16 Ekim 2016 Pazar

SatırArası MİM #2


      Çok güzel  bir Mim başlamış yine. Ortalıkta dolanıyormuş. Satır Arası denince akla ilk gelen isim Emre tarafından bana da denk gelmiş. Mim için çok teşekkür ederim. Emre'nin Mimi başlatan yazısını da Buradan okuyabilirsiniz.   Eee başlayalım haydi...


   1.Kendini nasıl bir blogger olarak görüyorsun?

      Profesyonel bir deliyim. Yılın her gününü saçma şeyler düşünerek geçiriyorum. Oldukça Polyannayım, dünya yansa "belki çok üşümüşlerdir ondan yakmışlardır' bile derim. Hayatım boyunca neyden korksam, hepsi başıma geldi. Ve oldukça sakarım.
Özellikle benim için değerli olan birinin fotoğrafını bile görsem elim ayağıma dolanır. Tabi en önemlisi hep umudum vardır. Asla umut etmekten vazgeçmem. Hayat hikayemi dinlemediler, bende yazmak istedim. Bu blogu öyle açtım. Ciddi bir hayal gücüm var, akşam şairler ile sabah sarhoşlar ile takılabilirim hayalimde. Ayrıca bunu anlatabilirimde. Mekan, zaman ve yer, herşeyi planlayabilirim.

   2. Bloggerda yapacaklarının ne kadarını yapabildin? Aklında neler var bahseder misin?

      Benim en büyük amacım mavi rengi ve içindeki o büyülü hali insanlara sevdirebilmekti. İlk yorumumu aldığımda o kadar mutlu olmuştum ki. Halen öyleyim. Her yorum, sanki ilkkez yapılmış gibi.  Maviyi tanıdılar belki ama daha tam anlayan olmadı.(ki bir deliyi anlamak istememiş de olabilirler) Bu yüzden yazmaya tam gaz devam. Aslında aklımda çok çılgın bir fikir var. İlk yılım şerefine yapacağım birşey.  Umarım gerçekleşir ve herkes bu etkinliğe katılım sağlar. Ama daha Nisan ayına epey var. Bu yüzden söylemem hıh😂😂

   3. Yazılarının arasında en başarılı gördüğün ve bunu da okumalılar dediğin iki yazın?

      İnsan severek yazarmış herşeyi. Zamanla yazdığım her yazı benim için değerli hale geldi. Ama bir tercih illa gerekiyor ise Ölü Kızın Şiiri ve Küçük Kızın, Büyük Dokunuşu yazılarımı herkesin okumasını isterdim.

      Bu mim çok güzeldi. Bu tarz etkinlikler bloggerların birbirini tanıması için çok güzel oluyor. Emre'ye tekrar teşekkür ediyorum. Ve tabiki bu Mimi sürdürüyorum. Yapan arkadaşların aynı başlığı ve fotoğrafı kullanmalarını rica ediyorum. Sevgiler.




SHARE THIS

Author:

24 yorum:

  1. Beni gene unutmamis canim arkadasimm 💜 yapmasam olmaz tabiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla cevaplarını bekliyorum canım benim. Sevgilerimle 💙💙💙

      Sil
  2. Adımı görmesem gücenir miydim? Evet :))) Çok sevgiler Deli Mavimiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adınız her daim olacak mimlerde. 💙💙💙Bunaltmam umarım sizi 💙💙💙

      Sil
    2. Bunalmam ben yazmaktan :)

      Sil
    3. Bundan hiç şüphem yok 💙💙

      Sil
  3. Yeni bir mim,yeni bir konu :) Sevmeye başladım artık :) Yazınız çok hoş.Mimlenen arkadaşların yazılarını da merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bende mim yazılarını sevmeye başladım. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙

      Sil
  4. Ne kadar samimi bir mim olmuş :) Deliliğin verdiği profesyonellikten olsa gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Delilikten olsa gerek💙💙

      Sil
  5. Merhaba Semanur çok teşekkür ederim asıl ben :) ne güzel ve samimi cevaplar vermişsiniz böyle. Yazı tarzını sevdiğim bloggerlar arasındasınız . Çok teşekkür ederim katılımınız için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yine güzel bir Mim ile buradasınız. Ve sorular çok güzel. Bloggerların birbirini tanıma konusunda ciddi yardımları oluyor. :)

      samimiyetine inandığım bloggerlardan birisiniz. Teşekkürler 💎

      Sil
  6. Canım benim beni unutmadığın için mutlu oldum. Bu mim sorularına da bayıldım. Cevaplarına gelecek olursak :) Seni her mim etkinliğinde biraz daha iyi tanımaya başlıyorum. Böyle böyle parçalar birleşecek sanırım :) Seni seviyorum Deli Mavi ❤️❤️❤️

    Hemen cevaplamaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa bende seni seviyorum canım benim. 😘 cevabını da merakla bekliyorum. Çok güzel olacağına eminim zaten.

      Bende mim sorularını çok sevdim. Kısa ve mantıklı olmuş. Sevgiler Hikaye kalpli arkadaşım.💙💙

      Sil
  7. Dünya yansa umrumda değilin bu versiyonunu çok sevdim ben. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın içinde Polyanna olursa dünya yansa umrunda olmuyor. Çok teşekkür ederim yorumun için. 💎

      Sil
  8. Yorum yaptım ama umarım gelmiştir :) Kaleminiz dert görmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz geldi tabiki ama ben daha yeni görebildim. Çok teşekkür ederim tekrardan 💎

      Sil
  9. Teşekkür Mavi :) Kalemine sağlık canım :) İnşallah hafta içi bir gün yazacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum canım. Ben teşekkür ederim 💙💙

      Sil
  10. Semanur, cevapların çok güzel. Beni de mimlemiş Emre.Yapacağım yakında. Sevgiler kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ece ablam. Emre'de gördüm ismini. Cevaplarını bekliyorum ablacım. Sevgiler💙💙

      Sil
  11. baksanaaaa, en beğendiğim 15 kitap mimini sen yapsanaaaa, noluuuur, seni mimliyorum işte şimdiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptım ki ben o mimi😄😄 çok teşekkür ediyorum yine de 💙💙💙 sizi görmek güzel💙

      Sil