27 Mayıs 2016 Cuma

Mavinin Dert Ortağı Aziz Bey

mavi, blog yazısı, aşk, yalnızlık, dertleşme, günce


Güneş diyorum Aziz Bey, güneş doğdu. Daha kaç gün doğumu daha ayakta kalacağım. Yoruldum Aziz Bey, çok yorgunum. Kafamın içinde cam parçaları var. Ağzım kanla dolu. Konuşmayı bırak, düşünmek dahi çok acıtıyor Aziz Bey. Ellerim diyorum. Ellerim daha bir soğuk. Siz yokken üşüyorum Aziz Bey.
Titriyorum başımdan ayağa kadar. Parmak uçlarımı hissetmiyorum bile. Nefesimde içilen sigaraların keskin kokusu, aklımda pakette kalan bir kaç tanesi var. Ben her gece içiyorum Aziz Bey. Ölmek zordur eminim de, benim sorunum bu değil. Ben hayatın piçliğine rağmen yaşıyorum Aziz Bey. Hayat kar tanelerinin düşünce güzelliğini kaybetmesi kadar acımasız. Hayat vicdansız, zaman yüzsüz. Zaman olabildiğince hızlı. Zaman hiç durmuyor Aziz Bey. Bugün yine uyanıkken kabuslar gördüm. Ben deliriyorum Aziz Bey, ben kaybediyorum…

SHARE THIS

Author:

0 yorum: