15 Temmuz 2017 Cumartesi

Hayat


bir deli mavi, hayat, kişisel blog, iç döküntüsü


Hayat,
Anlam veremediğim olay örgüsü,
Daha içilmemiş demli bir çay,
Gidilmemiş birkaç şehir,
Yürünmemiş taşlı bir yol,
İçine çekemediğin karanfil kokusu,
Asla durulmayan bir deniz.


Hayat,

Henüz sevemediğin bir adam,
Omzuna yaslanamadığın bir sevgili,
Başını okşayamadığın bir kız çocuğu,
Henüz yatamadığın bir yatak,
Sevişemeden yakılan bir oda,
Dokunamadığın bir ten.


Hayat,

Küs kaldığın bir baba,
Hasta düşmüş bir anne,
Sırt çevirdiğin bir kız kardeş,
Sahip olamadığın bir abi,
Yolunu unuttuğun bir ev,
Ve evin içindekiler,
Bir arada olmayı beceremediğin bir aile.


Hayat,

Bütünüyle hayat,
Eksiğiyle hayat,
Fazlalıkları ile de hayat,
Sahip olduklarınla ve olamadıklarınla hayat,
Tüm acısı ve neşesiyle hayat,
Sevdiklerinle ve sevilmediklerinle hayat,
Kısaca hayat,
Kendiyle müsemma...

SHARE THIS

Author:

10 yorum:

  1. içten bir anlatım tarzı, yüreğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, begenmenize sevindim, 😊

      Sil
  2. Çok güzel anlatmışsın hayat denen bu yolculuğu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için çok teşekkür ederim Cem 😊

      Sil
  3. Yapılamayan mı yoksa yapılmasına izin verilmeyen mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes için cevabın farklı olacağını düşünüyorum, yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  4. Hayat bitişi olmayan bir sevda ?...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de. Hayat belki de adi konulmamış her şeydir. 😊

      Sil
  5. Bir solukta okudum çok içten bir anlatim...

    YanıtlaSil