28 Haziran 2017 Çarşamba

Ben Ölmeden Az Evveli

mavi, bir deli mavi, kişisel blog, semanur kök, deneme


        Ben şimdilerde bolca şehirleşmiş bir apatman dairesinin 3. katında, köhne az ışık alan bir odanın, tavana paralel uzanmış bir camından izliyorum dünyayı. Halen uzakları yakın etmişliğim yok.

        Bedenim daha önce hiç tatmadığı bir tükenmişliği tadıyor. Gözlerim en yorgun halinde. Umudum bitmiş tükenmiş...

        Ben şu sıralar ölümün sıcaklığını tadıyorum. Ölüm meleğinin sol omzuma dokunuşu ile alt üst olan hayatım, annemin ağlamaklı ıslak öpücüğü ile yoluna giriyor sanki, babamın her zamankinden telaşlı haldeki sesini söylemiyorum bile.

        Ben çok kişiyi üzdüm bu kez. Koridor boyunca giderken yarı cansız halimle ağlamaklı bir iki ses duydum evvelinde. Sonra buz kesmiş parmakları ile bana dokunan bir el. Halen anımsamıyorum kimdi, neydi...

        Tabi sonra hızla soğuyan bedenim vardı ortada. Bu halime anlam veremeyen bir iki de insan. Sonra hızla delikler açtılar bedenime, o deliklerden sızan bir iki damla kan ve durmak bilmeyen bir acı. Bana her şeyden önce çok acı verdiler. Pes ettim ben de...

        Pes ettim, ya boşver gitsin her şey.  "Öleceksek ölürüz" dedim. Zaten yaşamayı ne denli becerebiliyordum ki, ölümüm tek seferde tertemiz olsun. Olmadı, ölemedim... Bir an annem geldi gözümün önüne, onun ağlayan yüzü, fındık kadar boyu geldi, babamın pos bıyıkları geldi gözümün önüne. Kaç yaşında adam, uzun da boylu, bizim oranın tabiriyle "babayiğit" bir adamı nasıl ağlatayım. Tabi küçük kardeş var bir de. O beni koyamaz mezara. Bunları düşününce ölmeden az evvelinde dedim ki "kızım Sema seni sevenler için bari yaşa, ailen için bari yaşa". Öyle de oldu...

        Tutundum hayata yarım bıraktığım o sayfadan. Bir iki farkla. Paragraf başı yaptım mesela. Artık hayatıma yarım kalmış cümleler almayacağım. Bu kaçıncı şansım  bilinmez ama boşa yaşamışlığım ve sürekli başa sarmışlığım olmadan kalan ömrümü daha değerli harcayacağım. Tüm yok olmuşluk içinde gözlerimi kapattığımda gördüğüm mavi gökyüzü için yaşamalıyım....

SHARE THIS

Author:

26 yorum:

  1. Bana ilginç gelen bir deneme.Yüreğinize ve kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadıklarım da bana ilginç geliyor bazen, tabi bunu anlatış tarzım da öyle, okuduğunuz için çok teşekkür ederim 😊😊

      Sil
  2. Ben bunun gerçek olduğuna inanıyorum yine. Ana kız ya da abla kardeş olsak bu benzerliği anlarım ama demek ki aynına benzer şeyler yaşıyoruz. Yeni başlangıcına dört elle sarıl Mavişim. Kimse ağlamasın. Geride kalmanın nasıl bir duygu olduğunu iyi bilirim ben :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef yazdıklarım gerçek, inanılmaz kötü günler geçirdim, şuan tam atlatmamış olsam da çok şükür iyiyim. Bu başlangıca sarılmak istiyorum ama nerden başlasam onu da bilmiyorum. Ben de kimsenin ağlamasına dayanamam 😔😔 beni anlıyor oluşun beni çok mutlu ediyor ablacım. kendi kanımdan olanlar bu kadar anlamamıştır beni😊 cok seviyorum seni ablacım. 💙💙

      Sil
    2. Ben de seni seviyorum canım. Aslında ben bugünlerde o kadar kötüyüm ki, iyi ki sizler ve kızım var. Hayat gerçekten anlayan için çok zor. Kucaklıyorum seni Semanur'um.

      Sil
    3. Umarım her şey yoluna girer ablacım, senin için de dua edeceğim. Hayat zor evet ama yaşıyoruz bir şekilde. 😊😊

      Sil
  3. Bana da çok gerçek geldi..Öyle etkilendim ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle 😔 değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim 💎💎

      Sil
  4. Güneş en karanlık zamanda doğar. Henüz pes etmek için erken. Okunacak çok kitap, yazılacak çok şey var. Hem sen demedin mi hakkında kısmında "Polyannalık nerden geliyor" diye. Hah işte nerden geliyorsa söyle ordan gelmeye devam etsin. Saygı ve sevgilerimle. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimi zaman yaşanılan kötü şeyler insanı yoruyor. Ama haklısınız daha yapılacak çok şey var. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Ve hoşgeldiniz bloguma. :)

      Sil
    2. Elbette daha çok şey var :) Ben teşekkür ederim, hoş buldum :)

      Sil
  5. Neler yazdın sen Semanur?

    Geçmiş olsun. Lütfen bunu unut; ama neden olabilecek şeyleri unutma. Lütfen çok dikkat. Tutunmak; ama sımsıkı.

    Seni bugün, şu an okuyabildiğime çok memnunum. Hep de böyle olsun istiyoruz, istiyoruz. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçiyor çok şükür. Cok çok şükür 😊😊
      Şuan yazabiliyor olmama ben de çok seviniyorum. Son 1 haftayı unutmayı çok isterdim. :))

      Değerli yorumunuz beni de değerli hissettirdi. Çok teşekkür ediyorum. 💙💙

      Sil
    2. Ben de burada oluşunuzdan memnunum.

      Sil
  6. Geçmiş olsun, dönmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  7. Kocaman öpüyorum seni ve kendine sarıl her zaman. Gerçek içinde çünkü ve karanlık senden besleniyor. Hepsini atarsan rahatlarsın. Fani dünya. Kimi zaman katlanmak kaderin bir borcu. Güçlü olmak sana ait. Her zaman Rabbine sığın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlike haklısın canım kaderin borcunu ödüyorum şuan. Umarım atlatacağım. En büyük eksiğim maneviyat. Bunu da daha net anlıyorum. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. 💙💙

      Sil
  8. Zaten bizi biz yapan ağlayan bir yüz, babayiğit bir adam ve küçük bir kardeş değil mi? Nefes almanın hayata bürünmüş hali bu saydıklarından ibaret zaten. Çok kalpten yazmışsın, gönlüne sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) bizi biz yapanlar onlar. ONLAR için nefes alacağım :) Değerli yorumun için çok teşekkür ederim.

      Sil
  9. Artık hayatıma yarım kalmış cümleler almayacağım. Son verilen karar bu. Ben bir daha aynı ben olmayacağım dercesine. Bir dostumun duygularıma tercüman olmasının verdiği gururla sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı gurur dostumun beni anladığını gördükçe bende de devam ediyor. Teşekkür ediyorum Emre güzel yorumun için 😊😊

      Sil
  10. Güzel bir iç döküş olmuş gerçekten Zaten insanın ailesi ve sevdiklerimiz olduğu için bu hayata nefes alabiliyoruz Rabbım güzel görenlerden eylesin inşallah Yüreğine kalemine sağlık canım benim sevgiler Rabbım o güzel gönlüne göre versin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bitanem Allah hepimizin gönlüne göre versin. Bir ömür boyunca mutlu olmanı dilerim ♥♥♥

      Sil
  11. Sen kendine ve yarınlarında sadece kendi isteğine göre şekillendirecegin güzelliklere sarıl ve seni kimsenin söküp almasına müsaade etme Mavim ,yüreğine sağlık her iç döküşün arınman olsun inş.

    YanıtlaSil