27 Mayıs 2016 Cuma

Sonsuz Mavilikler

mavi, blogger, blog, şiir

Bu sabah kokunu aldım rüzgarla. 

Bir başka uyandım bugün.

İçimde tanıdık bir hasret türküsü var. 

Güneş yorgun yatıyor, hava soğuk. 

Ben her zamankinden fazla üşüdüm. 

Isınmak için sesin yoktu bu kez yanımda. 

Sizce sevdiğiniz insan ile aranızda kilometrelerce mesafe olsa yinede aşk devam eder mi?

Gerçekten yüreği yüreğimde atıyorsa bu yeter mi? 

Bu aralar kafam çok meşgul. Her hücremde o var sanki. 

Ne çok hisseder oldum onu. 

Gözleri kıskandırırdı maviyi. 

Yüreği gökler kadar. 

Hele o gamzesi yok mu!

Yeryüzü görse yerle bir olur. 

Gülüşü mavinin her tonu. 

Denizi sevdiğim kadar seviyorum seni. 

Aşığım sana gökyüzü kadar. 

Ellerin cemre oldu yüreğime. 

Her dokunuşun içimi ısıtıyor. 

Şimdi bir baharlık ömrümüz kaldı. 

Sonrası malum ayrılık. 

Bir tutam mavi saklıydı gülüşünde her gece uğruna ölmek istediğim…


SHARE THIS

Author:

5 yorum:

  1. Şiirlerinizin yayın tarihi ile yazılma tarihi aynı mı,arada orta ya da uzun zaman dilimi mi var? Kilometreler bitti mi? Merakta bırakıyorsunuz, dedim ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çoğunun aynı. Fakat bu uzun zaman önce yazıldı. Zaten mavi bir adamla bir daha karşılaşmadım.

      Sil
    2. Bir çoğunun aynı. Fakat bu uzun zaman önce yazıldı. Zaten mavi bir adamla bir daha karşılaşmadım.

      Sil
  2. Blogunuza yeni geldim. İlk yazılardan başladım ama şiirlerinize bayıldım. İlerideki yazılar daha da güzeldir diye tahmin ediyorum. Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin. Çok teşekkür ederim. Umarım beğenirsin. 💙💙

      Sil