6 Ekim 2016 Perşembe

En Sevdiğim 15 Kitap/ MİM


      Merhaba mavi kelebekler. Bu girişi yapınca bir garip oluyorum. Neyse Selamımı bir al hele. Sonra da yazıma geçeyim. Makina Hocam blogunun yazarı tarafından güzel ve bir o kadar da zor bir yazıya mimlendim. En çok beğendiğim 15 kitap nedir? Bunu bende merak etmiyor değilim.

      Aslında başta kolay gibi gözüküyordu. Ama kitaplığımın önüne geçip arasından 15 kitabı seçmek diğerlerine haksızlık olurdu diye düşünüp rastgele okuduğum kitaplar içinde 15 tanesini yazmaya karar verdim. Çünkü ben hepsini severek okudum. Hadi başlayalım.


1. Kelebeğin Son Günü- Cengizhan Göçer
2. Deeptone- Sade ve Derin
3. F Tipi Aşk- Alican Sofu 
3. Sevda Sözleri- Cemal Süreya 
4. Mai ve Siyah- Halid Ziya Uşaklıgil
5. Söz Verdim- Mert Kutlu
6. Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku - İlhami Algör
7. Milenaya Mektuplar- Franz Kafka 
8. Üstü kalsın İhanetimin- Sema Karabıyık 
9. Unutma Beni Apartmanı-  Nermin Yıldırım
10. Taaşşuk-ı Talat ve Fitnat- Şemseddin Sami 
11. Senden Önce Ben- Jojo Moyes 
12. 48 Saat- Andreas Gruber 
13. Bahçemde Yeşeren Umutlar- Debbie Macomber 
14. Satranç- Stefan Zweig
15. Beyaz Diş- Jack London 

Kalan kitaplarım melül melül bana bakarken sadece bu kadarını yazmak çok üzdü beni. Ama yine de yazdım.  Güzel bir Mimdi. Bende aşağıdaki dostları mimliyorum...

Acemidemirci 
Hikaye Kalpli Kadın 
Deeptone
Ece Evren
Okyanus Arsel
Eda Demir
Aytül Örçün
Medine Sarı
Mayıs Yağmuru 
Sessizkaldım 
Daha Mutlu Yaşam 

Sevgiler saygılar sunuyorum...

SHARE THIS

Author:

36 yorum:

  1. Çok güzel bir liste olmuş. Araların da benim de baya sevdiğim kitap ve yazarlar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Liste biraz karman çorman oldu ama. Elime ne geçtiyse onu yazdım. Sevgiler 💙

      Sil
  2. keyifle okudum canım :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  3. Allah'ım mimlenmişim :))

    Canım benim beni unutmadığın için çok teşekkür ederim. Kitaplarından bir kaç tanesini okumak için not alıyorum. En kısa zamanda cevaplayacağım. :) ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa seni unuturmuyum hiç. Merakla bekliyorum canım. Sevgiler💙💙💙💙💙

      Sil
  4. Güzel bir liste olmuş elinize sağlık:)7.14 ve 15 numara favorilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim. Ve mim için teşekkür ediyorum. Sevgiler 💎

      Sil
    2. Rica ederim.İyi bloglar

      Sil
    3. Teşekkür ederim. 💎

      Sil
  5. Çok güzel bir kitap liste olmuş ellerine sağlık Oyyy oyyy beni de mimlemiş mavim İnşallah en kısa sürede yapacağım teşekkür ederim canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Seninde cevabını merakla bekliyorum. Sevgiler 💙💙

      Sil
  6. Beni de mimlemişsin canım benim :) Daha çok teknik kitap okuyorum ama tabi ki bu mimi yapacağım hafta sonu :)Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap listenizi bilmek çok güzel olacak. Merakla bekliyorum. Sevgiler 💙💙

      Sil
  7. Çok güzel bir liste ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Beğenmene sevindim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  8. Klasik kitaplar da var listenizde. Tabi güncel olarak Deep de :) Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rastgele seçilince biraz karıştı. Deeptone çok iyi bir yazar. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  9. Dün akşam, kara gözlü deli mavi kızımızın MİM sorusunu cevapladım.

    Çok teşekkür ederim MİM için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevapladığınız için çok teşekkür ederim. Okudum ve çok beğendim. Birkaç kitabı okumak listeme aldım. Sevgiler💙💙

      Sil
  10. yaa canım benim, beni mimlemişsin yeni gördüm :=) en kısa zamanda yapacağım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum canım benim. Sevgilerimle 💙

      Sil
  11. Gerçektrn seçmek çok zor. Ben de yapacagim ama hangi kitaplari seçsem diye düsünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle zor. Çok üzüldüm kalanları yazamadım diye. Yazmanı bekliyorum canım. Okunacak güzel kitaplar arıyordum bende💙

      Sil
  12. ay evet yapmışsın :) f tipi ile fakat müzeyyeni okuyum ben de. baksana amaaaa, mimlediğimiz herkese gidip teker teker haber veriyoruz kiiii, sen bana sölemedin ama kaçırmışım işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok yeniyim bu blog alemi içinde 😄 haber verildiğini bilmiyordum. 🙄 olsun sizin mim yazınızı okumuştum. 😍 iki kitabı da severek okumuştum. Umarım beğenirsiniz.💙💙

      Sil
  13. bi de aklıma ne geldi bak, bu yazını koycam bloguma, bi ara istersen, sade ve derin ile ilgili bişiler yaz mesela foto koy filan,yazarsan onu da koyarım bloguma, ama istersen yaniii, zorlama kendiniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben kitabınızın incelemesini yazmayı çok istiyorum. Bu konuda kendimi yeterli görmüyorum. Size sorup yazmayı planlanmıştım. O halde gönül rahatlığı ile yazabilirim. Çok teşekkür ederim 💙💙

      Sil
    2. ay ne yeterlisi öyle demeeee dilediğin gibi yaz yaaa, baksana iyi yazı içten samimi yazıdır kii yaa, sen zaten öyle yazıyon, yaniii ben ne yazsan severim kiii, ay kaka kitap dersen de severiim :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim. Samimiyetiniz beni çok mutlu etti. İçten yazılan herşey güzeldir, sizin yazdıklarınız mesela 💙💙

      Sil
  14. Listedeki diğer yazarları bilmiyorum çünkü okumadım sadece Stefan Zweig'in kitaplarını okudum mükemmel bir yazar kendisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı fikirdeyim çok iyi bir yazar. Diğer kitaplar da güzeldir. tavsiye ederim. Sevgilerimle :) :)

      Sil
  15. Semanur, mavi prensesim. Sanırım son bir aydır rüya âlemindeyim. Bayağı kaçırmışım sizleri ve özellikle seni. Üzgünüm canım. Zaten blog okuma sayımı sınırladım. Eğer e-maille takip butonun varsa hemen üye olacağım. Üstelik de mimlenmişim.Teşekkürler kızım. Milena'ya Mektuplar'ı okudum. Satranç'ı da. Ben İstanbul'a döner dönmez yapayım, iyi ki varsın sevgiler sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yürekli ablam benim hiç sorun değil. Blogu yakında tekrar düzenleyeceğim. E mail de eklerim. 💙💙

      Hiç sorun degil ablacım. Hepimiz öyle is güç derken bir anda bende blog okuyamaz oldum. Senin canın sag olsun güzel yureklim benim.💙💙

      Sil
  16. son yazısımı gördüsün müüüü uzman deliiiii :)))))

    YanıtlaSil