9 Kasım 2016 Çarşamba

Deli Kadın

ORDU/ÜNYE/SAHİL

Neredeyiz biliyor musun doktor? Evet burası o sahil, bu o bank. Evet evet sen bunu biliyorsun sana anlattım daha önce ama ilk kez görüyorsun değil mi? Biz olarak veya olmayarak bu banka hiç oturmadık.

Saçlarımı açsam seni rahatsız eder mi doktor? Sende biraz rahat ol, rüzgara bırak hayallerini.  Bunlar martı sesi doktor. Rüzgar sesiyle karışınca ne de ahenkli oluyor değil mi? 

Neden beyaz giydim diye sorarsın şimdi, dur ben söyleyim nedenini; Gökyüzü ve deniz,güzel bir mavilik almış her yanı, bende tertemiz olmalıyım yanlarında. 

Doktor gökyüzüne bak, bir iki dakika önce uçak geçmiş olmalı, bıraktığı bu beyazlık gökyüzünde ne güzel duruyor değil mi? Maviye en çok beyaz yakışıyor. Sizce o uçak nereye gidiyordu doktor? Kaç saatlik bir yol bu, yoksa saat bile yok mu?

Rüzgarın şeffaf esintisi yüreğime dokunuyor resmen. Sahi her isteyen dokunuyor mu ki yüreğime? Hayır sadece müsaade ettiklerim. Ben yalnızca hayattan ikinci bir şans diledim sanıyordum ama ondan da dilemişim. Yahu doktor ben deli miyim ki, beni bir dakika bile yalnız bırakmıyorsun. 

Şarkılar çok acımasız doktor, can yakıcı bu şarkılar. Neşet Ertaş bir başlıyor offf! 4 dakika bekliyorsun Neşet Baba şarkıya girsin diye, hayatımda ilk defa beklemeye değer bir şey buldum doktor. 

Bak şuan Leo Rojas dinliyoruz doktor. Sanki doğa sesi değil mi? Şu kamerayı da kapat artık. Gidelim hadi doktor, bugün de gelen giden yok...



SHARE THIS

Author:

48 yorum:

  1. güzel yazı müzik de öyle teşekürler.

    YanıtlaSil
  2. Bu şiiri Ezel Roz Manaz'ın seslendirmesini çok isterdim. Mükemmel birşey olmuş, tam bir başyapıt. Şiirde okuma tarzı çok önemlidir biliyorsun, keşke sizi keşfedip seslendirseler :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DEĞERLİ YORUMUN İLE ANLAMLI OLDU BU YAZI. Ezel Roz Manaz-Anna sürekli dinlediğim bir şiir. Yorumun yüzümü kızarttı ve gülümsetti. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Çok güzel anlatımın var.. Etkiliyor..

    Yalnız müzik süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu müzikle huzur buluyorum. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Sana dokunan her ne ise hissettiriyorsun. Ben hissettim :) Dokundu. Bugün de gelen giden yok, öyle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün de yok. Bir dahada olmaz herhalde. çok teşekkür ederim :) Hissediyor olmanız beni çok mutlu etti :) :) ♥♥

      Sil
    2. Olur, neden olmasın :)

      Sil
    3. umarım olur. umut gibisiniz :)

      Sil
  5. Yazında da dediğin gibi sadece izin verdiklerimiz dokunabiliyor yüreğimize. :) Ellerine sağlık, yine güzel bir yazı olmuş. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun ile daha da güzelleşti. Çok teşekkür ederim :)♥

      Sil
  6. Varsın gelen-giden olmasın. Şu bankta insan bir ömür kendini bile bekleyebilir.

    YanıtlaSil
  7. Fotoğrafa uzun uzun baktım. Gerçekten o bank mı? Çok başka yerlere gittim bu yazıyla. Gelen giden yok diye üzülme. Bak sana bir örnek vereyim. Daha verimli olsun diye toprağı nadasa bırakırlar. Bir yıl dinlenir ekilip biçilmeyen toprak. Ve tekrar ekim dikim zamanı gelince, gerçekten de güzel mahsul verir. Yüreğin belki de gelecek güzellikler için dinleniyordur. Ne dersin? ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkide haklısındır canım benim:) Yüreğimin biraz nadasa bırakılması lazım, dinleyeceğim seni tabi. ve evet kuzucum o bank bu:) Güzel yorumun ile beni çok mutlu etti. Sevgilerimle♥♥

      Sil
  8. İnsan hayatı hep bir beklentiden ibaret. Ne çok zaman harcıyoruz gelmeyini beklemeye. Ama bu bank beklemek için çok güzel bir istasyon. Umarım beklemeye değer 💙💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklemeyi değil de belkide manzarayı seviyorumdur. hayat beklemeye değer bence ♥♥

      Sil
  9. Yazı stili çok ama çok güzel ! Ben çok ama çok sevdim bu güzel yazıyı. Yüreğinize sağlık. Bu doktor kim diye sormayacağım tabii ki. İçses olsa gerek. Bu yazıyı okurken aklıma Tutunamayanlar kitabı geldi. Oğuz Atay'ın Tutunamayanlar adlı kitabını mutlaka okumalısın. O kitapta, Turgut Özben kendi iç sesi olan Olric ile tıpkı bu yazıdaki gibi bol bol sohbet ediyor. O kitap beni bu yönü ile çok ama çok etkilemişti.

    TUTUNAMAYANLAR KİTABI HAKKINDA BURADAN BİLGİ ALABİLİRSİN. Ayrıca BURAYADA bakmayı unutma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Tutunamayanlar kitabını okuyalı hayli oldu. Çok beğenmiştim elbette ama Oğuz Atay diyorsak 'Tehlikeli Oyunlar'ı tek geçerim. tavsiye ettiğin yazıları okumaya geliyorum hemen çok teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil
  10. Ben böyle bir bank olayını sanki bir yerlerdeki hikayeden hatırlıyorum. Acaba o hikayedeki kadın da bu kadın mı? :) O zaman oradaki bankın da bu bank olması.. Hmm. Doğru mu düşündüm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konu hakkında özel konuşuruz kuzucum :) :)♥♥

      Sil
    2. Öpücükler o zaman ♥ (senin kalbi kopyaladım) ihihih

      Sil
    3. Çok öptüm kuzucum :) ♥♥♥ Mutlaka konuşalım♥♥

      Sil
  11. Sol yanımız acımadı ama kalbimize tatlı bir esinti değdi. İyi ki yazılmış bu satırlar. Evet ya Neşet Ertaş başkadır nasıl insanın ruhunu okşar sazının telleriyle.:))
    Çok Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Desteğin ve değerli yorumun için.♥♥
      Neşet Ertaş'ı anlatmak çok zor. Sevgilerimle♥♥

      Sil
  12. Eğer kacirmadiysam bu doktorla ikinci gorusmen. Aynı doktor mu? Eğer öyleyse doktora fazla yüklenme ne kadar anlamaya çalışsa da anlayamaz. Müzik güzelmiş bu arada. Kendinden geçiyor insan dinlerken. Böyle bir hüzün var müzikte. O müzik aletinin adını unuttum ama çok beğeniyorum onu. Kalemine sağlık ve müzik içinde teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için ben teşekkür ederim.
      Leo ROJAS bir başkadır 'Der einsame Hirte' şarkısını da tavsiye ederim. Yanılmıyorsam pan flüt çalıyor. Uzun süredir takip ediyorum sahil boyu gezmelerimin de vazgeçilmezi.
      Bu arada doktorla 3. buluşmam :) :)

      Sil
    2. O zaman ben tatildeyken denk gelmiştir neyse yarın bir geçmiş turu yaparım artık. :)

      Sil
    3. Tatildeyken denk gelmiş olabilir :) Teşekkürler :)

      Sil
  13. Ne yazık bana :(( Sanırım insanların kırdıklarını onarmaya çalışırken, ilkin 'Hikâye Kalpli Kadın' İlknur kızımın sayfalarında dikkatimi çeken sana, şöyle sağlam bir köprü kuramamış ve uzanamamışım. Ama gerçekten çok yorgun ve kırgındım. İstanbul'dan kaçıp başka bir yerde uzun uzun düşündüm, denize attım sıkıntılarımı ve arındığımı sandığım halimle yine İstanbul'dayım.
    Seni tanıyorum şimdi, belli bir zaman dilimimi sana ve yazılarına ayırdım.
    Üstte okuduğum ifade tarzından, duygusundan, zaman zaman çırpınışlarından, çokça da samimiyetinden son derece etkilendim. Bugün 10 Kasım, Atamı 'zı anma günü. Gözyaşlarım hep hazırdı, birazını da senin için döküp sayfanda bıraktım. Çok beğendim yazını. Yaz canım, içinden geldiği gibi, karşında hiç kimse, ama kocaman bir maneviyat âlemi olduğunu düşünerek rahatça yaz. Hiç unutma Ece ablanın şu önerisini= Samimi olan hep kazanır, zira önce kendisine verecek hiç bir hesabı yoktur. Sevgiyle gözlerinden öpüyorum kızım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen o köprüyü, o bağı büyük bir samimiyet ile bana yorum yaptığın gün kurdun ablacım. Senin bana tek bir nokta ile dahi yorum yapışın beni gün boyu gülümsetiyor.

      O kadar haklısın ki, bende kaçıp geldim Ordu'ya, rüzgarı ve deli dalgası yetti valla:) Zaman zaman bunalma halleri olur ablacım, bende sık sık olur hatta:)

      Ne olursun ağlama, tek bir damla gözyaşın beni çok üzer. Öpüyorum ablacım seni gözyaşlarından. Her şey için teşekkür ediyorum :)♥♥

      Sil
  14. Buralar da değişmiş. Güzel. Güle güle kullan mı demeli bilemiyorum blog literatüründe ne deniliyor ?

    Yukarıdaki kare Belçika mı diyesim geldi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi denir bende bilemedim ki😊😊
      Belçika mı tam bilmiyorum ama hemen araştırıcam. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM 💙💙

      Sil
  15. Neşet Ertaş varsa işler bozulur... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşet Ertaş iyiki yaşamış, iyiki geçmiş ömrümüzden. :)

      Sil
  16. Siz yine o bankta oturmaya devam edin. Bir gün öyle biri çıkagelir ki... :)) Hem beklemenin güzelliği, gelmeyenin bırakacağı acıdan katbekat fazla. Siz yeter ki dalgaların ve martıların sesine kulak tıkamayın. Ferhat Göçer'in sesinden bir Sezen Aksu şarkısı koyalım buraya, manzara tamamlansın: "Acının insana kattığı değeri bilirim."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum böyle. Beklemenin en güzel yanı, beklenen gelmese bile, manzaraya ve bol bol maviye doyuyor insan.

      Ferhat göçer dinleyeyim o halde. Çok teşekkür ederim, sevgiler 💎💎

      Sil
  17. Ben de bazen doktorumla konuşuyorum. Benim doktor hiç ağlamaz, duygusuzdur. Ama şu son cümlenizi duysaydı eğer...
    Kaleminize sağlık, efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim doktorum da çok duygusuzdur. Çay içmez, fazla konuşmaz ama iyi bir dinleyici.
      Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Gerçekten çok güzel resmen hissettiriyorsunuz bütün duyguları çok güzel ve derin bir anlatımınız var kaleminize yüreğinize elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için. Sevgiler :)

      Sil
  19. Neşet Ertaş Olunca bir off çekilir efendim :( Çok güzel bir yazı olmuş yüreğine kalemine sağlık deli mavim sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neset Ertaş olsun yeter bana. Çok teşekkür ederim canım benim 💙💙

      Sil
  20. Ben iyi ki kesfetmisim seni ya hem cok guzel yaziyorsun hem orada bir parca Leo Joras var. Şaşkinim ve mutluyum 🙌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumun için. Leo Rojas gerçekten mükemmel bir adam. Bende iyiki seni keşfetmişim. Sevgilerimle 💎

      Sil