9 Ocak 2017 Pazartesi

Peki, Ya Umudum Biterse?

dertleşme, umut, mavi, aşk, blog yazısı


MAVİ; Sahili sever misiniz?
AZİZ BEY; Sahili değil ama rüzgarı çok severim.

MAVİ; Sizce aşk var mıdır Aziz Bey?
AZİZ BEY; Eğer sevilecek o nadir adamı bulabilirsen, aşkı da bulabilirsin küçüğüm.

MAVİ; Peki ya yanlış adamı seversem Aziz Bey, ya kötü bir adamı seversem?
AZİZ BEY; Aşk o kadar güzel bir şeydir ki küçüğüm, sadece sevdiğin insanı güzelleştirmekle kalmaz, gecenin orta yerine güneş doğdurur.

MAVİ; Olmaz Aziz Bey gece hep aynı kalmalı...
AZİZ BEY; Bak kızım eğer gerçek aşkı bulmak istiyorsan geçmişi silip atman gerekiyor. Ha eğer bulduysan da sıkıca sarıl ona.

MAVİ; Peki Aziz Bey o istemiyorsa sarılmayı, maviyi istemiyorsa ne yapayım?
AZİZ BEY; Vazgeç kızım, ömrünü seni hiç istemeyen ve sevmeyen bir adamı bekleyerek geçiremezsin...

MAVİ; Peki ben halen o ilk gün, ona tutunduğum sevgiyle bağlıysam kollarına?
AZİZ BEY; O halde umut et kızım. Umut sana güç verir.

Ortamda 1 saat hiç ses çıkmadı. Bir kuşun kanat çırpışı ile kendine geldi dünya. Bir de derin bir nefes aldım.

MAVİ; Peki ya umut, umut da biterse Aziz Bey?
AZİZ BEY; İşte o an kendini diri diri gömmek için mezar aramalısın. Çünkü yavaşça ve kanarcasına unutmaya başlayacaksın. Yazık oldu.

MAVİ; Bugün kibriniz azalmadan devam ediyor bakıyorumda. Size benzemekten korkuyorum.
AZİZ BEY; Benim kadar kaybetmedin küçüğüm, bu daha ikinci yenilişin.

MAVİ; Gerçekten acı çektiğime inanmıyorsun değil mi Aziz Bey?
AZİZ BEY; Acını gizlemek için çok fazla güldüğünü biliyorum. Bu kadar düşündüm de, kimse mükemmel sevmek zorunda değil. Ayrıca hatırlamak zorunda da değil.

MAVİ; Ellerimi görüyor musun Aziz Bey, masum bir aşkın katledilişi var ellerimde.
AZİZ BEY; Hayır sevgili küçüğüm, senin sevgin yürütebileceğine inancı olamayan biri tarafından basit bir bahane ile bitirildi. Sevgin öldürülmedi, daha da kötüsü. Sevgini intihara mecbur bıraktılar. O yüzden ölümünden seni sorumlu tutuyorlar.

MAVİ; Yani ben tamamen suçsuz muyum Aziz Bey?
AZİZ BEY; Hayır Mavi, senin en büyük hatan; gereken özeni göstermeyip, emek harcamaktan kaçınmış olmandı. Sen de yaptın kızım, çok hata yaptın.

MAVİ; Ama halen çok seviyorum Aziz Bey.
AZİZ BEY; Sevmek yetmez, biraz emek vermen gerekiyordu. Bunu şu mükemmel sandığın aşkın için yapmalıydın. Ama bilmiyorsun ki nasıl yapılır. Unutmalısın onu, parçalara ayırmalı ve öldürmelisin içinde.

MAVİ;  Yapamam Aziz Bey. Kimsenin anlamadığı ama benim her bir parçasına anlam eklediğim bu sevgiyi yok etmem imkansız. Dediğin gibi en kötü umut ederim, ha Aziz Bey.
AZİZ BEY; Umut da bir gün biter, önce sesini unutursun. Sonra ilk konuştuğunuz tarihi ve yaşananları. Onu tanıdığını bile unutursun zamanla. Ama unutursun kızım. İzin ver unutmana...

MAVİ; Hadi Aziz Bey, geç oldu eve dönelim.



''''Kalbi kırılmış bir kadın,
ve hiç zamanı olmamış alışmaya.
Yaşamak bir meslektir buralarda,
zaten inancı kalmamış mutlu sonlara...''''

SHARE THIS

Author:

33 yorum:

  1. Hani baleyle en güzel anlatımı olan sevda var ya, onu hatırladım. Önce oğlan döner durur, ama kız oralı bile olmaz. Sonra oğlan durulur galiba -ki hiç öyle olmasaydı daha iyi olurdu :)))- kız döner durur bu kez de oğlan oralı olmaz. Sonrası mı?
    Mutlu son. Birlikte dönmeler yani :)

    Umudunu kırmaman dileğimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle güzel bir umut verdiniz ki bana. Gönülden teşekkür ediyorum. Umudum sonsuz💙💙

      Sil
  2. Bitmez Azizim Bitmez Umut hep var-oğlandır En çaresiz Anda bile insan umut eder hep umut bitseydi hayallerde biterdi azizim Sevmekle emek vermekle aşkla bakmakla Biten onlar değil bizlerin yüreğimizden yırtıp atamadığımız açık kalmış yaralarımız aslında ..Dilerim O GÜZEL yüreğine Bir güzel aşk konar Çok Güzel bir dert ortağı olmuş Aziz Bey Yüreğine sağlık Deli Mavim Her güzel gönlünce olsun Her seferinde dokunuyorsun yüreğime Çok teşekkür ederim Sevgiler ...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğime dokunan o adamı buldum ben kuzum. Kaybetmemek için elimden ne gelirse yapacağım. Belki olmayacak ama ben elimden geleni yapmış olacağım. Çok öpüyorum seni 💙💙

      Sil
  3. Kötüler her zaman iyilere nazaran akılda kalıcıdır. Eğer sevdiğiniz insana zarar vermeden sadece sevdi iseniz, sizi sevmesi imkansızdır. Fakat onun canını yaktı iseniz, size geri dönecektir. Bu durum aynı demirin eritilip şekil alması gibi.. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samet işte ben bu yoruma bittim. O kadar harika bir yorum ki. Ona acı verdiysem dönecektir. Umarım💙💙

      Sil
  4. Nasıl güzel nasıl etkileyici... Geceme renk kattın teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel bir yorum. Çok teşekkür ederim 💙💙

      Sil
  5. Güzel yazı, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Hayatı düşe düşe öğreniyoruz.Acılar da çekiyoruz tabi ki.Hiç aşık olmadan ölmektense aşkı dibine kadar yaşayıp ızdırabını da çekmeyi yeğleyenlerdenim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende ızdırab cekenlerdenim. Ben böyle de mutluyum. 💙💙

      Sil
  7. İnsan hayatta en çok yapamam dedikleriyle sınanıyor buna kimileri karma diyor kimileri başka isimler veriyor. İnsan kendi çocukluğunda neler hissettiğini bile unutuyor umut güzel ama unutmak bazen özgürlük...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle unutmak özgürlük. Bunu bilerek mahkum olmak isteyen ben aşkın pençesine düşmüş oluyorum sanırım. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim 💙💙

      Sil
  8. aziz bey iyi hoş konuşuyor da olmuyor be

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut diyor kuzucum. Belli mi olur, belki olur💙💙

      Sil
  9. Sevgi çat kapı geldiğinde ve seni yeniden sarıp sarmaladığında yazacaklarını çok merak ediyorum.
    Bir süredir yoktun. Yazılarını okumayı özlemişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi tekrar gelir mi dersin kuzum? Umarim dediğin gibi olur. Tüm umudum bu yönde 💙💙

      Sil
  10. Ah canim ask o kadar hesapsiz kitapsizdir ki... geldi mi tüm muhasebe defterleri alt üst olur mantiginin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylediniz. Hayatım alt üst oldu. 💙💙 ama değer

      Sil
  11. Çok güzel bir yazıydı kalemine sağlık. Ben Aziz Bey'e katılıyorum, zor da olsa unutuyor insan.
    Umudun yönünü değiştirmek gerek bazen, ne kadar zor olsa da.
    Bir de, Mavi neden kırmızı renkle yazıyor da Aziz Bey mavi renkle yazıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de Aziz Bey haklı unutmak gerekiyor. Ama bir umut bekliyoruz. Farketmene çok sevindim canım. Aziz bey mavi çünkü o içinde koca bir umut taşıyor. Benim taşıdığımı sandığımdan çok daha fazlasını. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
    2. Yanıtını yeni gördüm, düşündüğümden daha derin anlamlıymış meğer. :)

      Sil
  12. Okudum. Merak ettiğim, biraz da olsa anladığımı sandığım Semanur'umu gayet dikkatle okudum. Öncelikle diyalogda çok başarılısın. O bir yana, yazdıklarına hayran kaldım. Gelmişken yeni yılını kutlarım kızım. Sevgiyle kucaklıyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde yeni yılın kutlu olsun canım ablacım. Güzel yorumun beni cok mutlu etti. Beğenmene çok sevindim. Çok çok öpüyorum seni 💙💙

      Sil
  13. Semanur, Mavii, Aziz bey ne güzel sabırla her bir soruna cevap vermiş. Sorular acı, cevaplar pansuman niteliğinde olmuş. Bazen çabalamak, mücadele etmek gerekir bazen de kanatsa da dinlemek ve izin vermek gerekir. Ne güzel insanmış bu Aziz bey saygı duyulabilecek :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok acı çekti Aziz bey. Çok fazla kırıldı. Onu toparlamak hiç kolay olmadı. Şimdi ayrılmıyor yanımdan. Aslında adı yalnızlık da olsa Aziz Beyi tercih etti. Şimdi beni sabırla dinliyor. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için 💙💙👀

      Sil
  14. Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık okumaktan büyük zevk aldım böylesine muhteşem yazılarınızın devamını bekleriz Semanur hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. Umarım yazmak için nedenlerim olur. Sevgilerimle 😊💎

      Sil
  15. keyifle okudum her zamanki gibi kuzum :) asla yazmaktan vazgeçme..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Mutlu oldum sözlerinle ♥♥♥

      Sil