8 Ocak 2017 Pazar

Ben Bu Evrende Doğmadım

mavi, semanur kök, kişisel blog


       Düşünüyorum da bu evrene ait olamam. Ne fazla iyimser ne de tamamen kötümserim, ortam yok benim. Ne tamamen evren yuvarlak diyebiliyorum, ne de dümdüz evreni kanıtlama çabası içine giriyorum, Hem yazıyorum diye geçiniyorum, hemde kalemlerimi kırıyorum. Hem çok iyi severim diyor, ardından korkuyorum. Ben kimim?

       Ben bu evrende doğmadım. Akşamları kapım açık yatıyorum. Işıkları kapatıyorum ama karanlıktan korkuyorum. Bazen bazı şeyleri acele ile halletmeye çalışıp mahvediyorum. Küfür etmek istiyorum ama üzerime oturmuş 'tatlı kız' deyimini de bozmak istemiyorum. Soğuktan hiç hoşlanmıyorum ama saatlerce kar topu oynuyorum.

       Seviyorum ama karşılığı olduğuna artık inanmıyorum. Mesajlar yazıyorum ama asla göndermiyorum. Beyazı sevdiğimi söylüyorum ama gece karanlığında mutlu oluyorum.Saçlarımı çok seviyorum ama bir acı anında ilk ondan kurtuluyorum. Kısa ve pratik yolları üretenlere hayranlık duyuyorum ama uzun olan yokuşu tercih ediyorum. Popüler bir yazar olmak istiyorum ama kimsenin okumadığı yine de düzenli yazı yazdığım iki blogum daha var.

       Aşka inanmıyorum ama yine de bekliyorum. Herkesin yalan söylediğini düşünüyorum ama herkese sonsuz bir güvenim var.Hayal kurmaktan nefret ediyorum ama her gece hayal kuruyorum. Uykuyu çok seviyorum ama günde 3 saat uyuyorum. Artık aldığım kitaplara yetişemiyorum ama yine de her ay kitap alıyorum.Nefes aldığımı sanıyorum ama geceleri ağlamaktan boğuluyorum.

       Her gece ağlamak ve rahatlamak istiyorum ama güldüğüm geceler de var. Unutmak için yeni insanlar tanımak istiyorum ama yokluğuna dahi ihanet etmek istemiyorum. Sevgimin zerresini hakketmiyor der demez ona sıkıca sarılmak geliyor içimden. Anlatamıyorum biliyorum ama halen yazıyorum.


      Kısaca ben farklıyım. Bu evrende doğmadım. Belki de ben daha doğmadım. Şimdi sevgili okur, senden bir ricam var. müziği aç ve gözlerini kapat. Oda kapından içeri mavi bir kelebeğin girmesine izin ver. Göz kapağına konduğunu hisset ve kanat çırpışı ile oluşan rüzgarın ritmine ayak uydur. Ve unutma bu evrende doğmadık. Onu Seviyorum...

SHARE THIS

Author:

19 yorum:

  1. Çok güzel, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl bir iç döküşlü bir yazı olmuş Okurken kendimi gördüm satırların arasında Bazen dile gelipte söyleyemediklerimi satırla dökmüşsün O güzel yüreğine Sağlık Benim Deli Mavim O Güzel yüzün hiç solmasın Sevgiler ...:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel ve duygulu bir yazının ardından "Onu seviyorum." diyerek son vuruşu yapmışsın :) Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Ne kadar geç görülmüş tatlı bir yorum. Utandım bu kadar geç gördüğüm için. 😔😔

      Sil
  4. Semanur, okumak çok güzeldi. Olduğun gibisin kızım. Bunları düşünmen bile senin ne kadar yol katettiğini gösterir. Hep mutlu ol dilerim kızım. Sevgiler sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım böyle düşünmene çok sevindim. Samimiyetin için çok teşekkür ederim. Çok öpüyorum seni :) Mutlu olmanı dilerim :) ♥

      Sil
  5. Gel gitler içinde yaşıyoruz çoğumuz :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele de ben :) Ben teşekkür ederim :) Sizi görmek güzel :)

      Sil
  6. Kendimi buldum yazınızda :) Çok güzel. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim :) Beğenmenize çok sevindim :) Sevgiler :)

      Sil
  7. Özgürlük neyi sevip neyi onayladığına bakmadan o an ne hissediyorsan ortaya koymak derim ben. Yazın çok güzel olmuş. eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Özgür olmaksa sonuç, her şeye değer :)

      Sil
  8. kaleminize sağlık... yazılarınızı okuyorum ama yorum yapamıyorum. yorum kısmında sorun oluşuyor ve sayfa kapanıyor. cep telefonundan kesinlikle yazamıyorum. bilgisayarı açtım ve haber vereyim istedim. benim gibi sorun yaşayanlar olabilir. bilginize... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bildirmenize sevindim :) Hemen düzeltmeye çalışacağım :) Okuduğunuz için mutluyum :=)

      Sil
  9. Kendimi bulduğum etkileyici bir yazı daha. Herkes anlatmayı beceremez kendini ve dahi duygularını. Ama sen kalemle dans ediyor gibisin. Kalemine ve yüreğine kuvvet canım benim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzucum.Beğenmene çok sevindim:) :)

      Sil
  10. Çok güzel ifade etmişsiniz, kelimelerle dans bu olsa, Ali Atay dan bu şarkıyı paylaştığınızı görünce gittim hemen çocukluğumun yorumundan dinledim. Bu kadar dokunan bir şarkı yok. Ezgiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim :) Sevgiler :)

      Sil