3 Temmuz 2016 Pazar

Umut Üzerine


Bir hüzün örtüsü üzerimizde,
Yorgun kalpler var gibi,
Canın mı yanıyor, yansın,
İzin ver, ne kadar acıyı kaldırıyorsan,
O kadarı olsun seninle.
Kes bileklerini, kan olsun her yer,
Yeterki umudunu kesme.
Bırak toprak olsun vücudun,
Kalmasın üzerinde bir et parçası bile.
Bırak herkes gitsin cehennemin dibine,
Bak hayallerin, yine seninle.
Ölüm zaman ile bulacak seni.
İyi hazırlan, bırakma yapış azrailine.
İkinci bir şans dileme sakın.
Korkmadan koşarak git ölüme,
Gülümse, inadına gülümse...

                      SEMANUR KÖK

SHARE THIS

Author:

7 yorum:

  1. Ölüme gülümseyerek gidilir mi diye sordum kendime. Ama kendimce net bi' cevap alamadım.
    Sence gerçekten ölüme gülümseyerek gidilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle şiirimi okuman beni mutlu etti. Eğer bir nebze inanç var ise kişinin içinde ölüme kahkaha bile atılır.

      Sil
  2. Şiirin çok hoş.Unutma! Umut varsa sevgi de vardır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim. :) Umudum denizler kadar...

      Sil
  3. Şairler yaşamı her şeyden çok severler. Aslında şairin "ölüme koşarak gitme"si ve "inadına gülümseme"si hep yaşam kokuyor ve aslında şair ölüme yaşamla meydan okuyor. Kaçınılmaz ölüm ki yaşamın başka bir boyutu... Yaşamın frekans aralığının değişmesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumun beni çok mutlu etti. Ölüme koşarak gitme konusunda haklısın. Aslında hepsi bir parça yaşam ve umut kokuyor.

      Sil
    2. Ben de şiir yazıyorum. Blogumda "Şairce" kategorisine bakabilirsin. Google Play Kitaplar'da da şiir kitaplarım var.

      Sil