 

Her şeyden, herkesten. 

Çok büyük bir isteğim yok senden. 

Mutluluğu getir bana. 

Öyle azıcık ucundan. 

Dolu dolu da istemiyorum inan. 

Bana eskileri getir. 

Çocukluğumu ver bana. 

Saatlerce oynasın ruhum, senli benli bahçelerde. 

Bana beni geri ver artık. 

Yoruldum yabancı. 

Bana maviyi ver. 

Şöyle her tonuyla yanımda olsun. 

Kum saatinde son kum düştüğünde onu sana geri vereceğim.


SHARE THIS

Author:

2 yorum:

  1. Tüm yazılarını okudum galiba. Tanıdık geldi... İçli, içten geldi. Maviye yazılmış; ama su mavisi mi, gök mavisi mi, boncuk mavisi mi çıkaramadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar mutlu ettiniz ki beni. Mavinin her tonuna yazıldı. Başta siz olmak üzere ruhu mavi olanlara yazıldı. Tekrar teşekkür ederim.

      Sil