23 Ağustos 2017 Çarşamba

NeuroFormat ve Değişimin Temeli



        Merhaba sevgili arkadaşlar. Bugün uzun zamandır kıramadığım ama artık yeni bir yöntemle törpülemeye çalıştığım bir kaç durumdan ve bunları nasıl yendiğimi, hangi yöntemi kullandığımdan ve bende gözle görülen bazı değişiklikler yaratan olaylardan bahsedeceğim.

        Aslında en başa gitmek isterim tam 2 ay evvel ciddi bir ameliyat olduğum ve sonrasında psikolojik destek almam gereken bir dönemden bahsedeceğim. Ameliyat başarılı dahi olsa sonrasında gelişen bir komplikasyon ile başıma oldukça strese neden olan olaylar geldi. Bunlardan en büyüğü kısa dönem dahi olsa şoka girmiş olmam ve gözlerimi yoğun bakımda açmam. Bunu başta baş edebileceğim bir olay olarak gördüğüm için her şey yolunda gibi davranmaya başlamıştım. Fakat öyle olmadı...

        Her geçen gün bir öncekinden daha kötü geçiyor fakat ailem benimle olduğu saatler hastalığımı unutuyordum. Ne zaman tek başıma kalsam ağrılarımda artma gözlemliyordum. Bu konuyu biraz araştırınca çok önemli şeyler keşfettim. Bunlardan en önemlisi İstanbul'a dönünce oldu. Sevgili Barış Muslu ile yolum kesişti ve bende devrim yaratan o 20 günün temeli atılmış oldu.

        Merak ettiğiniz bu şeyler bende devrime neden oluyor. Uygulamaya dökmek biraz zaman alıyor ve çok fazla odaklanmak gerekiyor. Ama en önemlisi "inanç". Çünkü her şey inandığınız sürece var. Belki daha önce okuduğunuz ama inanmadığınız için yok saydığınız bir şey. Yani "NeuroFormat".

        Size bu yöntemi açıklamayacağım keza yanlış yönlendirme yapmak istemem. O nedenle sizi kitaplarına yönlendirmeyi tercih ederim. Ama bende ciddi değişikliklere neden olan bu yöntem ile hayatımı değiştirdim. Aslında amaç bilinçaltı formatlama. Yani sizde travma yaratan olayı bulmak ve onu bilinçaltınızdan silmeye yönelik bir uygulama.

        Azim, sebat ve inanç ile kendimizi değiştirebiliyoruz. Ben yıllarca göze alamadığım korkumu yendim. Ayrılık veya terk edilmek gibi konularda komaya giren ben, kendimi sevmeyi öğrendim, bu konulara olan tepkilerimi törpüledim.  Ve tabi en önemlisi şudur ki; herkesin çekindiği sinirli halim bana pek uğramaz oldu. Olaylar karşısında kullandığım "başkasını suçlayarak, kendini temize çekme" yönteminin yerini "herkesi dinle doğruya karar ver" aldı.

        Evet sevgili arkadaşlar bu yöntem ile bir de ameliyat sonrası ağrılarımdan kurtuldum.  Bunu asla basite almayıp siz de hayatınızda yeni bir döneme merhaba diyebilirsiniz. Bunu sevgili Barış Muslu'nun ilk 3 kitabını okuyarak başardım ve halen bu konu üzerinde çalışıyorum. Sizlere de anlatmak istedim. Sevgiler...

SHARE THIS

Author:

18 yorum:

  1. Öncelikle çok geçmiş olsun :) Ben de yalnız kalmaktan çok korkan bir insandım. Arkadaşlarım tarafından dışlanmak istemediğim bir durumdu. Arkadaşlarımı kaybetmemek için onların her dediğine evet dedim ama kendim için bir şey istediğimde ve hayır cevabını aldığımda, arkamı dönüp bakma fırsatını buldum. Baktığımda ise ben yok herkes vardı hayatımda hiç kendime değer vermediğimi farkettim. Yalnız başıma yemek yemekten korkardım şimdi yalnız yemeyi tercih ediyorum. İnsanın kimseye muhtaç olmaması daha güzel bir şeymiş onu öğrendim. Az insan çok huzur kafasındayım şimdi de :) tekrar geçmiş olsun iyi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bir zamanlar yalnız yemek yemek ve tabi yalnız kalmak benimde korkularım arasındaydı. Ama artık ciddi bir değişim içindeyim. Ve bu kez inanıyorum.

      Ve bende senin gibi kimseye ihtiyacım olmadığının farkına vardım. Yorumun için teşekkür ediyorum. Sevgiler 😀😊

      Sil
  2. Canim benim cok sevindim omuzlarindan büyük bir yuk attın .tek basina bile buyuk bur gucun oldugunun farkina varacaksin yolun hep güzelliklere açılsın.
    Sık ugrayamiyorum kusura bakma evden uzakta olunca blog fazla dolasamiyorum eylul sonlarina geriye dönük okuyacagim😘❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Seni görmek beni mutlu etti 😀 Bir yola inanarak başladım Allah utandırmasın 😍😘

      Sil
  3. Semanur hanım, öncelikle geçmiş olsun. Tranvalar bu tip durumlarda ortaya çıkıyorlar genelde siz bunu olumlu bir şekilde yönetmeye ve kontrol altına almayı başarmışsiniz tebrik ederim.
    Bütün tramva yaşayan bireylerde bilinçaltını inip sorunun ne olduğunu idrak etmenin önemli bir etkisi olur.Temizle yönteminin en güçlü meteralyallerde birinde dediğiniz gibi kendimeze olan inancımız,sabır, azim ve cesur olup kararlı adımlar atmamızla her şeye sevgiyle yaklaşabiliruz. Tekrar tebrik eder sağlıklı günler dilerim.
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yöntemin ise yaramasındaki en büyük rol inanç. Kesinlikle bilinçaltındaki travmaların bu tarz etkilere yol açtığına artık çok inanıyorum. Okuduğunuz için teşekkür ederim 😀😀

      Sil
  4. Geçmiş olsun Mavi, hiç duymamıştım; üzüldüm. Bu arada bu tür kitaplar konusunda çok ümitli olmamakla birlikte görürsem mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de motivasyon ve gaza getiren kitaplari okuyunca genelde gaza gelip 10 dk sonra vazgecenlerdenim. Ama bu kitapların çok başka olduğunun iddiasındayım. Bakarsanız çok da mutlu olurum 😀😀

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun, güzel sonuçlanması mutlu etti :)
    Ben de çok merak ettim yazıyı okuyunca, teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım benim. Umarım kitapları seversin.

      Sil
  6. Geçmiş olsun. Neoruformat duyduğum ama hakkında yeterince bilgi sahibi olmadığım bir alan. 20 gün çok kısa bir süre gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük travmaları aşmak için yeterli bir süre aslında. Tamamiyle başarı var demiyorum ama yüksek oranda değişim başlıyor diyorum. Sevgilerimle.😀😊

      Sil
  7. Geçmiş olsun, iyi ki atlatmışsınız, sevindim sizin adınıza.
    Söz konusu kitaplar ilgimi çekti. Daha önceleri okuduklarımda çok da ciddiye almadığım şeyler olduğu için bu tür kitaplara -beyin formatlama vb." pek önem vermiyorum.
    Kendim fark ettim ki yaşiamımı irdelediğimde ve yaşadığım olaylarda: Sizin söz konusu bilinç altı temizliği durumunu ben zaten uygulayarak ayakta kalmışım. bir anda bittim denilen durumlarda nefes alabilmek için, önce sakinleşip sonra da değerlendirme zorunluluğunu her nasılsa öğrenmişim bilmiyorum, kendimce bilinçli özel bir çaba sarf etmedim.
    Zaman zaman belki pusulamızı şaşırdığımız oluyor, herkesin başından öyle veya geçen şeylerdir ama bazı kişilikler daha da ağır atlatıyor.
    Tekrar geçmiş olsun, başarılar ve kolaylıklar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu kitaplar ile karşılaşmadan evvel bende çok inancım olduğunu söyleyemem. Ama sevgili Barış Muslu'nun başarısı mıdır, yoksa akıcı yazım dili midir bilinmez ama ben oldukça etkilendim. Hayatıma entegre ettiğimde ise ciddi sonuçlar aldım. Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Sevgiler.

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun,bir şeyin öncesi kadar sonrası da zordur bu aşamada güzel bir azim göstermişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın. Umarım bu azmi sürdürebilirim. Kendimce bir yol yürüyorum ve yarısına geldim sayılır. 😊

      Sil
  9. Şimdi daha güçlüsün!..
    Şimdi daha çok şey biliyorsun..❤
    Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Geçiyor yavaş yavaş. Her şey geçer.

      Sil