22 Temmuz 2017 Cumartesi

Mavi'den Dörtleme: Mutlu Hissettiren Şarkılar

Maviden Dörtleme, bir deli mavi, şarkı, mutlu eden şarkılar


        Selam Mavi Kelebekler nasılsınız bakalım. Günleriniz nasıl geçiyor. Çok ilginçtir ama benim günlerim biraz ferah şu sıralar çok şükür. Eskisi kadar düşünmemeye karar verdiğimden beridir çok rahatım. Bu aralar çok şarkılar keşfettim. Dedim dörtleme yapayım yakın zamanda dedim. Tabi bunu diyeli 3 hafta var. Anca bir dörtleme yapmak için oturdum balkona yeni yazımı yazıyorum.

        Dünyadaki tek mutluluğun mavilik olduğunu sanırdım. Ama yanına eşlik edecek şeylerden birinin müzikler olduğunu keşfettim. Bu yüzden bana mutluluk veren, hüzünlendiren, kısaca birçok duyguyu bir arada hissettiren tüm şarkılara kalbimi açıyorum. Peki şimdi başlasak mı yavaş yavaş ♥

   
♥Raviş- Güzel Kadın
    
        Bu şarkıyı daha yeni öğrendim. Ve sürekli dinliyorum. Bazı şarkılar yaranızda kalsın isterseniz bu tam size göre bir şarkı. Dinlerken gözlerinizi kapatmak ve uzanmak mutlu hissetmenizi ikiye katlıyor diyebilirim. Aramızda kalsın istemedim...




♥Tuna Kiremitçi/ Sena Şener- Birden Geldin Aklıma

         Şu Tuna Kiremitçi ne şanslı, bir sürü güzel düete imza atmış dedirten, birden akılara unutamadıkları getiren çok tatlı bir şarkı. Severek ve bolca gülümseyerek dinliyorum. Aslında tek amacım bugün yüzünüzdeki ufacık bir gülümsemenin sebebi olmak. İyi dinlemeler.




♥Manuş Baba- İstanbul

        Bu ara çok dinliyorum. Galiba çok kızdığım ve küs olduğum İstanbul'u özlüyorum. Bu hasretin sebebini bilmiyorum ama dostumu özledim galiba, ya da bana ilaç gibi gelen insanları. Ve tabi Kadıköy'deki kitapçımı. Belki de denizini. Burada olmayan bir hüznü var denizinin. Bu şarkıda beni oraya götürecek kadar iyi hissettiriyor diyebilirim. Hadi dinleyelim.




♥Deniz Tekin- Gelir Miyim

        Deniz Tekin'i karakterimin ona benzetildiğini söyleyen birkaç arkadaşımın vesilesi ile dinlemeye başladım. Ki sesi bana huzur veriyor. Herkesle bu huzuru paylaşmak istiyorum. Bu şarkı da, defalarca geldiği halde hep umudu yıkılan ve geri çevrilen insanları mutlu edecektir bilmelisiniz. Yüzünüzde tatlı, huzurlu ve mutlu bir gülümseme oluşturacak istemsizce. Bu şarkıyla veda ediyorum sizlere. Mutlu bir gün diliyorum.





SHARE THIS

Author:

7 yorum:

  1. Ne güzel, severek dinledim dörtlemenizi, biraz da olsa yorgunluk attım günün sonuna yaklaşırken. Yüreğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Çok sevindim beğenmenize :)

      Sil
  2. Mükemmel şarkılar hepsini de çok severim. Bunları paylaşman çok hoş olmuş. Özellikle şu sıralar Manuş baba hayranıyım. Yüreğine sağlık kuzum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımın içi ♥ Bende Manuş Baba'ya takıldım şu sıra :) :)

      Sil
  3. Yüreğin, zevkin, kalemin gerçekten iyi. Çoğu yazıları okudum bir şair gözüyle. Blogda yer alan her şeyi siz mi kaleme alıyorsunuz Semanur Kök? Ben de artık bir mavi kelebek oldum. Güzel yüreğinle.
    Şarkılar da çok hoş. Sevdiğim, beğendiğim isimler ve şarkılar. Sevgiyle kalın her daim...

    YanıtlaSil