3 Aralık 2017 Pazar

Deli Ve Doktor (Nöbet)

bir deli mavi, semanur kök, deneme, deli ve doktor

Güneş doğdu,
Doğdu... doğdu...
Şişşşt güneş doğdu...
Her şeyi kaybettim.
Doktor beni öldür artık,
Ya da iyi et aklım aynı kalsın...
Sesler geliyor...
Şişşşt geliyorlar...
Doktor geliyorlar koru beni...
Durun ya, vallahi durun,
Dokunma!
Şişşşt bağırma... bağırma...
Ben kaybettim doktor,
Ellerime başka bir el değsin istemiyorum ki.
Ellerim diyorum ellerim,
Ellerime bak!
Tamam sustum... bağırmıyorum...
Kimse kalmasın bu dünyada,
Bir ben ve hatalarım...
Hatalarımı ne çok sahiplendim değil mi,
Hatalarımı bir bir ben yarattım çünkü.
Gördün mü bak Tanrı da konuştu benimle...
Beni yaratmış olmanın utancını gördüm onda.
Yok Tanrıyı değil, bir utanç gördüm...
Şişşşt dokunmayın bana.
Neden halen şu ışıklar yanıyor,
Ben epeydir karanlıktayım,
Madem bir aydınlık var, neden tutmuyorsun elimden...
Beni bu karanlıkta nasıl bırakırsın.
Bana bakma doktor seninle konuşmuyorum...
Konuşmuyorum... konuşamıyorum...
Neden ben onunla konuşamıyorum doktor.
Sesini duyar duymaz bedenimi ortadan ikiye bölen bir acı...
Acıyor doktor...
Acıyor ve senin boktan ilaçların o acıyı unutturmuyor.
Susun artık, bu sese dayanamıyorum,
Artık neredeyse hiç uyuyamıyorum,
Ellerimi tutmaktan hiç vazgeçmesin ben...
Ben bilmiyorum doktor...
Kim olduğumu bul artık.
Gitmemi istemiyorsun sen, iyileşmemi de öyle...
Bana artık dokunma doktor,
Canım halen bir mum gibi yanıyor...
Işığım kendime zor yetiyor.
Sesler.... sesler.....
Aaaaaaaaa!!!!!!!  Susturun artık şu lanet sesleri,
Yeteeeeer!! Dokunma bana!! Susturun şu evreni...
Doktor sen de öldür artık beni,
Ya da iyileştir,  aklım aynı kalsın...



SHARE THIS

Author:

1 yorum: