26 Eylül 2016 Pazartesi

Ayy Mimlendim Mi Ben?



      Amanda aman MİM mi varmış. Benide mi davet etmişler. Bende klavye başına mı oturmuşum. Hehe... Tamam cıvımak yok. Ama napayım sizinle konuşur gibi oluyorum yazarken. Neyse ben Mime geçeyim. Sevgili Calimero başlatmış bu güzel etkinliği  sürdürelim...

      Benide dahil eden  ACEMİDEMİRCİ  ve hikayekalplikadin a çok teşekkür ederim. Yürekleri kadar güzel yazmış onlarda hayallerini. Artık daha fazla bekletmeyim ve yazıma başlayım ben. Bu arada herkese benden çay.



1-Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ya da zaman dilimi var mı?
      Aslında küçükken bizim evin çatısına çıkar, gökyüzünü izler, büyümeyi ve büyüyünce herşeyin mükemmel olacağını hayal eder dururdum.  Şimdilerde ise genelde yatağımda baş ucumdaki Neşet Ertaş posterine bakarak çocukken hayatımın ne kadar güzel olduğunu düşünür. Gelecekte belki yine aynı olur diye hayaller kurarım. Genelde sabahın ilk ışıkları ile uyanır ve ileriyi düşünürüm.

2-En çok nelerin hayalini kurarsın?
      Birçoğunuza saçma gelecek ama lise dönemimde özellikle karşıma Turgut Uyar gibi bir adam çıkmasını ister, okul sonrası onun şiirleri okurken onun yanımda olduğunu hayal ederdim. Şimdi ise maviyi benim kadar çok sevebilecek insanların çevremde olmasını hayal ediyorum. Tabi birde gökyüzüne dokunmayı hayal ederim. Hemde neredeyse her gece. Tabi en önemlisi uçmak nasıl olurdu acaba. Çok isterdim uçmayı...


3- Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?
      Aslına bakarsanız ben imkansızı hayal etmeyi seviyorum. O yüzden gerçekleşme oranını yüzdeye vurursam neredeyse hiç hayalim gerçekleşmedi. Ama ben hayal etmekten vazgeçmiyorum. Çünkü ben hayalimde çok mutluyum.

4-Henüz gerçekleşmemiş ama illede gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı? Sakıncası yoksa anlat çabuk nedir? 
       İçlerinde tek imkanlı olduğu için maviyi benim kadar seven insanların olduğu bir dünyada yaşayalım istiyorum. Benim en büyük boşluğum kendim. Ve dünya tehlikeli bir yer. Daha mutlu olabilirim tabi ama sayımız az. Biraz daha sıyrık adam lazım.



      Neyse neyse hemen duygusal bağlama sende. Gayet mutlu ve ponçik bir kızım ben. Bu güzel mim etkinliği ilaç gibi geldi. Tekrar acemidemirci ve hikayekalplikadin a teşekkürlerimi sunuyorum. E tabi ki MİM i sürdürüyorum. Bende bu güzel etkinliğe dostları davet ediyorum;

                               aslihanindunyasi

                                       yazarnotu

                           deryaninsporgunlugu

Bu güzel mim sürsün okuduklarım çok güzeldi. Cidden bayıldım. Daha mutlu yaşam, acemidemirci, hikayekalplikadin, Calimero daha birçok kişinin hayalini öğrenmek müthiş. Sizleri seviyorum mavi kelebekler. Bu arada yazıyı yazarken heyecandan kafamı iki kez balkon camına vurdum, çok zekiyim. Sevgiler 💙

SHARE THIS

Author:

20 yorum:

  1. Haha:)) Bayıldım. Hayallerine ve anlatış biçimine sağlık. Hele görseller... Tek kelimeyle bayıldım deyip, köşeme çekiliyorum :)

    Beni kırmayıp hayallerini paylaştığın için teşekkürler canım ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana hayallerimi tekrar hatırlattın. Çok teşekkür ederim kuzum💙 umarım tüm hayallerimiz gerçek olur💙

      Sil
  2. Görseller çok hoş olmuş.Neşet Ertaş,Turgut Uyar da en güzel süsü.Hatta imkansızı sevişinde Che 'yi bile gördüm hayallerin arasında ;) Masmavi hayallerin hep seninle olsun. Sevgilerimle. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yoruma ne denir ki. Hepimizin hayalleri deniz ve gökyüzü gibi sonsuz olsun. Tüm dileklerimiz gerçek olsun. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  3. Biz de seni seviyoruz :) Tabi ki maviyi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa 💙 Bende çok seviyorum sizi. Sanki ikinci bir aile ortamı gibi bu blog alemi. Sevgilerimle 💙

      Sil
  4. Aman da aman, ne de cici bir mim yazmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim 💙💙

      Sil
  5. Harika cevaplar mavi :) bende bugün cevaplayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum. Merakla bekliyorum 💙💙

      Sil
  6. Güzel mim di okumaktan zevk aldımmm 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygunu benimle paylaşmana çok sevindim. Mutlu ettin. Sevgiler 💙💙

      Sil
  7. keyifle okudum Canısı :)
    Bana da paslamışsın Mim'i. Burdan kocaman teşekkürler♥
    İnsan sevmez mi maviyi.. Sevilir elbet :))
    Hayallere devam. Hayalsiz olmaz.. Boş çuvalın ayakta durmadığı gibi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım. Seninde cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum. Hayalsiz olmaz canım benim. 💙💙 umuda ve hayal kurmaya devam💙

      Sil
  8. çok güzel bir mim olmuş keyifle okudum :)) bu arada geçmiş olsun kafanı iki kez vurmuşsun :)) sevgiler selamlar olsun bende sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh çok sakarım ya. Heyecan yapınca sağa sola çarparım. Beğenmene çok sevindim. 💙 sevgilerimle. :) :)

      Sil
  9. Böyle bir giriş isterim ben artık MİM bıraktıklarımdan. Aynından. Hoplaya zırlaya, çocuk şarkısı söyleyerek gelen çocukların coşkusuyla.

    Cevaplara şaşmadım. Deli maviceydiler :))

    Herkesin bulunduğu dileklerin artık dilek olmaktan çıkması dileğimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde umudum tüm dileklerin gerçekleşmesi yönünde. Bu mim bana neşe verdi. Yazarken çok heyecanlandım. Bunu yansıtabildiysem ne mutlu bana. 💙 Bir çok çocuk şarkısı geldi aklıma yakarken. Tekrar bu neşeyi bana kattığınız için teşekkür ederim 💙💙 sevgilerimle 💙💙

      Sil
  10. Yazı dilini çok beğendim mavi renkte resmen, severek takip edicem seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ki yaa💙 Bende blogunu ziyaret ettim Asya sever biri olarak zevkle okuyacağım 💙

      Sil