9 Temmuz 2017 Pazar

Küfreden Satırlar


kişisel blog, bir deli mavi, şiir

Saat kaç, günlerden ne, hava nasıl gibi sorulardan sıyrılmak istiyorum bir süreliğine. 
Mesela bir paket umut çıkarsam montumun iç cebinden. 
Tarçın döksem sokağın dört bir yanına. 
Sevdiğim adamın elinden tutsam bir kaç saat.
Biraz mutluyuz numarası çaksam mesela yanımda olanlara.

Sonra akşam olsa mesela. 
Evde bir bardak sıcak süt beklese beni. 
Annemin sıcak kucağı bir de.
Babama uzatsam ellerimi. 
O da hiç bırakmasa. 
Ama öyle olmuyor dimi artık. 
Güneş doğmuyor gece 3 gibi. 
Mutlu şarkılar yapmıyorlar artık. 
Artık kimse kimseyi sevemiyor eskisi gibi. 
Sarılamıyor sevdiğine ilk gün ki gibi.

Bir adım atılsa, sonra bir adım daha,
Sonra bir avuç sevda kalsa yarınlara,
Bir şiir seçsem, hiç okumadığım o kitaptan,
Sonra bir veda etsem hiç bir olmadığım sevgilime,
Dağınık olsam biraz, odam hiç toplamasa,
Amacım olmadan koşsam bir yokuştan,
Atlasam bir denize...

Ellerim bir şiir yazsa yine,
Yine hiç acımadan silsem bu gece,
Bir yudum çay alsam ve demini sevmesem,
Sevmesem de senin için o çayı içsem,
Yüzüne dokunsam aşık olmasam,
Keşke unuttuğum ilk şiirim olsan,
Unutamam ki ben, ben unutmam...

Yaz gelse ama sevmesem güneşi,
Bir ev dağınıklığı alsa götürse bizi,
Allah şahit daha az seviyorum seni bugünlerde,
Saplantılı değilim mesela,
Daha az dedimse öyle işte,
Sol göğsüme bir yumruk vursam yine,
Unutmak için seni çok acıyı alsam üstüme,
Elimden her tutumayışın, seni biraz daha unuttursa içimde,
Sevmesek mesela birbirimizi,
Güneş doğar mı yine,
Sen yine de sev beni, sevsen ya yine,
Bir umut işte...
Her şeye rağmen bir nebze küfür geçmez şiirimizde...

SHARE THIS

Author:

15 yorum:

  1. "Sevmesem de senin için o çayı içsem,
    Yüzüne dokunsam aşık olmasam"
    Çok güzeldi, kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim Semanur. İzin verirsen bunu seslendirmek istiyorum. Ne zaman bilmem ama yaparım inşallah, senden izini koparalım da :) Düz yazılarından ziyade, sanki bu türde duygularını daha güzel açığa çıkartmışsın. Bu hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izin senin Samet. Sanırım haklısın yazarken de hiç kasmadım zaten. Bir süre böyle yazacağım muhtemelen. Beğenmene çok sevindim😊😊

      Sil
  3. Şiirde de duygularını çok güzel ifade ediyorsun 😉

    YanıtlaSil
  4. Hayat umutsuz olmaz, kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle olmaz canım, çok teşekkür ederim 💙💙

      Sil
  5. Umut, umutlar; bu güne katlandıran ve geleceğe adım atmayı sağlarlar. :)

    YanıtlaSil
  6. Sadece çok etkilendiğimi yazacağım, zira her satırı insanın yüreğine işliyor. Kalemine sağlık mavişim benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim biricik ablam :) Yorumun beni çok mutlu etti :)

      Sil
  7. Sevmesek mesela birbirimizi,
    Güneş doğar mı yine,
    Sen yine de sev beni, sevsen ya yine,
    Bir umut işte...
    Her şeye rağmen bir nebze küfür geçmez şiirimizde....Çok güzel satırlar olmuş yüreğine kalemine sağlık deli mavim benim yürek sesin hiç susmasın seviyorum seni:) güzel insan sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni çok seviyorum canım benim. Allah kimsenin yürek sesini susturmasın :D

      Sil
  8. Sevmesek birbirimizi güneş elbet doğar yine. Ama bizim güneşimiz degil. Geceleyin gökyüzünden guneş topla benim için.

    YanıtlaSil