5 Kasım 2017 Pazar

Mavi'den Dörtleme: Sayko Şarkılar

sayko şarkılar, sayko, bir deli mavi


        Hayatımızın en saçma yıllarını yaşarken, bendeniz Mavi'den de bir iki saçma şey duyun istedim ve hazır da uyumazken biraz yazayım dedim. Bir dönüp baktım ki, sevgili blogum kasvet ve buhran dolu olmuş.Hem ruh halimden bir nebze uzaklaşmak, hem de gülmek adına hunharca yapılan şarkıları dinlemeye başladım.Hazır epey zamandır dörtleme de yapmazken, oturup bir de sizinle de paylaşayım ne dinliyorum diye düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

        Günümüz müzik sektörü benim için çok vahim durumda. Ne yazık ki çok iyi parçalar arkalarında çok sağlam bir prodüktör olmadan iş yapmıyor. Ve ne yazık ki saçma sapan şarkılar sırf bir ismi var okuyanın diye altın tepside bize sunuyorlar. Resmen gıda zehirlenmesi. Eskiden çok iyi absürt şarkılar yapılıyormuş. Özellikle 80'ler ve 90'lar. Günümüzde ise maalesef bu şarkılar "çikita muz"dan öteye gitmiyor.  Oturup hem biraz gülelim, hem de şaşıralım istiyorum. O halde hadi başlayalım sevgili mavi kelebeklerim♥

                                      Grup Raptiye- Hello Malatya
      Ya valla çok severek dinliyorum ne yalan söyleyeyim. Aslında zamanın artist olma uğruna, bu yolda yok olan insanları da anlatıyor bana göre. Hem izleyip hem dinleyelim. İyi seyirler.



MFÖ- Sude
        Severek dinlediğim, dinleyince anlaşılmasa da, birkaç dinlemeye ezberleyeceğinize eminim. Mfö zamanın en iyi şakılarını yapan grup bence. Halen severek dinliyorum şarkılarını. Sizleri de en saykosu ile başbaşa bırakıyorum.



Bizim Murat- XXL Fil Diyeti
        Ya klibini izleyip en çok güldüğüm şarkı olabilir galiba. Ya bu adam neyin peşinde acaba diyordum önce. Sonra zaten ne güzel bir şarkı, izleyen hem mutlu oluyor hem de diyet yapmaktan vazgeçiyor diyorum. asfsldjhd :) :)



Süheyl ve Behzat- Abdulkadir
        Aslında bir eleştiri ve taşlama adına çıktığını söylemişlerdi bir programlarında. Yanılmıyorsam Şahane Pazar'dı. Çok severdim izlemeyi. Şarkıcı olmak için tüm imajını değiştiren ve prodüktörlerin köpeği olup saçma sapan şarkılar yapanlara bir gönderme niteliğindeydi. Abdel Kader'in Abdülkadir isimli şarkısının alt yapısını aynen kullanarak yapmışlardı. Alın size şarkı der gibi. İyi dinlemeler ve görüşmek üzere mavi kelebekler.





SHARE THIS

Author:

4 yorum:

  1. Eskilerin yeri benim için bir başka. Hala dinlediğimde içimde kıpraşır şarkılar

    YanıtlaSil
  2. yaaçok güzeller geçmişe döndürdün Mavim'm Hepsi de diller de uzun yıllar kalmışltı:))

    YanıtlaSil
  3. Ben dördünü de hiç beğenmedim. Böyle bir telaş, bir saçma tarz. Hele MFÖ yü hiç sevmem. Bunları dinleyince insanda yazma hevesi de kalmaz. Yani bence mavişim. Ne de olsa yeni versiyonum ama eski kafalıyım müzikte. Zaten nadir tarzları severim. Müzik böyle insanı nefes nefese bırakmaz. "Ben yaptım oldu" hiç olmaz. Süheyl ile Behzat da boş mu kalmışlar ne?
    Sağ ol bebeğim. Sevgiyle öpüyorum seni sıra dışı kızım :)

    YanıtlaSil
  4. hepsi de çok güzel :) bence biraz şimdiki günümüzü halen anlatıyor bence o yıllardan beliymiş ne olacağı :) bayıldım emeğine sağlık canım benim deli mavim sevgiler :)

    YanıtlaSil