11 Temmuz 2016 Pazartesi

Gelecekteki Eşime Notlar


    Hayatta maviye duyduğum kadar sevgi duyduğum birşey daha var. "Çocuklar" o kadar mutlu oluyorum ki onlarla geçirdiğim vakitlerde. Bir iki masal uyduruyorum ve anlatıyorum onlara. Sonu hep mutlu biten masallar.

     Ama bugün çocuklara duyduğum aşktan değil,  gelecekteki eşime duyacağım aşktan bahsedeceğim. Gelecekteki eşime yazılmış bir kaç not vardı. Onları paylaşma vakti.



     Sevgili eşim,  sana nasılsın diye sormayacağım. Zira benimle evli olduğuna göre sıyırmak üzeresindir. Şimdi kim bilir hangi kızla takılıyorsun, yazık.  Belki o kızlarla ciddi düşündüklerin vardır. Ama bana kalacaksın.

     Bana gelmeden önce yapmanı istediğim şeyler var. Öyle her önüne gelen kızla takılma lütfen. Bana daha az kirlenmiş bir kalp ile gel. Terli terli su içme, kışın sıkı giyin ve dondurma yeme. Karşıdan karşıya geçerken dikkatli ol. Bana varmadan ölme.

     Öncelikle hayatı benimle paylaşmayı öğren. Yardım etmek nedir bil. Çocukları çok sev. İnsanları sev evvela. Kavgacı olma. Mavi rengi sev mutlaka. Mavi önemli. Her tonunu sev. Gece gökyüzünde oluşan maviye aşık ol.


    Benimle karşılaşmadan önce Cemal Süreya ve Nazım Hikmet 'i öğren. Benim gibi tüm siirlerini ezberle. Hayatı Edip Cansever kadar mavi yaşa. Hayat çok kısa, sakın bana geç kalma. Ben sana geç kalmak istemem.

     Neyse sevgili eşim bir iki masal öğren. Ben masalları çok severim. Benim gibi deli biriyle hayata katlanabilir misin inan bilmiyorum. Ama sakın gülümsemenden birşey kaybetme.
             Sevgiler...

SHARE THIS

Author:

26 yorum:

  1. :)))) Çok değişik. Akla gelmeyecek bir yaklaşım. Hani anne karnındaki bebekten anneye, anneden bebeğe okumuştum daaa... Böylesini ilk kez. O gelecekteki eş gelince ya da bu yazıyı okuyunca çok gülecektir. Bir de irkilip kalbine bakacaktır kirli mi diye :)))) Okudu mu yoksa çoktan ya da okuyacak mı olur ya dünya küçük, karşısına çıkar bu yazı diye merak ediliyor okurken :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Kalbinin kirli olmamasını umuyorum. Umarım bir gün bu yazıyı okur bol bol güleriz. Sevgiler :)

      Sil
  2. Çok güzel bir düşünce öncelikle :) Sevmek, sevilmek güzel şey. Yeter ki hayatının aşkını bul. Dilerim en yakın zamanda o adam seni bulur ve çok mutlu olursunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim. Bende yakın bir zamanda bekliyorum bu kişiyi.

      Sil
  3. Birde sesi güzel olsun, seni şaşırtsın, ansızın kulağına içinde mavinin bolca geçtiği şiirler fısıldasın mesela..

    örneğin

    Güzel günler göreceğiz çocuklar,
    güneşli günler göreceğiz...
    Motorları maviliklere süreceğiz çocuklar,
    ışıklı maviliklere...

    diye nazımın en güzel şiirlerini okusun sana, ancak uzun uzadıya okumasın tadında, dozunda bıraksın... ne dersin ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğinin güzelliği ile yaptığın bu yorum için çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum. Nazım dan olsun tüm şiirler yeterki. Ne deyim Allah be derim.

      Sil
    2. Hahaha demek "Allah be" dersin :D ben teşekkür ederim ne demek sen böyle güzel yazılar yazmaya devam et ben en güzel yorumlarımı Nazımdan da birşeyler katarak yapmaya devam edeceğim söz..

      Sil
    3. Tekrar teşekkür ediyorum. Nazımı okumak güzel olacak. Sevgiler :)

      Sil
  4. Hayvanları da sevsin ama :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle. Yaratılan herşeyi sevsin 💙 :)

      Sil
  5. Hayal gücünü hikayemsi bir anlatışla kelimelere dökmen çok güzel bir şey. Ve bunu her yazıda görmek ayrıca güzel. İnşallah gelecekte ki eşinde senin gibi olur da kapışmalarınızı ilgiyle takip ederiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Bende öyle umuyorum. :)

      Sil
  6. geleceğe mektup. farklı bişey olmuş ;) inşallah geleckteki eşine biran önce kavuşursun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için teşekkür ederim. İnşallah diyelim o halde. :)

      Sil
    2. bu siteye katılın diye eklenti var.. bloguna koysanda her paylaşımını takip edebilsek ;)

      Sil
    3. eklentiyi yorum yaptıktan sonra gördüm :D

      Sil
  7. Emeğine sağlık.Güzel bir paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sevgiler:)

      Sil
  8. o şanslı adam kim olacak acaba ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey kısmet, herşey nasip. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. 💎

      Sil
  9. Gelecekteki eşin nasıl bir insan olsun istiyorsan hep böyle hayal et lütfen. Ben isteklerin, duaların gücüne inanıyorum.
    Oldu, bulursan bize de yolla diyenlere de kulak asma. Çok mu abarttım deme.
    Sen iste. Kafandaki o hayalle karşılaşacaksın inan :)
    Tabii bulursan da ona buna yollama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende duaların gücüne inanıyorum kesinlikle. bazen hayalimdeki profili yakalıyorum ama olmuyor. Herşey kısmet. güzel yorumun ile anlam kattın. Sevgilerimle. ♥♥♥♥

      Sil
  10. Öncelikle şunu söylemek istiyorum; Rabbim kalbinize göre birini çıkarır inşallah karşınıza, her şey gönlünüzce olsun.

    Yazılarınız gerçekten çok güzel insan okurken sıkılmıyor, şiir gibi sanki. Her şeyden önce kendisine de saygısı olsun o kişinin çünkü kendisine saygısı olmayan bir kişinin başkasına karşı saygı ve sevgili olmasını beklemek ne kadar doğru bilmiyorum.
    Gerçekten harika bir yazıydı, acaba bende mi böyle bir yazı yazsam diye düşündüm bir an için, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarsanız zevkle okurum. Allah her birimizin karşısına iyi insanlar çıkarır umarım. Saygı benim de çok önemsediğim bir olgu. tabi bahsettiğiniz gibi önce kendine saygısı olacak. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. :) :)

      Sil
  11. Yazıların ve konuların gerçekten çok ilginç. Anlatımın hoş. Yüreğine ve kalemine sağlık. Yolun açık, tarif ettiğin adam yanında olsun.

    YanıtlaSil