12 Temmuz 2017 Çarşamba

Ben Doğdum Ki Yaa

bir deli mavi, doğum günü



        Yanımda kendi kendine yanıp sönen bir ışık. İçimde mutluluğuna kendimi bile ikna edemediğim bir kız çocuğu var. Üşüdüm ve üzerimi örtmeye ne bir mont ne de kolların var. Yanağımdan aşağı süzülen ama hiç bir iz bırakmayan bu gözyaşı da neyin nesi. Küçük bir el kesmeye çalışıyor yaşı. Akmasın diye elini koyuyor gözlerimin altına. Ne fayda. Aşağı süzülen bir acıyı yerinde tutmak mümkün mü ki. Ama bilmiyor tabi. Daha çok küçük. Daha ufacık. Yine bir umuttur yüzümü okşuyor. Güldürüyor bir nebze ve ardından gülümsemenin peşine takılmış bir gözyaşı var orada bir yerde. Boynumun içine yaslıyor başını küçük umudum... Bir umut doğdu bu kez... 12.07.2016

        Heyy!! Nasılsınız Mavi Kelebekler? Beni sormayın doğdum biraz işte bugün. Evet bugün benim doğum günümdü. Dur biraz halen öyle. Çok güzel hediyeler aldım. Aslında biraz bunlardan bahsetmek isterim. Biraz heyecanlıyım kusura bakmayın halen. Öncelikle şunu deyim maddiyat olan hiçbir hediyeden bahsetmiyorum. Ben beni mutluluk yumağı yapan bazı manevi değerlerden bahsedeceğim. 

        Öncelikle tüm doğum günü mesajları için teşekkür ederim. En güzellerinden biri sevgili Dilek Abla'nın ki. Benim için değerli bir mesaj. İkinci olarak da dostum Şaduşumun mesajı beni çok mutlu etti. Bugüne bana yazılmış bir şiir ile uyandım. Çok eskiden tanıdığım birinden aldım, çok mutlu oldum. Sonra benim en sevdiğim şarkıyı elinde gitarlar söyleyen sevgili arkadaşımın mesajı ile günüm daha da güzelleşti. Benim her sitemime sabır gösteren, hep beni mutlu etmeye kendini adamış birinin günler önce benim için yazdığı yazıyı okudum arada bir. Sonra neler neler...

        Peki bunları neden mi yazdım? Aslında manevi her bir parçanın beni daha çok mutlu ettiğini anladım. Hatta değer verdiğin insanlar ile geçirince tüm gününü duramıyorsun yerinde. Ha bir de ne anladım biliyor musunuz? Ben bir kişi hariç kimseyi kırmamışım meğer. Kısaca biraz eksik de olsa harika bir gündü. Şimdi kitap okuyarak daha da harika hale getireceğim. Hadi eyvallah ♥




SHARE THIS

Author:

24 yorum:

  1. Rabbim o güzel yüreğine tüm güzellikleri versin inşallah canım benim benim deli mavim doğum günün kutlu olsun canım benim daha nice güzel yıllara ömürlere inşallah seviyorum seni 😊😘😊😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Güzel dileklerin için. 😊😊 güzel yüreğinden öpüyorum. 💎

      Sil
  2. Musmutlu yillar dilerim canim 😊

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun o zaman Melekkkk <3 :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzum. Çok öpüyorum 💙💙

      Sil
  4. Sevgili Semanur yolun ömrün bahtın açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin hepimizin bahtı açık olur umarım 💙💙

      Sil
  5. İyi ki doğdun. Yeni yaşın hayır ve mutluluk getirsin. İyi ki var dediğin insanlar olsun etrafında hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin. Allah herkese iyi ki var diyeceği insalar tanımayı nasip etsin 💎💎

      Sil
  6. Doğum gününüz kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  7. Canım benim mutlu mutlu yılların olsun.Gülen yüzün hiç solmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hep birlikte gülmek umudumla. 💙💙

      Sil
  8. Yeniden doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Benim kuru sözlerimize kalmadığın için çok mutlu oldum. Doğum günü değil de, şarkı çok iyi be.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samet yaa, arada şaşırt beni 😂😂 aynen güzel şarkıdır. Iyi dinlemeler.😂😂

      Sil